Бінарний STEM урок – навчальна конференція «FrEnglish: Space Exploration – La maison en Mars»

Про матеріал
Розгорнутий план-конспект бінарного STEM-уроку з англійської та французької мов для учнів 6 класу
Перегляд файлу

 План-конспект

Бінарний STEM урок – навчальна конференція

 «FrEnglish: Space Exploration – La maison en Mars»

Вчитель: Биданцева Марина Григорівна

Клас: 6

Тема:  Day and Night  (Daily Routines)/ La maison

Мета:

Формування ключових компетентностей:

  • Здатність спілкуватися іноземними мовами (розвиток здатності до комунікації в усній та письмовій формі на основі знання функцій мови, ресурсів (лексики, граматики) і норм мови, особливостей основних стилів і жанрів мовлення, типів мовної взаємодії; здобувати і опрацьовувати інформацію з різних (друкованих та цифрових, зокрема аудіовізуальних) джерел, критично осмислювати її, використовувати в усній та письмовій комунікації для обстоювання власних поглядів, переконань, суспільних і національних цінностей).
  • Компетентності у галузі природничих наук і технологій (формування наукового світогляду, розуміння змін, зумовлених людською діяльністю, відповідальність за наслідки такої діяльності).
  • Інноваційність (розвиток в учнів здатності реагувати на зміни та долати труднощі, відкривати нові ідеї).
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність (розвиток критичного і відповідального використання цифрових технологій, здатності безпечно застосовувати інформаційно-комунікаційні засоби).
  • Громадянські та соціальні компетентності (розвиток спроможності діяти як відповідальний громадянин, спираючись на розуміння загальнолюдських і суспільних цінностей, соціальних, правових, економічних і політичних принципів, співіснування людей та спільнот у глобальному світі; виявлення поваги до інших, толерантності, уміння конструктивно співпрацювати, долати стрес і діяти у конфліктних ситуаціях, дбайливе ставлення до соціального здоров’я; спроможність діяти в умовах невизначеності та багатозадачності).
  • Підприємливість і фінанасова грамотність (розвиток ініціативності, спроможності реалізовувати можливості та ідеї, створювати цінності для інших у будь-якій сфері життєдіяльності, здатність до активної участі в житті суспільства, уміння розв’язувати проблеми, готовність брати відповідальність за прийняті рішення; здатність працювати в команді для планування і реалізації проєктів, які мають суспільну цінність).

Формування предметних компетентностей:

  • узагальнити та систематизувати знання лексики за темами «Day and Night  (Daily Routines)» – англійська мова / «La maison» - французька мова; повторити лексичний матеріал за темою «Clothes» / «Les Vêtements»;
  • ввести та закріпити вживання STEM-лексики за темою «Space» / «L’espace» англійською та французькою мовами;
  • закріпити навички вживання  теперішніх часів: Present Simple - в англійській мові та Present de l’Indicatif у французькій мові;
  • активізувати новий лексичний багаж та граматичний матеріал за темою, творчо застосовуючи їх у новій, незвичній ситуації з метою вирішити актуальне питання.

Наскрізні вміння:

  1. читати з розумінням;
  2. висловлювати власну думку в усній і письмовій формі;
  3. критично і системно мислити;
  4. логічно обґрунтовувати позицію;
  5. діяти творчо;
  6. виявляти ініціативу;
  7. приймати рішення;
  8. розв’язувати проблеми;
  9. співпрацювати з іншими.

Очікувані результати:

Учні:

  • розуміють і активно використовують лексику за означеними темами уроку англійською та французькою мовами, інтегрують лексику за темою «Космос» у використання вивченого лексичного матеріалу;
  • застосовують Present Simple та Present de L’Indicatif у монологічному та діалогічному мовленні;
  • розуміють та аналізують контент відео, презентованого англійською та французькою мовами, що містить сюжет про космос;
  • можуть вести дискусію, висловлювати власну точку зору англійською мовою та французькою мовами. 

Обладнання та матеріали: мультимедійний комплекс, підручник “Enterprise 2” by Virginia Evans – Jenny Dooley, Express Publishing, підручник “Amis et compagnie 1” par Colette Samson, CLE International, іграшковий великий будинок, паперові стікери, різноманітний одяг та аксесуари, особисті пристрої з виходом в Інтернет та камерою для зйомки відео, ватмани, маркери, 

Тип уроку: комбінований урок

Формат проведення: офлайн

Основні методи навчання: проблемне навчання, репродуктивні; частково-пошукові; наочні – демонстрація, робота з мультимедійним проектором та комп’ютером; інтерактивні технології, технології кооперативно-групового навчання; елементи case-технології та пазлової методики, театралізації та драматизації.

 

 

 

 

 Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання.

T: Hello, children! Nice to see you! Bonjour, chers amis!

Повідомлення теми та мети уроку. Уведення в іншомовну атмосферу, мотивація до навчальної діяльності

T: Today we are going to have an unusual lesson. Aujourd’hui nous avons une lec̹on extraordinaire. We are going to play, to learn something new and of course, speak. Et nous allons parler deux langues: anglais et franc̹ais – franglais – FrEnglish. Usually this term is used in Canada and means the mix the two languages – English and French. We won’t mix them – but we’ll try to speak both of them, just like in Canada.

D’accord? Nous commenc̹ons.

Chers amis, vous êtes invités à une coférence. Il y a deux groups: un groupe de la Grande Bretagne et un groupe de la France.

To do so let’s divide into two groups. You can see this magic box. Take a piece of paper, combine your pieces and make two words “English” and “Franc̹ais”. Now we’ve got two teams: the English team and the French team.

Asseyez-vous, prenez vos places. Aujourd’hui nous avons une conférence. Le thème de notre conference et comme c̹a. Regardez le tableau et devinez notre thème. Вправа «Прогнозування за відео матеріалом»


Watch the video and try to guess our topic:

HASSELL + EOC presents MARS HABITAT

https://www.youtube.com/watch?v=AIrH01N9AsE&ab_channel=HASSEL

 

So, what are your ideas? – Yes, you are quite right, we’re going to talk about space and Mars. The topic of our today’s conference is “Mars houses challenge”. That is at our conference we will talk about future life on Mars and houses on Mars. English team can speak English, French tean can speak French. Both of the teams understand each other. At the end of the lesson your teams should present your projects of houses on Mars and describe them in your language. Besides that, each team should choose an operator. His or her task is to take video and photos of the working process and the result and finally present it in the form of a short video for social networks with music. Is your task clear? Now you have 1 minute to choose the operator. Please mind the time.

Let’s start our lesson.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Узагальнення і систематизація знань лексики і граматики за темою  “My house” /“La maison”. Складання хмар слів за відео

T: Our talk about houses on Mars we’ll start with the houses themselves. Regerdez les videos et faites les nuages des mots de la maison (make 2 word clouds in French and in English)

1)    Apprendre les meubles et les objets de la maison en français

https://www.youtube.com/watch?v=agpL6JAzO8o&ab_channel=Fran%C3%A7ais%2CC%27estfacile

2)House vocabulary, Parts of the House, Rooms in the House, House Objects and Furniture


https://www.youtube.com/watch?v=m27Cck_LGHc&t=1s&ab_channel=EasyEnglish

2.2 Активізація лексики – лінгвістична гра “Designer de la maison”

T: Now we’ll play. In the centre of the room you can see a house. The task of each team is to write parts of the house on stickers and stick them in the correct places. You may use your word clouds. But remember, you’ve got only 2 minutes, so be quick. In the end we’ll see which team knows parts of the house better.

 

2.3 Введення STEM-лексики за темою “L’Espace” / “Space”. Вправа «Кола Вена». Розвиток навичок письма

Le diagramme de Venn
Prof: Chers amis, comme vous savez, les maisons en espace sont differentes. C’est pourquoi nous avons besoin de mots spécifiques. Regardez l’écran et vos pages et dessinez deux rondes commes c̹a:

Dans le premier ronde écrivez les mots anglais, dans le deuxième – les mots franc̹ais specifiques, en milieu – les mots similaires.

STEM vocabulary / STEM vocabulaire

English

Franc̹ais

Українська

space

astronaut

space ship

space station

space module

laboratory

greenhouse

device

space suit

life support system

l’espace (m)

astronaute (m,f)

vaisseau spatial (m)

station spatiale (f)

module spatial (m)

laboratoire (m)

serre (f)

l’appareil (m)

scaphandre (m)

système de survie (m)

космос

астронавт

космічний корабель

космічна станція

космічний модуль

лабораторія

теплиця

прибор

скафандр

система життєзабезпечення

 

2.4 Повторення лексики за темою “Clothes” / “Les vêtements”, введення лексики за напрямком «Одяг у космосі». Аудіювання. Перегляд відео, розширення «Діаграми Вена».

T: My dear children, we have already talked about the houses in space but as you know people can’t just live in space and need special clothes. Watch the video in English and in French and write more words in your circles, boost them.


https://www.youtube.com/watch?v=-pjX-rSZCe8

 

https://www.youtube.com/watch?v=3u8MYvO_H5M

 

2.5 Активізація лексики за темою “Clothes” / “Les vêtements” за напрямком «Одяг у космосі». Розвиток монологічного мовлення. Гра «Одягни свого поселенця на Марсі»

Prof: Chers amis, et maintenant nous allons jouer. Ici nous avons les vêtements différents. Votre tâche est:

  • Choisissez les vêtements pour votre austronuate et habillez votre modèle;
  • Guardez le temps, vous avez 2 minutes;
  • Presentez les et décrivez les.

2.6 Повторення граматичного матеріалу – Present Indefinite tense та Présent de l’Indicatif. Аудіювання. Вправа «Музичний редактор»

T: At the space station it’s not only work. The astronauts also listen to music.  And everyone should understand each other. Now you will listen to a famous song by the Beatles in two languages – English and French, but you should exchanges the languages: the Enlish team works with the French lines, the French team – with the English lines. Your task is:

  • Listen to the song and read the lyrics;
  • Translate your lines;
  • Count the number of cases Present Indefinite tense and Présent de l’Indicatif are used in them.


https://www.youtube.com/watch?v=iXKLw74-TMQ&ab_channel=Damncool

 

 

2.7 Робота над проєктами “La Maison en Mars” / “The house on Mars”. Представлення та захист своїх доробок.

Prof: Chers amis, c’est le temps pour vous de préparer vos projets et presenter les. Vous devez:

  • Dessinez votre maison en Mars;
  • Dessinez le drapeau de votre pays;
  • Ecrivez les parties de votre station spaciale;
  • Presentez votre costume astronautique;
  • Parlez de votre projet.

Dans l’écran vous pouvez voir les modèles de vos discours.

            Notre station spatiale en Mars

Voici est notre station spatiale en Mars. Elle grande/petite. Il y a … . Le module special est ici. Le système de survie est ici. Dans l’espace les astronauts … . Voilà est notre scaphandre.

Merci de votre attention!

docx
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку