Презентація на тему: "Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання французької мови"

Про матеріал
Презентація на тему "Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання французької мови" містить методичні рекомендації щодо використання кейс-технології на уроках, а також практичний приклад використання кейсу на уроці французької мови у 6 класі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання французької мови Марина Биданцева вчитель англійської та французької мов КЗ ліцей №11 Кам’янської міської ради

Номер слайду 2

Найголовніше – навчити людину мислити. Бертольд брехт …Єдиний спосіб, що веде до знання – це діяльність. Джордж Бернард Шоу. Довгий шлях навчатися за допомогою теорій, короткий та ефективний – за допомогою прикладів. Сенека

Номер слайду 3

Кейс-технологія - це навчальний метод, суть якого полягає в використанні конкретних випадків (ситуацій, історій – «кейсів») для спільного аналізу, обговорення або вироблення рішень

Номер слайду 4

Цілі кейс-технологій:

Номер слайду 5

Кейс-технології формують навички:

Номер слайду 6

Особливості використання кейс-технологій у навчанні: Активна інтеграція ігрового компоненту;Розробка кейсів на основі життєвих ситуацій;Вчитель як ведучий підтримує дискусію та фіксує відповіді

Номер слайду 7

Кейс - Це одночасно і вид завдання, і джерело інформації для його виконання. Його відмінність від звичайного завдання – наявність кількох варіантів розв’язання та альтернативних шляхів

Номер слайду 8

Кейси (ситуаційні вправи): Мають чітко виражений характер і мету;Пов’язані з актуальною проблемою або ситуацією, моделюють її;Спонукають до винайдення рішення конкретної життєвої ситуації;Не мають однозначного вирішення

Номер слайду 9

Кейс має містити:

Номер слайду 10

Форми кейсів:

Номер слайду 11

Формати кейс-уроків:1. За тривалістю

Номер слайду 12

Формати кейс-уроків:2. За місцем проведення:

Номер слайду 13

Формати кейс-уроків:3. За формами роботи:

Номер слайду 14

Формати кейс-уроків:4. За навчальними прийомами

Номер слайду 15

Результати застосування case-study: Відпрацювання навичок співпрацювати в групі;Працюючі в команді, учні підвищують свій індивідуальний результат, роблячи внесок у вирішення загальної проблеми;Відпрацювання навичок аналізу і систематизації інформації, розвиток критичного мислення;Відпрацювання навичок контролювати свій час (тайм-менеджмент);Розвиток навичок презентації своєї роботи;Можливість застосувати теоретичні знання під час виконання практичних завдань

Номер слайду 16

Цінність кейс-технології: Відображає не тільки практичну проблему, а й актуалізує певний комплекс знань, який необхідно засвоїти при вирішенні цієї проблеми;Має командний характер;Актуалізує творчій підхід до пізнання;Поєднує теорію з практикою;Глибоко занурює у ситуацію;Виявляє різноманітні точки зору, розвиває навички критичного аналізу та мислення

Номер слайду 17

Навігатор по Case-study:

Номер слайду 18

Навігатор по Case-study:

Номер слайду 19

Імплементація кейса: акценти

Номер слайду 20

Імплементація кейса: акценти

Номер слайду 21

Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіТема уроку: “Ma maison”Мета: Формувати ключові компетентності: здатність спілкуватися іноземними мовами;компетентності у галузі природничих наук і технологій;інноваційність;інформаційно-цифрова компетентність;громадянські та соціальні компетентності;підприємливість і фінансова грамотність

Номер слайду 22

Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класі2. Формування предметних компетентностей:узагальнити і систематизувати знання лексики за темою “Ma maison”;закріпити навички вживання Présent de l’Indicatif та прийменників місця;активізувати новий лексичний багаж та граматичний матеріал за темою, творчо застосовуючи їх у новій, незвичній ситуації з метою вирішити соціально значиме питання

Номер слайду 23

Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіНаскрізні вміння: читати з розумінням;висловлювати власну думку в усній і письмовій формі;критично і системно мислити;логічно обґрунтовувати позицію;діяти творчо;виявляти ініціативу;приймати рішення;розв’ язувати проблеми;співпрацювати з іншими

Номер слайду 24

Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіОчікувані результати: Учні:розуміють і активно використовують лексику за темою уроку;застосовують Présent de l’Indicatif та прийменники місця; розуміють та аналізують контент короткого простого відео, презентованого французькою мовою, що містить сюжет на соціально важливу тему;можуть вести дискусію, висловлювати власну точку зору французькою мовою

Номер слайду 25

Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіОбладнання та матеріали: мультимедійний комплекс, підручник Amis et compagnie1, ватмани, маркери, особисті пристрої з виходом в Інтернет. Тип уроку: комбінований урок. Основні методи навчання: кейс-метод, елементи пазлової методики; проблемне навчання; репродуктивні, частково-пошукові методи; пояснювально – ілюстративні; наочні – демонстрація, робота з підручником, схемами та комп’ютером; інтерактивні технології, технології кооперативно-групового навчання

Номер слайду 26

Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіКейс уроку: Родина Сашка Іваненка з окупованих територій потребує житла. У нашому місті прийнято рішення побудувати модульне містечко. Родині хлопця надали можливість самим обрати макет свого майбутнього будинку. Але батьки Сашка у розпачі: їм важко вибрати, оскільки будуватимуть за благодійні кошти. Потрібно передбачити найголовніше, і при цьому не зловживати благодійністю. Саме тому його батьки приймають пропозиції

Номер слайду 27

Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіГоловне завдання під час вирішення кейсу: Працюючи в командах і виконуючи завдання уроку, наприкінці представити макет модульного будинку для Сашка, намалювавши його на ватманах, підписати всі необхідні атрибути цього помешкання і захисти свій проєкт, представивши його таким чином, щоб кожен учасник команди розказав про окрему частину будинку. А Сашко буде обирати і обґрунтує свій вибір

Номер слайду 28

Використані джерела: 1. Як почати використовувати метод кейсів на уроках. Нова українська школа. URL: https://nus.org.ua/view/yak-pochaty-vykorystovuvaty-metod-kejsiv-na-urokah/2. Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ – Генезум. URL: https://genezum.org/library/keys-tehnologiya-yak-forma-interaktyvnogo-navchannya-molodshyh-shkolyariv-v-umovah-nush3. Кейс-метод (case study) як форма інтерактивного навчання. URL: https://www.academia.edu/38026926/%D0%9 A%D0%95%D0%99%D0%A1_%D0%9 C%D0%95%D0%A2%D0%9 E%D0%94_CASE_STUDY_%D0%AF%D0%9 A_%D0%A4%D0%9 E%D0%A0%D0%9 C%D0%90_%D0%86%D0%9 D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%9 A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9 D%D0%9 E%D0%93%D0%9 E_%D0%9 D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9 D%D0%9 D%D0%AF

pptx
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку