Тема «Здоров’я понад усе»
Мета: продовжити формувати в учнів знання про здоров’я та здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку;
розвивати уявлення про необхідність фізичної активності для здоров’я, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ;
виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.
Хід бесіди
Вступне слово вчителя
Хто здоровий, той сміється
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини -
Це х чудово для людини
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача,
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати
Бо здоров’я -це прекрасно,
Здорово , чудово , ясно.
І доступні для дитини
Всі дороги і стежини.
ІІ. Основна частина бесіди
( відповіді дітей)
Правила здорового способу життя:
1. Саме головне - запрограмувати себе на ведення здорового способу життя, виявити бажання бути здоровим.
2. Відмовитись від шкідливих звичок (алкоголю, паління, наркотиків).
3. Дотримувати правил особистої гігієни; прагнути до чистоти та охайності.
4. Навчитися правильно та ефективно поєднувати працю та відпочинок, використовувати скарби Природи - сонце, повітря і воду.
5. Навчитися раціонально харчуватись і дотримуватись режиму дня.
6. З повагою та любов'ю відноситись до засобів фізичної культури
- Діти, а чи дотримуєтеся ви режиму дня. Зараз ми перевіримо.
Дидактична гра «Перестав картинку»
Учні отримують картки із картинками на яких зображено різні моменти режиму дня. Із запропонованих переплутаних карток вони формують свій режим дня. Потім вчитель з учнями разом перевіряють як учні сформували свій режим дня.
Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку вашого організму.
Дидактична г ра «Корисне - шкідливе»
Гра проводиться за допомогою цеглинок LEGO. Вчитель називає корисні та шкідливі продукти. Якщо вчитель називає корисний продукт , діти підносять цеглинку зеленого кольору, шкідливий – червоного.
Фізкультхвилинка
Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку
Всіх вас запросити.
Слухати ми перестали
І тепер всі дружно встали.
Руки вгору, руки вниз,
І легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали
Раз –присіли, другий – встали.
Кожен знає, ця дівиця
На городі – мов цариця.
Коси довгі, та й платтячко рожеве має.
(Морква).
У борщі я головний,
Борщ без мене не смачний!
(Буряк).
Я – смачний, кругленький,
Маю щічки червоненькі.
(Помідор)
Хто мій зуб з’їдає сміло –
Здоровим буде неодмінно.
(Часник).
Для нормального життя людині потрібно близько 20 вітамінів. Ягоди, фрукти, овочі — основні джерела вітамінів, мінеральних речовин. Більшість вітамінів в організмі людини не накопичуються, а потрапляють до організму людини з їжею. Ось чому ягоди, овочі і фрукти мають бути в раціоні дитини регулярно.
Пам'ятайте: краще бачить той, хто моркву сиру жує або сік морквяний п'є.
Пам'ятайте: дуже важливо зранку їсти за сніданком вівсянку.
Гра «Назвіть зайве».
а) Печиво, чай, сік, молоко, кава, компот, лимонад, вода
б) .Суп, каша, борщ, буряк, вареники, вермішель, пиріжки, запіканка.
в) Морква, капуста, буряк, картопля, м’ясо, цибуля, часник, кріп.
Гра « Продовж прислів’я »
Без здоров’я …… (немає щастя)
Доки здоров’я служить, то людина не …… (тужить)
Було б здоров’я, а все інше ….. (наживемо)
Бережи одежу знову, а здоров’я …. (змолоду)
Найбільше щастя в житті - …. (здоров’я).
III. Підсумок бесіди
- Що нового дізналися ?
- Коли треба починати берегти здоров’я ?
Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!
Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими. Здоров’я» і пам’ятайте, що нема більшого багатства, як здоров’я ваше. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові й гарні.
1