Бесіда з учнями
Тема: «1 жовтня – День похилого віку»
Мета: Виховувати в учнів почуття поваги, уваги, співчуття, чуйності, чуйності до людей похилого віку. Прищеплювати бажання піклуватися про них, надавати допомогу в справах, вміти своїми вчинками приносити їм радість; Домагатися, щоб ці почуття пройшли через думки учнів, були прийняті серцем і перетворилися в добрі, красиві вчинки.
Обладнання:дидактичний матеріал, листівки, кольорові олівці.
Словник: похилий вік, шана людей, залучення, спадкоємність.
Бесіда з учнями
Тема: «1 жовтня – День похилого віку»
Мета: Виховувати в учнів почуття поваги, уваги, співчуття, чуйності, чуйності до людей похилого віку. Прищеплювати бажання піклуватися про них, надавати допомогу в справах, вміти своїми вчинками приносити їм радість; Домагатися, щоб ці почуття пройшли через думки учнів, були прийняті серцем і перетворилися в добрі, красиві вчинки.
Обладнання:дидактичний матеріал, листівки, кольорові олівці.
Словник: похилий вік, шана людей, залучення, спадкоємність.
Хід заняття
Організаційний момент
Мовна зарядка
- Яка погода була вранці?
- Чи були опади? Які?
- Які листя на деревах?
- Які птахи відлетіли до вирію?
Основна частина (проведення бесіди)
Розповідь вихователя
З 1992 р. 1 жовтня в Росії відзначається День людей похилого віку. Це свято - данина вікової традиції поваги і шани людей старшого покоління. У цей день кожен з нас має можливість не тільки привітати людей старшого покоління і висловити їм свою вдячність, а й зробити так, щоб вони відчули нашу турботу і увагу.
Відзначаючи день людей похилого віку в школі, ми, перш за все згадуємо про бабусь і дідусів, прабабусь і прадідусь. З них починається залучення дітей до історії родини.
Тісний контакт дитини зі старшими членами сім'ї емоційно збагачує родинні зв'язки, зміцнює сімейні традиції, налагоджує спадкоємність між поколіннями.
Бесіда з дітьми
Учні розглядають малюнки, кожен висловлює свою думку.
Фізкультхвилинка
Бабусі дружньо допомагаємо:
Самі в тазику стираємо.
І сорочки, і носочки
Для синочка і для доньки.
(Нахили вперед, рухи руками, що імітують полоскання.)
Через двір розтягнемо ми спритно
Для одягу три мотузки.
(Потягування - руки в сторони.)
Світить сонечко-ромашка,
Скоро висохнуть сорочки й рубашки.
(Потягування - руки вгору.)
Колективна робота.
Вихователь роздає листівки, просить учнів написати слова побажання та розфарбувати.
Підсумок заняття.
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
ІЛЮСТРАЦІЇ