Безпека життєдіяльності дітей

Про матеріал
дати уявлення поняттю " Небезпека ";навчити правилам поведінки вдома, на вулиці, на природі; навчати вмінню виконувати першу допомогу; виховувати обережність, увагу, співчуття; розвивати пам’ять ,швидку реакцію в небезпечних ситуаціях, обережність та логічне мислення.
Перегляд файлу

Безпека життєдіяльності дітей

Тема: " Що таке небезпека і як не потрапити в небезпечну ситуацію "

Мета: дати уявлення поняттю " Небезпека ";навчити правилам поведінки вдома, на вулиці, на природі; навчати вмінню виконувати першу допомогу; виховувати обережність, увагу, співчуття; розвивати пам’ять ,швидку реакцію в небезпечних ситуаціях, обережність та логічне мислення.

Хід заняття

1. Бесіда "Що таке небезпека"

- Малята ,скажіть,що таке небезпека?Як ви вважаєте? (Відповіді дітей )

- Так,ви всі маєте рацію!А що потрібно робити в таких ситуаціях?(Відповіді дітей)

 - Молодці! А якщо всі ваші відповіді зєднати, то вийде " Правила поведінки в      небезпечних ситуаціях"

- Малята,скажіть,а які ви знаєте небезпечні професії? (Відповіді дітей)

2. Інтелектуально-мовленнєве завдання " Знайди картинку , назви слово "

(Робота з коректурною таблицею " Рятівники вперед!" № 3-9)

- Пожежник (що робить?який?)...

- Лікар (що робить?)...

- Поліцейський (що робить?який?)

- Рятівник на воді ( що робить?)

- Молодці!

3. Вправа " Як себе вести в небезпечних ситуаціях"

 - Діти,ми з вами з’ясували, що таке небезпека, які  бувають небезпечні професії.

- А як себе поводити в небезпечних ситуаціях? Давайте разом поміркуємо!

Пожежа ( вийти з будівлі ,зателефонувати 101 )

Незнайомець намагається пробратися до вашої оселі (привернути якомога більше уваги ті зателефонувати 102)

Незнайомець чипляєть до вас на вулиці ( привернути якомога більше уваги дорослих і бігти в небезпечне або людне місце)

Комусь стало зле ( Забезпечити спокій і зателефонувати 103)

4. Ігрова вправа "Перша допомога"

( На малюнках предмети першої допомоги та не потрібні предмети. Запропонувати дітям назвати предмети першої допомоги та пояснити їх призначення)

Йод,бинт,вата ,зеленка,папір,ножиці,олівці,клей,градусник,пігулки.

- Малята ,що ви бачите на цих картках? Назвіть ( Відповіді)

- Назвіть ті предмети ,які нам необхідні щоб надати допомогу і поясніть чому.(Відповіді)

- Молодці,малята!

5.Рухлива гра " Небезпечні перешкоди"

( Подолати перешкоди : пролізти крізь обруч, пройти по гімнастичній лаві, перестрибнути через кубіки, та інше.На інвентар прікрипити картинки з небезпечними предметами)

- Подивіться ,дітки, що це за перешкоди в нас? Так це ж небезпечні предмети! Давайте спочатку подалаємо ці першкоди. (Подолання перешкод)

- Малята, а тепер давайте назвемо,що ж за небезпечні предмеди ми подалали?(Відповіді)

- А як ви вважаєте, чи можна гратися цими предметами і чому? (Відповіді)

- А використовувати ці предмети за призначенням? Наприклад, як використовують ніж?(і так далі)

- Молодці, добре впоралися з цим завданням!

6. Дидактична гра " Можна-неможна "

( Запропонувати дітям піднімати картку відповідно ситуації. Жовтий-можна;червоний-неможна)

- гратися сірниками;ходити до лікаря;гратися лезом;привертати увагу в небезпечних ситуаціях;викликати пожежних коли захочеться;викликати швидку коли зле.

7.Підсумок

- Молодці!Гарно пограли?

- А тепер давайте пригадаємо, що ми сьогодні робили та ,що нового дізналися?

 

 

 

 

docx
Додано
12 березня 2019
Переглядів
774
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку