Бесіда: «Ми – дружні хлопці та дівчата»

Про матеріал
Мета бесіди : сформувати правила товаришування, вчити дітей розуміти одне одного, прислухатися до думок інших, формувати доброзичливе ставлення одне до одного; розвивати вміння проявляти свої емоції та почуття, виховувати взаємоповагу, виховувати товариськість
Перегляд файлу

Бесіда: «Ми – дружні хлопці та дівчата»
Мета: сформувати правила товаришування, вчити дітей розуміти одне одного, прислухатися до думок інших, формувати доброзичливе ставлення одне до одного; розвивати вміння проявляти свої емоції та почуття, виховувати взаємоповагу, виховувати товариськість.

Матеріал: комп’ютер,мультимедійна дошка або телевізор.

І. Мотивація виховної діяльності. Повідомлення теми і мети

Перегляд мультфільму «Крихітка Єнот». Обговорення.

-Про що розповідається в мультфільмі?

-Що допомогло потоваришувати, знайти спільну мову Єноту з героями мультфільму?

-Які вчинки ви вважаєте добрими?

-Як ви вважаєте, чому/чи може дружба починатися з усмішки?

-Як можна змінити ставлення до себе та оточуючих завдяки усмішці та добрим вчинкам?

ІІ. Вправа «Дзеркало»

Мета: вчитися по-різному висловлювати свої почуття, а також відчувати настрій інших.

-Щоб розуміти одне одного, важливо вчіти відчувати те, що відчуває ваш друг або подруга. За-раз ми з вами пограємо в гру «Дзеркало».

Знайдіть собі товариша чи товаришку, станьте у пари та поверніться обличчям одне до одного. Один з вас – дзеркало, інший – показує різні емоції та по-чуття. Ті, хто «дзеркало» – повинні повторювати емоції та жести партнера/партнерки. Через 1 хвилину діти  міняються місцями. Ті, хто були «дзеркалом», тепер показуватимуть емоції, і навпаки.

-Які емоції ви частіше бачили у «дзеркалі»?

-Що «дзеркалам» сподобалось найбільше віддзеркалювати?

-Які емоції приємно вам бачити на обличчі друзів?

ІІІ. Вправа «Хто такі справжні друзі?»

Мета: сформувати правила товаришування, вчити дітей розуміти одне одного, прислухатися до думок інших, виховувати товариськість, бажання допомогти, розкрити переваги добра над злом, щирості над хитрістю.

-Як потрібно ставитися до людей, щоб у тебе з’явилися друзі?

-Що підтримує дружбу і що небезпечне для дружніх стосунків?

-З якою людиною ви хотіли подружитися? Чому?

ІV. Підведення підсумків.

Вправа «Передай свою посмішку по колу»Вихователь.

-Діти, я вам пропоную закінчити наше заняття посмішкою. Отже, візьміться, будь ласка, за руки і, повертаючись до сусіда чи сусідки, по черзі усміхніться.
 

docx
Пов’язані теми
Етика, Позакласні заходи
Додано
12 січня 2021
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку