План самоосвіти вчителя початкових класів

Про матеріал
Вивчення законодавчої та нормативно - правової бази,науково-теоретична та методична підготовка, методичні питання предмету, психолого - педагогічні основи навчання та виховання, вивчення передового педагогічного досвіду, тощо.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

План самоосвіти

вчителя початкових класів

Лебединської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблема, над якою працює вчитель:

"Творчий підхід до формування навички читання, як передумова розвитку мовної особистості»

Мета:

  • знати теоретичні основи компетентнісного підходу в навчанні;
  • вміти застосовувати технології спрямовані на формування компетентностей ХХІ ст..;
  • вчитися спілкуванню з учнями на суб'єкт - суб'єктній основі.

Завдання:

  • віднайти всі доступні джерела інформації стосовно означеної проблеми;
  • навчитися застосовувати на практиці в процесі взаємодії з учнями результати діагностичних досліджень особливостей їх розвитку з метою створення адекватних умов для їх самореалізації;
  • оволодіти прийомами планування та організації власної праці та праці школяра;
  • зорієнтуватися в нових технологіях з метою експериментального їх впровадження та дослідження ефективності.

 

 

 

 

 

 

Напрямки самоосвіти

Зміст діяльності

Література

Форма виконання

Термін виконання

Вивчення законодавчої та нормативно - правової бази

Вивчення документів

Концепція НУШ. Національна доктрина розвитку освіти. Закон 'Про освіту" Закон "Про загальну середню освіту"

Наявність нормативних документів

Вересень

Науково-теоретична та методична підготовка

Знання  теоретичних основ компетентнісного підходу в навчанні та вихованні

  1.               Байбара Т. М. Компетентнісний підхід в початковій освіті: теоретичні засади / Т. М. Байбара // Початкова школа. — 2010. - №8.
  2.               Бібік Н. М. Компетентність і компетенції у результатах початкової освіти / Н. М. Бібік // Науковий часопис НПУ ім. Михайла Драгоманова. — серія 17 (вип. 17). - 2010.
  3.               Державний стандарт початкової загальної освіти
  4.               Онопрієнко О. В. Предметна математична компетентність як дидактична категорія / О. В. Онопрієнко // Початкова школа. - 2010. - № 11.

 

Виступ на методичному об'єднанні вчителів початкових класів

Жовтень листопад

Методичні       питання предмету

Розгляд  конкретної навчальної   теми  з предмету з урахуваннямкомпетентнісного навчання

Література  методичного  плану  з   конкретного  предмету,   фахові журнали, предметні газети тощо

Конспект

Грудень

Психолого - педагогічні основи навчання та виховання

Застосування результатів досліджень на практиці.

Савченко О. Я. Уміння вчитися як ключова компетентність загальної середньої освіти / О. Я. Савченко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті; світовий досвід та українські перспективи; під заг. ред. О. В. Овчарук. — К.: К.І.С., 2005.

 

Цикл уроків

Березень

Вивчення передового педагогічного досвіду

Компетентнісне навчяння і  технології, спрямовані на його досягнення.

Пометун О. І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освті / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : [б-ка з освітньої політики] ; під заг. ред. О. В. Овчарук. - К.: К.І.С., 2004. - С. 66-72.

 

 

Протягом року

Підвищення етико -естетичного рівня, культури

Розвиток педагогічної емпатії та вміння спілкуватися на суб'єкт -суб'єктній основі

Кайріс О.Д. Емпатійна педагогіка: від співчуття до співдії // Педагогіка толерантності. – 1999.

Киричок А.В. Формування гуманних взаємин між молодшими школярами у позаурочній діяльності// Педагогіка і психологія. – 1995.

Створення пам’ятки

самовдосконалення вчителя з означеної проблеми.

Травень

 

doc
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
5425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку