Безпечний Інтернет. 4 клас

Про матеріал
Матеріал розроблено для 4 класу на тему "Безпечний Інтернет", можна використовувати у класі з дітьми з ООП
Перегляд файлу

Клас: 4-В

Тема: Безпечний Інтернет

Мета: Розширити і поглибити знання про Інтернет;ознайомити учнів з позитивними і негативними наслідками Інтернету;

розвивати уважність, пам’ять, навички мовлення;

виховувати етичне спілкування між друзями, товаришами, дорослими, інформаційну культуру учнів.

Обладнання:презентація,відео https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

https://youtu.be/ts_Zd0fM9zo

Перебіг заняття

  1.   Організація класу.
    1.   Привітання.

Доброго дня, любі діти! Дуже рада сьогодні вас всіх бачити. Мене звати Єлизавета Вікторівна і сьогодні я проведу для вас виховну годину .

  1.   Підготовка до заняття.

А для того,щоб наше заняття пройшло легко та цікаво, нам треба дотримуватися правил роботи на занятті, давайте домовимось,що ви будете:

-Уважно слухати;

-Активно працювати;

- Сміливо висловлювати свою думку;

- Поважати інших;

- Якщо бажаєте відповісти,використовуйте правило піднятої руки.

Тож розпочнімо.

Подивіться до нас сьогодні завітав у гості Знайка і він буде нам допомагати.

  1.   Повідомлення теми та мети заняття.
    1.   Мотивація навчальної діяльності.

Зараз ви бачите на екрані букви,які Знайка переплутав місцями. Для того, щоб дізнатися тему нашого заняття вам потрібно допомогти йому розташувати букви у правильній послідовності.

( НЙЗЕПИБЕЧ ТІНЕРЕНТ)

  1.   Оголошення теми та мети заняття.

Так,правильно! Молодці! Отже,як ви вже зрозуміли сьогодні ми з вами дізнаємося про те, як безпечно користуватися Інтернетом.

  1.   Основна частина.
    1.   Перегляд відео та бесіда за ним.

Знайка пропонує нам з вами переглянути відео. Дивіться уважно. Після перегляду ви мені та Знайкові скажете які помилки допустив Петрик.

https://youtu.be/ts_Zd0fM9zo

Отже,дітки,які помилки допустив Петрик?(відповіді дітей)

Давайте разом згадаємо які правила поведінки для себе склав Петрик:

       Не вірити у грошові та інші виграші та не заходити на підозрілі сайти.

       Не робити покупки в інтернеті без дозволу батьків.

       Поважати авторське право та не видавати чужі роботи за свої.

       Не повідомляти особисту інформацію незнайомцям.

       Не заходити на заборонені сайти.

Молодці! Ви дуже уважні.

3.2 Вступна бесіда.

Діти,як ви гадаєте,що значить слово “БЕЗПЕКА”?(відповіді дітей)

Так дійсно!Безпека – це те, що нас попереджає, застерігає пропонує виконувати завдання так, а не інакше. Безпека відіграє важливу роль в нашому житті. Безпека – це правила поведінки на воді, на льоду, з електричними приборами, піротехнічними засобами. Безпека -це відсутність загроз,або стан захищенності від загроз. Положення,при якому не загрожує небезпека кому-небудь або чого-небудь.

Інтернет. Що це? Як ви вважаєте?(відповіді дітей)

Правильно. Останні роки це слово увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє навчатися, дізнаватися про світ цікавого, спілкуватися з людьми в різних куточках нашої планети, навіть не виходячи з власної кімнати, грати у цікаві ігри та ділитися з іншими своїми думками і захопленнями. Але є й інша сторона, в Інтернеті є багато шахраїв, які видають себе за іншу людину, намагаючись вивідати у вас особисту інформацію, таку як домашня адреса, номер телефону, відомості про сім'ю для особистої вигоди. Саме тому наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет».

3.2 Гра “ Так чи Ні”

Знайка підготував для вас певні твердження, які я вам зараз читатиму,а вам потрібно відповідати лише так чи ні ( Так ,якщо ви згодні з цим твердженням; Ні , якщо не згодні)

1) В інтернеті можливо навчатися ? (так)

2) Чи можливо тривалий час використовувати інтернет без перерв? (ні)

3) Чи має інтернет небезпеку? (так)

4) В інтернеті можливо знайти друзів? (так)

5) Чи можна виконувати вимоги незнайомців з інтернету? (ні)

6) Чи можуть віруси потрапити у ваш комп’ютер з Інтернету? (так)

7) Чи потрібно перевіряти знайдену інформацію в Інтернеті? (так)

3.3 Гра “ Вплив ґаджетів на здоров’я”

Знайка хоче разом з вами з’ясувати, який негативний вплив на стан здоров’я надає тривале використання різноманітних ґаджетів. Як ви вважаєте, на які органи людини чине вплив тривале використання ґаджетів?

-На зір( втомлене око,зниження зору,сухе око);

-Порушення постави ( якщо не правильно сидіти,біль у спині та шиї,скривлення хребта);

-Порушення сну;

-Збуждення;

-Зміна настрою протягом дня;

- Забирає увесь вільний час;

3.4 Фізкультхвилинка

Молодці! Ви активно працювали, відповідали, тож можемо трішки відпочити. Давайте зараз розімнемось. Обережно вставайте з-за своїх столів, щоб нічого не зачепити, відставляйте свій стілець. Дивіться на екран та повторюйте рухи.

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

Дякую вам, дітки, ми всі відпочили та можемо працювати далі.

3.5 “ Незавершене речення”

Давайте допоможемо Знайкові закінчити речення. Перед вами початок речення, вам необхідно знайти з переліку його логічне закінчення.

-В інтернеті не можна ображати...(інших користувачів)

-Пароль своєї електронної скриньки, адресу, телефон не...(повідомляти стороннім)

-Якщо під час коростування інтернетом виникають проблеми,потрібно повідомити...(дорослим)

- Незнайомі повідомлення та листи не...(відкривати)

4 Підсумок заняття

4.1 Рефлексія

Молодці! Отже, давайте підведемо підсумки нашого заняття:

- Що нового ви сьогодні дізналися?

- А про що ви вже знали?

4.2 Заключне слово. Прощання з класом.

Про безпеку в мережі нам варто пам’ятати,

про антивірусні програми повинен кожен знати.

Троянські коні, хробаки та хакерські атаки

вам здатні шкоду нанести, тож знайте їх ознаки.

Від пошти логін і пароль нікому не давайте

аби від спаму вберегтись, на це завжди зважайте.

Безпеки заходи прості сприймайте, як закони

і в Інтернеті не страшні вам жодні перепони!

Будь ласка,вдома,самостійно,ознайомтеся з памятками:

 

Нет описания фото.

Я вами пишаюся! Ви всі великі молодці! Дякую Вам за увагу та ваші щирі посмішки. До нових зустрічей!

 

docx
Додано
27 вересня 2023
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку