План-конспект бінарного уроку в 5-му класі
(математика, англійська мова).
План-конспект бінарного уроку в 5-му класі
(математика, англійська мова).
Тема: Порівняння десяткових дробів і мій улюблений одяг.
Мета: 1) удосконалити вміння порівнювати десяткові дроби; домогтися розуміння того, що існує безліч десяткових дробів, що містяться між двома поданими дробами; активізувати лексику з теми «Одяг».
2) Сприяти розвитку логічного мислення, уваги учнів; розвивати навички монологічної та діалогічної мови, читання, аудіювання, говоріння та письма.
3) Виховувати працьовитість, уважність, спостережливість
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання та наочність: інтерактивна дошка, проектор, комп’ютер, програмне забезпечення Primetime1, Інтернет-сервіс Learningapps, роздатковий матеріал.
Хід уроку.
№ етапу |
Назва етапу |
Назва вправи |
Час |
Дії вчителя |
Дії учня |
1. |
Організаційний етап |
Greeting(привітання).
|
1 хв |
Good afternoon, our dear pupils! So, we are going to begin our lesson. But what lesson are we going to have today? Think carefully! Look at the screen and answer this question. |
|
|
|
Повідомлення теми уроку |
|
|
|
|
|
|
|
So, today we are going to have an unusual lesson! Look at the screen and guess the theme of our lesson!
So, areyouready to tell us the theme of our lesson? (На дошці перевернуті листочки з темою уроку. Учні, відгадавши яке слово означає кожний малюнок формулюють тему уроку)
|
Pupils: Порівняння десяткових дробів тa мій улюблений одяг |
|
|
Мотивація і повідомлення мети уроку |
|
So, why do we need to study ? Watch the video and think about it! (VIDEO)
|
Pupils: Покупці не розуміють, що 25pounds75pence– це десятковий дріб 25,75 більше ніж число 25 цілих і тому виникають проблеми з покупкою одягу у магазині. |
|
|
|
|
План
|
|
2. |
Перевірка домашнього завдання |
Математика: №1196,1198,1202+завдання на повторення1221, Англ.: Pupils` Video |
|
А зараз перевіримо домашнє завдання з математики, відкрийте зошити і увага на екран з правильними відповідями. |
Самоперевірка.
|
3. |
Актуалізація опорних знань |
Англо-математичний диктант |
|
Молодці, а зараз давайте пригадаємо запис десяткових дробів. Послухайте і запишіть числівники десятковими дробами у рядочок. Добре, а тепер у вас на парті лежать листочки з ціною та назвою одягу, запишіть назву цього одягу під відповідним десятковим дробом. Отож, давайте поглянемо на екран і спробуємо встановити відповідність між числівниками, записом десяткового дробу, ціною та зображенням одягу |
Записують у зошит і встановлюють відповідність
|
4. |
Удосконалення знань і вмінь |
Prime time 1, Vocabulary bank, 5a |
|
Молодці, ми повторили запис і читання десяткових дробів і те, що вони можуть слугувати ціною одягу. А який одяг ми можемо купувати? Знайдіть до малюнку назву одягу
|
|
|
|
Англо-математична лотерея |
|
Welldone!Який різноманітний одяг ми пригадали у цій вправі і він хоче пограти з вами в англо-математичну лотерею! Діставайте картку і озвучуйте назву одягу по черзі (розносимо 2 скриньки з зображенням одягу на одному боці картки і записом десяткового дробу на другому боці) Оберніть картку і подивіться на число, що вам дісталось. Уявіть, що тепер назва ваших десяткових дробів – це ваші нові імена. А Анну Вікторівну тепер звати – (6,2) шість цілих дві десятих, а Олесю Василівну тепер звати – (6,3) шість цілих три десятих. Діти, будь ласка, візьміть свої картки і вийдіть до дошки ті, хто може міститися між нами. Щоб перевірити правильність виконання цього завдання,переверніть картку і подивіться на одяг. Якщо він зимовий, то ви виконали завдання правильно. Давайте порахуємо, має бути 11 речей!
Отже, діти, який висновок можна зробити, виконавши цю вправу? |
Дістають картки і озвучують назву одягу: 1)boots-сапоги, 2)furcoat – шуба; 3) gloves - перчатки; 4)jumper – джемпер, 5) top – верхній одяг, 6) socks – шкарпетки, 7) trousers – брюки, 8) jacket – куртка, 9) scarf – шарф, 10) sweatshirt – бавовняна фуфайка, 11) sweater- светр. 12) belt – пояс, 13) sunglasses – окуляри сонячні, 14) tie – краватка, 15) Sandals – сандалії, 16) dress – сукня, 17) T-shirt – футболка, 18) shorts – шорти, 19) skirt – спідниця, 20) cap – кепка, 21) highheels – туфлі на високих підборах, 22) leggins – леггінси, 23) trainers – кросівки, 24) shirt – сорочка, 25) ribbon – бант, 26) flat shoes – балетки, 27) bandana – бандана, 28) jeans – джинси, 29) tights – колготки, 30)blouse
(дають відповідь на заключне питання) Між поданими десятковими дробами можуть міститися безліч десяткових дробів |
|
|
Знайди натурального сусіда |
|
Діти, ми зібрали колекцію зимового одягу з одинадцяти речей. Скажіть, а чим число 11 відрізняється від десяткового дробу? (дають відповідь). Добре, тож давайте знайдемо натуральних сусідів для запропонованих десяткових дробів. Виконайте наступне завдання і оцініть свої результати.
|
Дають відповідь на питання: Число 11 – натуральне число, а десятковий дріб – дробове число. Виконують завдання: (записують правильну пару натуральних сусідів у зошит і одразу перевіряють себе в Learningapps, виставляючи + або -)
|
|
|
Кросворд і зірочка |
|
Добре, не будемо зупинятися і давайте виконаємо наступне завдання, яке має назву «Кросворд і зірочка». Зверніть увагу, у вас на парті є кросворд, який ви маєте відгадати, вірно вписавши назву одягу. Увага на екран.
б) 3,4,5,6; в) 6,7,8,9 Що в ньому спільного? Але в цих цифрах з точки зору математики є ще дещо спільне! Їх можна підставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність. (слайд знерівностями)
А в яку саме нерівність здогадайтеся самостійно! Давайте перевіримо чи правильно ви здогадалися.Увага на екран (один учень виконує вправу на екрані). Молодці! А зараз розподіліться на групи по 5 учнів та виконайте подібне завдання в групі. Кожна група отримала лінієчку з цифрами та словами під ними, отримала нерівність з зірочкою, Знайдіть всі можливі значення зірочки та дайте відповідь на питання: Що спільного має відповідний одяг? Групи готові, тож давайте вислухаємо групу №1 і 4, №2 і 5, №3 і 6. Добре, перевіримо правильність виконання цього завдання, складаючи пазл. Молодці, якщо ваша група правильно вказала всі цифри, то поставте собі на полях 4 бали, якщо допущена |
Вписують відгадані слова у кросворд, порівнюючи свою відповідь з відповіддю на екрані
Відповідають на питання (жіночий одяг, аксесуари, чоловічий одяг) Обдумують самостійно завдання на знаходження значень зірочки в нерівності, а потім перевіряють в Learningapps.
Працюють в гупах по 5 учнів, виконують завдання, оголошують результати та перевіряють себе в Learningapps
Оцінюють свою роботу в групі. |
|
|
|
|
1 помилка – 3 бали, 2 помилки – 2 бали, 3 помилки – 1 бал, Більше помилок – 0 балів |
|
|
|
№1212 |
|
Дуже добре, ви вдало впоралися з попередніми завданнями на порівняння дробів та …………, а чи вдасться вам виконати наступне? Увага на екран! Запишіть усі десяткові дроби, ціла частина яких дорівнює 6, а дробова частина містить три десяткові знаки, записані цифрами 7 і 8. Чи є бажаючі записати перший десятковий дріб?
Молодці! Ми отримали 8 десяткових дробів. Вони так схожі один на одного! Скажіть, а чи можливо їх порівняти? Добре, запишіть в зошиті наші десяткові дроби в рядочок у порядку зростання самостійно, будь ласка! Готові? Отож, давайте тепер під кожним десятковим дробом запишемо фрагменти слів, а для чого, дізнаєтеся трошки згодом. Ну що, почнемо? Отже, подивіться на рядок зі словами, якщо ви розташували десяткові дроби в порядку зростання вірно, то ви зможете прочитати ціле речення! Будь ласка, чи є бажаючі? Молодці дітки! А давайте покажемо всім, як треба було виконати це завдання. Прошу по черзі до дошки! Давайте оцінимо виконання цього завдання: У кого все вірно – 4 бали 1-2 помилки, 3 бали 3-4 помилки – 2бали 5-6 помилок – 1 бал Більше помилок – 0 балів
|
Спочатку працюють у зошитах, а потім бажаючі вписують свої варіанти на екрані
ОбдумуютьЗаписують у зошитах в рядочок десяткові дроби в порядку зростання. Утворивши рядок, підписують під відповідним десятковим дробом фрагмент слова, щоб скласти речення англійською мовою Бажаючі зачитують свої варіанти речень, а потім працюють біля дошки
Оцінюють свою роботу |
|
|
Prime time 1, Vocabulary bank, 8a,b |
|
Наше прислів’я говорить про те, що зустрічають по одежі, а проводжають – по розуму! Отже, перш за все, одяг має бути хорошим. А чи знаєте ви з яких тканин виробляють одяг?Давайте виконаємо наступні завдання |
Учні почерзі працюють біля дошки
|
5. |
Підсумки уроку |
|
|
|
|
6. |
Рефлексія |
|
|
|
|
7. |
Домашнє завдання
|
|
|
Математика: Завдання за підручником:
Англійська мова:
|
Записують у щоденник |