Бінарні змагання "Математика і спорт"
Кількість команд – 2.
Склад команд – 3 учня 5 класів та 3 учня 8 класів.
Місце проведення – спортивна зала.
Кількість команд – 2.
Склад команд – 3 учня 5 класів та 3 учня 8 класів.
Місце проведення – спортивна зала.
Прилади і матеріали: 2 столи, 2 гімнастичні лави,6 повітряних кульок, 6 дротиків з гри «Дартс», 6 баскетбольних м’ячів, 2 гімнастичних обруча
План проведення.
Спортивна складова.
І конкурс.
Приймають участь від команди: учні 5 класів.
Завдання : по черзі добігти до гімнастичної лави, на якій лежать 3 дротики від «Дартсу». Кидаючи їх, намагатись потрапити в повітряні кульки, всередині яких лежать завдання для 8-класників. Якщо не потрапив з 3-х раз в жодну кульку – повернутись до команди і передати естафету іншому учню. За один пробіг можна потрапити лише в одну кульку. Завдання з кульки принести одному з 8-класників, який повинен його розв’язати і віддати журі. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.
ІІ конкурс.
Приймають участь від команди: учні 8 класів.
Завдання: по черзі добігти до гімнастичної лави, отримати від помічників вчителя по баскетбольному м’ячу та потрапити в кільце. Кожен має три спроби. За потрапляння в кільце 8-класник витягує завдання, повертається до команди, передає естафету наступному однокласнику та віддає завдання одному з п’ятикласників. П’ятикласник розв’язує завдання та віддає журі. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.
ІІІ конкурс.
Приймають участь від команди: пара учнів 5 класів та пара учнів 8 класів.
Завдання: Пара зодягає гімнастичний обруч на талії та приставними кроками стрибає до гімнастичних лав, на яких лежать пазли. Одна пара за один раз може взяти 1 пазл, повертається до команди і передає естафету іншій парі. Пазл віддають парі «пятикласник-восьмикласник», які повинні скласти гумористичну картинку. Картинка розрізана на 4 пазли. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.
ІV конкурс. Конкурс капітанів.
Приймають участь від команди:один 5-класник та один 8-класник.
Капітани отримують завдання на логіку та спостережливість. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.
V конкурс. Конкурс «на удачу»
Приймають участь всі учні.
І етап: Троє учнів 5 класу затискують лобами баскетбольний м’яч і в такому положенні проходять певну дистанцію, обходять перешкоду, повертаються до команди та передають естафету 3 восьмикласникам.
ІІ етап: Двоє учнів переносять на руках, складених замком, третього учня.
Враховується швидкість виконання.
Математична складова.
І конкурс.
Завдання для восьмикласників:
ІІ конкурс.
На столі у команд лежать геометричні фігури, які вивчили п’ятикласники:
Під баскетбольним кільцем для кожної команди стоїть коробок, в якому лежать назви цих фігур. Восьмикласник після влучання в кільце витягає лише один папірець з назвою, віддає п’ятикласнику, який знаходить фігуру та віддає її журі.
ІІІ конкурс.
Гумористична картинка розрізана на 4 частини у вигляді великих пазлів. Коли всі частини принесені, п’ятикласник і восьмикласник складають картинку і відносять журі.
ІV конкурс.
Завдання:
Художня складова.
Слова ведучих.
І ведуча: Добрий день! Ми вітаємо всіх присутніх любителів математики та спорту!
Сьогодні у нас змагаються дві команди - команда ___________ учнів 5а та 8а класів
та команда ______________ учнів 5б та 8б класів!
ІІ ведуча: Вони доведуть, що у спортсменів добре варить голова, а у математиків прудкі ноги. А оцінювати їх здібності будуть члени журі : ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
І ведуча: А на наше свято завітали з поздоровленнями танцівниці з планети Ілюзія.
ІІ ведуча: Зустрічайте цих прудконогих багатоніжок!!!
( відео з танцем викладено на сайті школи redriverschool.at.ua в розділі «Відео»)
Математичний фокус
Я – відомий екстрасенс Будько Дядько. Мої екстрасенсорні математичні здібності з`явились після того, як я вивчив тригонометричні функції.
Прошу вийти сюди людину, у якої в кишені є деяка кількість копійок і калькулятор.
Прошу не говорити мені, скільки копійок у вас в кишені .
Інструкція для екстрасенса: відняти від отриманого числа 365. Перші дві цифри – вік людини, дві останні – кількість копійок в кишені.