Безпечна робота в Інтернеті.

Про матеріал
Мета: формування уявлень учнів про небезпеку, яка може трапитись під час роботи в Інтернеті, комп’ютерні віруси; ознайомлення з правилами безпечної поведінки в Інтернеті; навчитись уникати небезпеки в Інтернеті; розвивати логічне мислення, творчу активність учнів; формувати вміння аналізувати, робити висновки; виховувати увагу, інтерес до інформатики.
Перегляд файлу

Тема.  Безпечна робота в Інтернеті.

Мета:  формування уявлень учнів про небезпеку, яка може трапитись під час

роботи в Інтернеті, комп’ютерні віруси; ознайомлення з правилами

безпечної поведінки в Інтернеті; навчитись уникати небезпеки в Інтернеті;

розвивати логічне мислення, творчу активність учнів; формувати вміння            аналізувати, робити висновки;

виховувати увагу, інтерес до інформатики.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Вчитель.

ІІ. Актуалізація  опорних знань.

     У мене в руках клубок ниток 3-х кольорів. Учні розгадують кросворд і той хто відповідає  бере  нитку та значок відповідного кольору  і сідає за парту.

     Подивіться на що це подібне? (На павутину). Правильно ми за допомогою нитки зробили павутину, Інтернет павутину. На попередньому уроці ми говорили що

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

     Вчитель. Розповідаю казку про Інтернет.

Відповідь на ці запитання ми постараємось знайти з вами на сьогоднішньому уроці, а для цього нам потрібно трішки побути де шифрувальниками.

ІV. Повідомлення теми, мети

     Гра «Дешифрувальник»  

Сьогодні ми повинні:

  •          Ознайомитись з правилами безпечної поведінки в Інтернеті;
  •          Сформувати уявлення про комп’ютерний вірус;
  •          Навчитись уникати небезпеки в Інтернеті.

V. Засвоєння нових знань

    

     А давайте поміркуємо яких ще правил потрібно дотримуватися в Інтернеті. Пропоную заповнити нашу схему. (Вивішую на дошку). Учні виходять до дошки і підбирають правило до малюнка.

1.    Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.

2.    Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів – вони знають, що треба робити.

3.    Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.

4.    Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

5.    Не поспішай відправляти SMS,або щось замовляти.

 

Фізкультхвилинка

     Як ви вважаєте, шо означає буква яка є на цьому павуці? (Вірус)

Віруси – це невеличкі програми, які без відома користувача комп′ютера. шкодять файли, знищують дані на диску тощо. Віруси здатні утворювати свої копії та розповсюджуватися як хвороба, саме тому вони й отримали таку назву.

 Слід обов’язково мати антивірусну програму на своєму комп′ютері.

         Антивірусні програми – це спеціальні програми, які не пропускають віруси на комп′ютер, блокують, знищують їх

  

Вчитель. Пропоную вам побути в ролі регулювальника(На партах учні мають сигнальні картки)

Повторення правил техніки безпеки.

Практична робота

Інструктаж учителя.

1.Робота з комп’ютером.

Ознайомитись з історією-коміксом Безмежний ліс та дізнатися про те, що таке Інтернет, що в ньому можна робити, а чого слід остерігатись.

   2. Через п’ять хвилин після роботи за комп’ютером учні виконують вправи для очей.

VI. Підсумок уроку

Рефлексія

Продовж речення

Сьогодні я дізнався про…

Сьогодні я навчився…

Самооцінювання

Учні оцінюють свої знання з уроку за допомогою смайликів.

Вчитель. Наш урок вже завершується і на початку уроку я говорила про сюрприз. Роздаю книжечки з підказками по темі Інтернет.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 жовтня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку