Бінарні змагання "Математика і спорт"

Про матеріал

Бінарні змагання "Математика і спорт"

Кількість команд – 2.

Склад команд – 3 учня 5 класів та 3 учня 8 класів.

Місце проведення – спортивна зала.

Перегляд файлу

 


Кількість команд – 2.

Склад команд – 3 учня 5 класів та 3 учня 8 класів.

Місце проведення – спортивна зала.

Прилади і матеріали: 2 столи, 2 гімнастичні лави,6 повітряних кульок, 6 дротиків з гри «Дартс», 6 баскетбольних м’ячів, 2 гімнастичних обруча

План проведення.

Спортивна складова.

І конкурс.

Приймають участь від команди: учні 5 класів.

Завдання : по черзі добігти до гімнастичної лави, на якій лежать 3 дротики від «Дартсу». Кидаючи їх, намагатись потрапити в повітряні кульки, всередині яких лежать завдання для 8-класників. Якщо не потрапив з 3-х раз в жодну кульку – повернутись до команди і передати естафету іншому учню. За один пробіг можна потрапити лише в одну кульку. Завдання з кульки принести одному з 8-класників, який повинен його розв’язати і віддати журі. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.

ІІ конкурс.

Приймають участь від команди: учні 8 класів.

Завдання: по черзі добігти до гімнастичної лави, отримати від помічників вчителя по баскетбольному м’ячу та потрапити в кільце. Кожен має три спроби. За потрапляння в кільце 8-класник витягує  завдання, повертається до команди, передає естафету наступному однокласнику та віддає завдання одному з п’ятикласників. П’ятикласник розв’язує завдання та віддає журі. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.

ІІІ конкурс.

Приймають участь від команди: пара учнів 5 класів та пара учнів 8 класів.

Завдання: Пара зодягає гімнастичний обруч на талії та приставними кроками стрибає до гімнастичних лав, на яких лежать пазли. Одна пара за один раз може взяти 1 пазл, повертається до команди і передає естафету іншій парі. Пазл віддають парі «пятикласник-восьмикласник», які повинні скласти гумористичну картинку.  Картинка розрізана на 4 пазли. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.

ІV конкурс.  Конкурс капітанів.

Приймають участь від команди:один 5-класник та один 8-класник.  

Капітани отримують завдання на логіку та спостережливість. Враховується швидкість виконання і правильність виконання.

V конкурс. Конкурс «на удачу»

Приймають участь всі учні.

І етап: Троє учнів 5 класу затискують лобами баскетбольний м’яч і в такому положенні проходять певну дистанцію, обходять перешкоду, повертаються до команди та передають естафету 3 восьмикласникам.

ІІ етап: Двоє учнів переносять на руках, складених замком, третього учня.

Враховується швидкість виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична  складова.

І конкурс.

Завдання для восьмикласників:

  • Обчисліть: (((32 )4 )6 )0
  • Знайти периметр квадрата, якщо його площа дорівнює 36 см2
  • Що більше 2-3 чи 3-2 ?

ІІ конкурс.

На столі у команд лежать геометричні фігури, які вивчили п’ятикласники:

  • Рівнобедрений трикутник
  • Рівносторонній трикутник
  • Прямокутний трикутник
  • Різносторонній трикутник
  • Гострокутний трикутник
  • Тупокутний трикутник
  • Прямокутний трикутник
  • Квадрат
  • Прямокутник

Під баскетбольним кільцем для кожної команди стоїть коробок, в якому лежать назви цих фігур. Восьмикласник після влучання в кільце витягає лише один папірець з назвою, віддає п’ятикласнику, який знаходить фігуру та віддає її журі.

 

 

ІІІ конкурс.

Гумористична картинка розрізана на 4 частини у вигляді великих пазлів. Коли всі частини принесені, п’ятикласник і восьмикласник складають картинку і відносять журі.

ІV конкурс.

Завдання:

  1. Батько  Андрія був старший  за його діда. Як це може бути?

 

  1. Чоловік вистрибнув з літака без парашута. Він приземлився на твердий грунт, але не забився. Як це може бути?

 

  1. Порахувати кількість дірок, просвердлених в кубі (мал.1)

 

  1. Порахувати кількість трикутників (мал. 2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Художня  складова.

Слова ведучих.

 І ведуча: Добрий день! Ми вітаємо всіх присутніх любителів математики та спорту!

Сьогодні у нас змагаються дві команди -  команда ___________ учнів 5а та 8а класів

та команда ______________ учнів 5б та 8б класів!

ІІ ведуча: Вони доведуть, що у спортсменів добре варить голова, а у математиків  прудкі ноги. А оцінювати  їх здібності будуть члени журі :  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

І ведуча: А на наше свято завітали з поздоровленнями танцівниці з планети Ілюзія.

ІІ ведуча: Зустрічайте цих прудконогих багатоніжок!!!

( відео з танцем викладено на сайті школи redriverschool.at.ua в розділі «Відео»)

Математичний фокус

Я – відомий екстрасенс Будько Дядько. Мої  екстрасенсорні математичні здібності з`явились після того, як  я вивчив тригонометричні функції.

Прошу вийти сюди людину, у якої в кишені є деяка кількість копійок  і калькулятор.

Прошу не говорити мені, скільки копійок у вас в кишені .

  1. А тепер наберіть на калькуляторі ваш вік.
  2. Помножте його на 2
  3. Додайте до результату 5
  4. Помножте все це на 50
  5. Додайте кількість копійок у кишені
  6. Додайте 115
  7. І скажіть мені відповідь

Інструкція для екстрасенса: відняти від отриманого числа 365. Перші дві цифри – вік людини, дві останні – кількість копійок в кишені.

 

doc
Додано
20 липня 2018
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку