Проблема, над якою працює вчитель:
"Творчий підхід до формування навички читання, як передумова розвитку мовної особистості»
Мета:
Завдання:
Напрямки самоосвіти |
Зміст діяльності |
Література |
Форма виконання |
Термін виконання |
||
Вивчення законодавчої та нормативно - правової бази |
Вивчення документів |
Концепція НУШ. Національна доктрина розвитку освіти. Закон 'Про освіту" Закон "Про загальну середню освіту" |
Наявність нормативних документів |
Вересень |
||
Науково-теоретична та методична підготовка |
Знання теоретичних основ компетентнісного підходу в навчанні та вихованні |
|
Виступ на методичному об'єднанні вчителів початкових класів |
Жовтень листопад |
||
Методичні питання предмету |
Розгляд конкретної навчальної теми з предмету з урахуваннямкомпетентнісного навчання |
Література методичного плану з конкретного предмету, фахові журнали, предметні газети тощо |
Конспект |
Грудень |
||
Психолого - педагогічні основи навчання та виховання |
Застосування результатів досліджень на практиці. |
Савченко О. Я. Уміння вчитися як ключова компетентність загальної середньої освіти / О. Я. Савченко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті; світовий досвід та українські перспективи; під заг. ред. О. В. Овчарук. — К.: К.І.С., 2005.
|
Цикл уроків |
Березень |
||
Вивчення передового педагогічного досвіду |
Компетентнісне навчяння і технології, спрямовані на його досягнення. |
Пометун О. І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освті / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : [б-ка з освітньої політики] ; під заг. ред. О. В. Овчарук. - К.: К.І.С., 2004. - С. 66-72.
|
|
Протягом року |
||
Підвищення етико -естетичного рівня, культури |
Розвиток педагогічної емпатії та вміння спілкуватися на суб'єкт -суб'єктній основі |
Кайріс О.Д. Емпатійна педагогіка: від співчуття до співдії // Педагогіка толерантності. – 1999. Киричок А.В. Формування гуманних взаємин між молодшими школярами у позаурочній діяльності// Педагогіка і психологія. – 1995. |
Створення пам’ятки самовдосконалення вчителя з означеної проблеми. |
Травень |
||