Бесіда на тему: Безпека життєдіяльності у цифровому просторі"

Про матеріал
Життя - це безцінний дарунок долі! З перших днів нам усім допомагають його зберегти, розвинути, зробити повноцінним наші батьки! А далі - садочок, школа, вища школа, організації, колективи, в яких ми працюємо.І з перших днів перебування в тому чи іншому колективі нас знайомлять з тим, "що можна", і "що категорично заборонено", аби зберегти наше здоров'я і життя! І все це "можна" і "категорично заборонено" викладено в різноманітних інструкціях, Законі України про " Охорону праці", листах МОН та МОЗ., тощо. Адміністрація нашого закладу велику увагу приділяє охороні праці та техніці безпеки життєдіяльності учнів та усіх працівників закладу. Нам, класним керівникам, на початку навчального року надається пакет інструктажів, які ми протягом року опрацьовуємо з нашими здобувачами освіти. Так сьогодні ми з моїм 10 - Б опрацювали Пам'ятку населенню з евакуації ( складена навчально методичним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області). Опрацьовуючи пам'ятку ми провели екскурс в сумне минуле з позначкою: 35 років. Чорнобиль...Здобувачі освіти висловлювали свої думки щодо цієї трагедії світового масштабу. Сьогодні також наша бесіда торкнулася питань, які є досить важливими в сучасному світі. Це булінг та кібербулінг. Якщо про булінг здобувачі освіти мають достатньо інформації, то про поняття "кібербулінг" заговорили досить недавно. Ми з моїми десятикласниками з'ясували, що кібербулінг - це булінг із застосуванням цифрових технологій, умисне цькування щодо визначеної особи у кіберпросторі, як правило, впродовж тривалого часу. Кожен із здобувачів освіти 10 - Б класу отримав завдання: запропонувати власні форми і методи щодо проблеми: "Як зупинити кібербулінг?". А раптом мої юні винахідники допоможуть світовому цифрому простору?!!!
Перегляд файлу

Життя - це безцінний дарунок долі! З перших днів нам усім допомагають його зберегти, розвинути, зробити повноцінним наші батьки! А далі - садочок, школа, вища школа, організації, колективи, в яких ми працюємо.І з перших днів перебування в тому чи іншому колективі нас знайомлять з тим, "що можна", і "що категорично заборонено", аби зберегти наше здоров'я і життя! І все це "можна" і "категорично заборонено" викладено в різноманітних інструкціях, Законі України про " Охорону праці", листах МОН та МОЗ., тощо. Адміністрація нашого закладу велику увагу приділяє охороні праці та техніці безпеки життєдіяльності учнів та усіх працівників закладу. Нам, класним керівникам, на початку навчального року надається пакет інструктажів, які ми протягом року опрацьовуємо з нашими здобувачами освіти. Так сьогодні ми з моїм 10 - Б опрацювали Пам'ятку населенню з евакуації ( складена навчально методичним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області). Опрацьовуючи пам'ятку ми провели екскурс в сумне минуле з позначкою: 35 років. Чорнобиль...Здобувачі освіти висловлювали свої думки щодо цієї трагедії світового масштабу. Сьогодні також наша бесіда торкнулася питань, які є досить важливими в сучасному світі. Це булінг та кібербулінг. Якщо про булінг здобувачі освіти мають достатньо інформації, то про поняття "кібербулінг" заговорили досить недавно. Ми з моїми десятикласниками з'ясували, що кібербулінг - це булінг із застосуванням цифрових технологій, умисне цькування щодо визначеної особи у кіберпросторі, як правило, впродовж тривалого часу. Кожен із здобувачів освіти 10 - Б класу отримав завдання: запропонувати власні форми і методи щодо проблеми: "Як зупинити кібербулінг?". А раптом мої юні винахідники допоможуть світовому цифрому простору?!!!

 

docx
Додав(-ла)
Зінченко Любов
Додано
21 червня 2021
Переглядів
841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку