Бібліотечний урок «Подорож по казках»

Про матеріал

Виховувати у дітей любов до книги, бажання пізнавати навколишній світ. Розвивати допитливість, уяву, фантазію. Учити інсценізувати казки, виразно декламувати віршовані твори, виховувати бережливе ставлення до книги.

Перегляд файлу

Бібліотечний урок

«Подорож по казках»

 

Мета. Виховувати у дітей любов до книги, бажання пізнавати навколишній світ. Розвивати допитливість, уяву, фантазію. Учити інсценізувати казки, виразно декламувати віршовані твори, виховувати бережливе ставлення до книги.

 

Обладнання.  Малюнки казкових героїв, яблуко, люстерко, борошно, шапка, рукавиця, цибулина, колос, кошик, пиріжок, колобок.

 

ХІД  УРОКУ.

-  Діти чи любите ви казки?

-  За час навчання в школі ви дізнались багато нових казок, навчились розгадувати ребуси, загадки , кросворди. Ці знання допоможуть вам сьогодні на нашому уроці. Він відбудеться у формі змаганні двох команд. За правильну відповідь буде нараховуватись один бал. Наприкінці уроку ми підрахуємо бали та визначимо переможців.

    Дізнаємось назви команд. Це будуть імена казкових героїв. Перша – це команда маленького дерев’яного  хлопчика із довгим носом, трішки не слухняного, але сміливого і доброго. Хто це?

-  Правильно  - «Буратіно». Друга – це команда дівчинки з блакитним волоссям, подружки Буратіно, яка дуже любить всіх навчати. Хто це? Так друга команда – «Мальвіна».

Казок країна чарівна –

                                                   У гості нас чека вона.

                                                   Отож, часу не гаймо

                                                   У подорож рушаймо!

 

  1. конкурс «Жарт за жартом»

(по одному запитанню кожній команді)

 

  1. У відомій казці коза принесла козенятам:

  а) молоко;

  б) пепсі – колу;

  в) жувальну гумку.

 

    2.  Мишенят у казці «Колосок» звали:

   а)  Гуп і Ляп;

   б)  Стриб і Скок;

   в)  Круть і Верть.             

   3. Дід загубив:

а)  рукавичку;

б)  шкарпетку;

в) сорочку.

 

    4. Хатинка Баби Яги трималась на:

а)  курячих ніжках;

б)  слонячих  вушках ;

в)   їжакових колючках.

 

   5. У казці «Ріпка» останньою на допомогу прийшла:

а)  кішка;

б)  жабка;

в)  мишка.

 

  1. До приходу Червоної Шапочки в будинок бабусі забрався вовк. Він:

а)  дивився телевізор;

б)  грався на комп’ютері;

в)  ховався у ліжку.

 

  1. У казці «Коза – Дереза» Коза говорила дідові неправду :

а)  зі скромності;

б)  через вередливість;

в)   тому, що дотримувалась дієти.

 

  1. Хто врятував Червону Шапочку?

 а)  сусіди

 б)  мисливці

 в)  білки

 

  1. конкурс « Яка книжка навчила вас читати»

(із літер скласти назву цієї книжки)

 

  1. конкурс  капітанів « Читайлики»

    (Читання казки « Курочка ряба »)

 

  1. конкурс « Уважний слухач»

( знайти і виправити помилки)

 

1 команда. Жили собі дід та жаба. Спекла якось жаба колосок. А він скік та й     

                  потік.

 

ІІ команда. Посіяв дід річку. Виросла річка велика – велика. Почав біб річку звати.

 

 

І команда..  Йшла баба лісом та й  загубила  рукавичку. Коли це біжить горобець тай   

                     питає  хто – хто в коробочці живе?

 

ІІ команда.  Жили собі дід та баба і була у них  гусочка  ряба. Знесла  гусочка      

                     качечку.

 

  1. конкурс «Речі загубилися»

    (з кошика по черзі не дивлячись у нього кожен представник

      команд дістає річ і називає з якої вона казки.)

 

Шапочка червоного кольору, рукавиця, колосок, ключик,  качечка.

 

  1. конкурс «Найкращий складальник»

     (скласти ілюстрацію до казки)

 

(Журі підбиває підсумки та нагороджує переможців)

 

- Шановні хлопчики та дівчатка!  Я вам  хочу побажати книг багато прочитати і найрозумнішими стати!

 

 

 

 

                            

doc
Додано
14 грудня 2018
Переглядів
1114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку