Календарне планування з англійської мови для 5 класу 3 години на І семестр за підручником Карпюк О.Д. з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5-В класу (за підручником О.Д. Карпюк)
2017-2018 навчальний рік (3 години на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Тема, підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говорін ня |
Письмо |
|||||
Шкільне життя
|
||||||||||
1 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя». Введення нових лексичних одиниць |
|
Повторення ЛО «My room», «Body», « Animals»… |
Впр.5,с.6 |
Впр.1, с.4 |
Впр.3,с.5 Впр.5,с.6 |
Впр.2,с.5 Впр.4,с.5 |
Впр.1, с4 Повторити слова пісні |
|
2 |
|
Перший тиждень в школі. Шкільні предмети. Введення нового граматичного матеріалу. |
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.9 |
|
Впр.1,с.8 Впр2,3 с.9 |
|
Впр. 4,5 с.9 |
|
Впр.5, с.9 розказати про себе |
|
3 |
|
Мій улюблений предмет. Розвиток навичок читання
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.11 |
Windsor ,Ginger- власні назви |
Впр.2,с.11 |
Впр.1, с.10 |
Впр.1,с.10 Впр.3,с.11 Впр.4,5 с.11 |
Впр.4,с.11 |
Впр5с.11 Підготувати діалог |
|
4 |
|
Навчання у школі. Види діяльності на уроці. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Займенники та форми дієслова To be (с. 12), Грамм. мат параграф №.2 (c. 258-259) |
Займенники (he,she,they…) |
Впр.4,с.13 |
|
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.13 (1-5) |
Впр.4, с.13 – замінити іменники відповідними займенниками посьмово |
|
5 |
|
Розклад уроків. Розвиток |
|
Повторення назв країн
|
Впр.2,с.14 Впр.4cd,с.15 |
Впр.4а,с.15 |
Впр.1,с.14 Впр2,с.14 Впр.3,с.14 |
Письмо С.15 |
Впр. 6,с.25- написати про однокласника |
|
6 |
|
Мій робочий день. Розвиток навичок аудіювання |
с.257-258 Remember! (с. 27, 28)- |
Числівники, Введення нових ЛО |
Впр.2,с.26 |
Впр.2, с.28 |
Впр.3,с.26 Впр 4,с.28 Впр.3,с.29 |
|
Скласти діалоги |
|
7 |
|
Друзі за листуванням. Написання листа. Розвиток навичок писемного мовлення |
Опрацювання назв шкільних предметів
|
|
|
Впр.2, с.30 Впр.3, с.30 |
Впр.4,с.31 |
Впр.1,с.30 Впр.4в, с.31 |
Впр3,с.31 склас ти розпо відь за зразком |
|
8 |
|
Моє шкільне життя. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Ступені порівняння прикметників (с. 30) |
Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 32) |
Впр4,.32 |
|
Впр4,.32 впр.1,с.33
|
впр.2,с.33 |
написати про шкіль ні предмети, школу |
|
9 |
|
Урок англійської мови. Розвиток навичок писемного мовлення через виконання граматичних вправ |
Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257 |
|
|
|
впр.3,с.42 впр.4,с.43 |
|
Впр.5, с.43 |
|
10 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
Повторити лекси ку та грама тику з теми |
|
Відпочинок і дозвілля
|
||||||||||
11 |
|
Введення навчального матеріалу з теми: «Відпочинок і дозвілля». Після школи. Введення нових лексичних одиниць |
|
Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 50,52) |
Впр.1,с.50 Впр.2,с.51 |
Впр.1,с.50 Впр.5,с.52 Впр.2,с.52 |
Впр.3,с.51 Впр.1.,3с.53 |
Впр.4, с.51 |
Впр.5, с.53 повтори ти сло ва уро ку |
|
12 |
|
Після занять. Опрацювання навчального матеріалу через читання |
(с. 54), грам. матеріал параграф 7 (c. 264) |
|
|
|
Впр.2,с.54 Впр.4,с.55 Впр.5,с.55 |
Впр.1, с.54 Впр.3, с.54 |
Впр.6,с.55 написати, що ти вмієш робити |
|
13 |
|
Види відпочинку та занять. Опрацювання навчального матеріалу через виконання лексичних вправ. |
Модалье дієслово Can Remember! |
Vocabulary box (с. 56) |
Впр.2,с.56 Впр.5,с.57 |
Впр.2,с.56 |
Впр.1, с.56 впр.3,с.57 |
Впр.4, с.57 |
Впр.1,с.57 описати друга письмово |
|
14 |
|
Хобі та інтереси. Розвиток навичок читання. |
Дієслова to play, to go Remember! (с. 58) |
Vocabulary box (с. 59) |
Впр.1,с.58 Впр.5,с.60 |
|
Впр.2,с.59 Впр.3,с.59 Впр.4,с.59 |
|
Впр.5, с.60 виконати усно |
|
15 |
|
Як ми проводимо вільний час. Розвиток навичок аудіювання. |
Теперішній час Грам. матеріал пар.1 (c. 261) |
Тренування вивчених ЛО |
|
Впр.2,с.62 |
Впр.1,с.61 Впр.2,с.61 Впр.1,с.62 |
Впр.3, с.61 Диктант |
Впр.впр.1, с.62- |
|
16 |
|
Мій вільний час. Мої вподобання. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
Vocabulary box (с. 63) |
Впр.5,с.64 |
Впр.2,с.63 Впр.3,с.64 |
Впр.1,с.63 Впр.3-4,с.64 |
Впр.6, с.65 |
Впр.6,с.65- підсумувати усно |
|
17 |
|
Запрошення на вечірку. Виготовлення листівки. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Vocabulary box (с. 71) |
Впр.1,с.66 |
Впр.1,с.66 |
Впр.3,с.66 Впр.4,с.66 Впр.34,с.69 |
Впр.2, с.67 |
Впр.3,с.68- розказати про різні захоплення людей |
|
18 |
|
Друзі он-лайн. Розвиток навичок письма. |
Теперішній час Remember! (с. 72)
|
|
|
Впр.1,с.73 Впр.4,с.75 |
Впр.1-3,с.73 Впр.2-3,с.74 |
|
Впр.3,с.73 підготувати усне повідомлення за таблицею |
|
19 |
|
Канікули. Опрацювання навчального матеріалу через виконання граматичних вправ.. |
|
Прислівник always,usually,rarely, never… с.72 |
Впр.1,с.70 Впр.3,с.71 |
|
Впр.4,с.71 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4,с.71 підготувати діалог |
|
20 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Відпочинок і дозвілля» |
|
Vocabulary box (с. 79) |
Впр.2,с.78 |
|
Впр.1,с.78 Впр.3,с.79 Впр.5,с.79 |
Впр.4,с.79 |
Повторити слова уроку Впр.5,с.79 - письмово |
|
Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||
21 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Я, моя родина, мої друзі». Введення нових лексичних одиниць |
|
Опрацювання ЛО теми “ My Family” |
|
|
Впр.1, с.92 Впр.3,с.93 Впр.4,с.93 |
Впр.2,с.93 |
Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю |
|
22 |
|
Моя родина. Розвиток навичок усного мовлення |
Теперішній час с. 94 |
Опрацювання нових ЛО
|
Впр. “Do you know” с.95 |
Впр.2,с.94 |
Впр.1,с.94 Впр.3,4,с.95 |
|
Повторити лексику уроку |
|
23 |
|
Назви родичів, зовнішність, риси характеру Введення нової лексики. |
|
Vocabulary box (с. 97)
|
Впр.1,с.96 Впр.3,с.96 Впр.4,с.97 Впр.6,с.98 |
|
Впр.2,с.96 |
|
Впр.5,с.98 читати, повторити слова уроку |
|
24 |
|
Професії моїх батьків. Опрацювання навчального матеріалу через виконання граматичних вправ |
Теперішній тривалий час грам. (c. 262) Remember! (с. 99), |
Активізація ЛО теми |
Впр.1,с.99 Впр.1,с.100 |
Впр.1,с.100 |
Впр.2-3, с.101 |
Впр.1,с.99 Впр.1, с.101 Диктант
|
Впр.2,с.101 |
|
25 |
|
Мої обов’язки. Розвиток навичок письма |
Минулий час Remember с.127 |
Vocabulary box (с. 127)
|
Впр.2,с.126 |
Впр.2,с.126 Впр.4,с.128 |
Впр.1,с.126 Впр.3,с.127 Впр.6,с.128 |
Впр.5,с.128 |
Впр.7,с.128- проект |
|
26 |
|
Розклад дня. Допомога по дому. Розвиток навичок аудіювання |
Минулий час дієслова to be Remember с.129,131 |
Last month, last evening, yesterday |
|
|
Впр.2,с.129
|
Впр.1, с.129
|
Впр.1.с. 129 заповнити пропуски |
|
27 |
|
Дитячі спогади. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Минулий час |
|
Впр.3,с.130 |
Впр.3,с.130 |
Впр.5,с.131 |
Впр.4 ,с.130 |
Впр.6в,с.131 виписати дієслова у минулому часі, дієслова |
|
28 |
|
Мої друзі. Розвиток навичок усного мовлення |
Неправильні дієслова Remember с.132 |
Активізація ЛО теми |
Впр.2в,с.132 |
Впр.2ав, с.132 Впр.7,с.133 |
Впр.3,с.133 Впр.4,с.133 |
Впр.5,с.133 Диктант |
Впр.6,с.133 написати., що ти робив вчора |
|
29 |
|
Уподобання моїх друзів. Розвиток навичок письма |
|
|
Впр 3 с 132 |
Впр 1 с 131 |
|
|
Впр 4 с 131 |
|
30 |
|
Презентація учнівських проектів з теми «Я, моя родина, моя друзі.» |
|
Неправильні дієслова Remember с.134 |
Vocabulary box (с. 134) Впр.2,с.134 |
Впр.2,с.134 |
Впр.1,с.134 Впр.3,с.135
|
|
Впр1,с.135 проект |
|
31 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Я, моя родина, моя друзі» |
|
|
Активізація ЛО теми впр.4,с.136 |
Впр.5,с.137 |
Впр.5,с.135 Впр.3,с.136 |
Впр.4,с.135 ( 1-4) |
Впр.3,с.136 доповнити письмово |
|
Свята і традиції
|
||||||||||
32 |
|
Введення нового начального матеріалу з теми «Свята і традиції». Введення нових лексичних одиниць. |
|
Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…) |
Впр.3,с.103 |
|
Впр.1,с.102 Впр.2,с.102 |
|
Розказати про свій сніданок, повторити нові слова |
|
33 |
|
Національні свята Великої Британії. Опрацювання навчального матеріалу через читання. |
|
Введення нових ЛО Vocabulary box с.104 |
Впр.4,с.105 Впр.5,с.106 |
Впр.1в,с.104 |
Впр.1,с.104 Впр.2,с.105 Впр.3,с.105
|
|
Впр.4,с.105 переказати |
|
34 |
|
Українські свята та традиції. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Активізація вивченої лексики Впр.2,с.106 |
|
Впр.2в,с.107 |
Впр.1,с.106 Впр.3,с.107 |
Диктант |
Написати про свій обід та вечерю |
|
35 |
|
Святкова їжа в Україні та Великобританії. Опрацювання навчального матеріалу через виконання граматичних вправ |
Злічувані та незлічувані іменники 3 с.264 |
Повторення вивченої лексики |
|
Впр.4,с.108
|
Впр.5,с.108 |
Впр.4 ,с.108 |
Повторити злічувані та незлічувані |
|
36 |
|
Традиції святкування Різдва у Великій Британії. Розвиток навичок усного мовлення. |
Слова some, any Remember с.109 Граматичний мат.пар. 3,с.259 |
|
Впр.2,с.110 |
Впр.1,с.109 Впр.2,с.109 Впр.4,с.110 |
Впр.3,с.110 |
Впр.1в, с.109
|
Впр.5,с.111 заповнити пропуски |
|
37 |
|
Традиції святкування Різдва в Україні. Розвиток навичок писемного мовлення. |
Повторення правил вживання слів many, much с.110 |
Активізація вивченої лексики |
|
Впр.2,с.111 |
Впр.1,с.111 Впр.2в,с.112
|
Впр.1, с.113 |
Впр.1,с.113 проект Зробити постер про здорову та нездорову їжу |
|
38 |
|
Святкування Нового Року в Україні та Британії.. Розвиток навичок аудіювання |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” |
|
|
|
|
Впр.3,с.141- розіграти уривок |
||
39 |
|
Мій День народження. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Злічувані та незлічувані іменники; повторення минулого часу |
|
С 114 впр 1(а) |
|
С 115 впр 3 |
|
Повторити вивчену лексику та граматику |
|
40 |
|
Привітання зі святом. Розвиток навичок виразного читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Запрошення на вечірку. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Презентація учнівських проектів «Моє улюблене свято». |
||||||||
43 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Свята і традиції» |
Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми |
|||||||
44 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
Повторити лексичний матеріал |
|||||||
45 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
Повторит граматичний матеріал |
|||||||
46 |
|
Контроль сформованості навичок писемного мовлення |
Впр 1 с 125 |
|||||||
47 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
Впр 2 с 125 |
|||||||
48 |
|
Аналіз контрольних робіт |
Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми |
|||||||
49 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого |
||||||||