Урок - аукціон "Звичайні дроби" 5 клас

Про матеріал

Конспект уроку - аукціону до однойменної презентації на тему "Звичайні дроби" математика 5 клас. Застосовуємо на підсумкових уроках при вивченні даної теми.

Перегляд файлу

Вчитель фізики та математики Шнипоркова Світлана Леонідівна

Вища категорія.

Вільхуватська ЗОШ І – ІІ ступенів

Гряківська ЗОШ І- ІІІ ступенів

Чутівського району Полтавської області

Дата _____________                 Вчитель: ______________________  М - 5

Урок – аукціон

Тема: Звичайні дроби. Додавання та віднімання звичайних дробів.

Мета:

  1. Перевірити вміння учнів застосовувати додавання та віднімання звичайних дробів у нестандартних ситуаціях.
    2.   Продовжувати розвивати вміння працювати самостійно і в групах.
    3.   Сприяти розвитку особистісної комунікативної компетентності, виховувати взаємоповагу, почуття колективізму.

Епіграф

Найбільше багатство – знання.

ХІД УРОКУ:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Перевірка готовності учнів до заняття.

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

 Перевірка вчителем візуально.

На уроці здійснюється взаємоперевірка. Учні обмінюються зошитами та здійснюють перевірка зі слайда.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Розминка

Діти розподіляються на пари, хто як сидить за партою.

  1. Який дріб зайвий?

  1. Розташувати дроби в порядку зростання.

  1. Виконайте дії.

  1. Розв’яжіть рівняння.

  1. Першого дня Катя прочитала книжки, а другого дня . Яку частину книжки Катя прочитала за два дня?

ІV. ФОРМУЛЮВАННЯ ТЕМИ, МЕТИ Й ЗАВДАНЬ УРОКУ;

 МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Діти! Сьогодні ми з вами проведемо цікаву бізнес-гру Аукціон.

  • Слово Аукціон  - це розпродаж різних речей за правилами: лот виграє той, хто запропонує найвищу ціну.

Ми з вами відвідаємо чарівну планету Мудриків. Там живуть дуже розумні жителі мудрагелі. І всі знання у них зберігаються у Банку ЕКОНОМІК. Грошовою одиницею є мудрик.

 Ми  спробуємо  заробити якомога більше місцевих грошей, які обміняємо на оцінку по закінченню уроку. А платити нам будуть за наші знання. Хто краще відповість, той і отримає більше мудриків.

 Для роботи ми розділимося на команди по 4 учня. Якщо команда дасть відповідь без доповнень суперників, то отримає максимальну суму валюти. Інакше дану суму мудриків забере  команда, що дала доповнення останньою.

 Отже, розпочинаємо! Я бажаю вам:

  •   Б – бути бадьорими
  • А – активними
  • Н – наполегливими і невтомними
  • К – кмітливими і креативними!

V. КОНТРОЛЬ І САМОКОНТРОЛЬ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Лот 1

Визначте, хто з казкових героїв з ким спілкується?

 

 

 

 

 

 

Ексклюзивний лот №2  «Математична криптограма»

 Стартова ціна - 5 мудриків,  отримують всі команди,   

 остаточна ціна лоту 10 мудриків – отримує команда, яка  правильно виконає завдання перша

 

Лот    №3     «Веселий потяг»

Стартова ціна - 10 мудриків,

остаточна ціна лоту 15 мудриків

 

 

 

 

Лот–сюрприз №4 «Спортивний»

Банк проводить акцію -  дарує  кожній команді по 10 мудриків

 

 

 

 

 

Лот №5   «Задачний»

Стартова ціна - 10 мудриків,    

остаточна ціна лоту 20 мудриків

 

 

 

 

 

Хвилинка відпочинку – бонус - плюс від банку «Економік» - 10 мудриків

Гра « Геометрична мозаїка»

 

 

 

 

 

Лот з невідомим №6

 « Математична скринька»

Кожна правильна відповідь
– 2 мудрика

 

 

 

 

 

  1. Число, що записуєтьсчя під рискою дробу називається…
  2. Арифметична дія над звичайними дробами…
  3. Дріб, чисельник якого менший за знаменник…
  4. Число, що записується над рискою звичайного дробу, називається…
  5. Числа, що містять цілу і дробову частини, називають…
  6. Дріб, чисельник якого менший за знаменник , називається…
  7. Риска дробу означає дію …
  8. Вид чисел, що містять два числа, розділених рискою дробу, називають…

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

МОЛОДЦІ!

Ми успішно подолали всі випробування. Підведемо підсумки.

 Скажіть, чи цікаво було на уроці?

 Рефлексія

Як би ти оцінив свої здобутки на уроці

- « Я задоволений. Урок мені дуже сподобався»

   - « мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді допускаю помилки, а взагалі була цікаво.»

  - «Я майже нічого не зрозумів. Дана тема для мене є складною»

Прикріпіть свої смайлики до дерева рішень.

Виставляємо оцінки учням

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Повторити теоретичний матеріал з теми «Звичайні дроби».
  2. Підготуватися до контрольної роботи.
  3. Написати твір або казку, в якій героями будуть звичайні дроби.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрусів Оксана - Іванна Романівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
1079
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку