Результати застосування case-study: Відпрацювання навичок співпрацювати в групі;Працюючі в команді, учні підвищують свій індивідуальний результат, роблячи внесок у вирішення загальної проблеми;Відпрацювання навичок аналізу і систематизації інформації, розвиток критичного мислення;Відпрацювання навичок контролювати свій час (тайм-менеджмент);Розвиток навичок презентації своєї роботи;Можливість застосувати теоретичні знання під час виконання практичних завдань
Цінність кейс-технології: Відображає не тільки практичну проблему, а й актуалізує певний комплекс знань, який необхідно засвоїти при вирішенні цієї проблеми;Має командний характер;Актуалізує творчій підхід до пізнання;Поєднує теорію з практикою;Глибоко занурює у ситуацію;Виявляє різноманітні точки зору, розвиває навички критичного аналізу та мислення
Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіТема уроку: “Ma maison”Мета: Формувати ключові компетентності: здатність спілкуватися іноземними мовами;компетентності у галузі природничих наук і технологій;інноваційність;інформаційно-цифрова компетентність;громадянські та соціальні компетентності;підприємливість і фінансова грамотність
Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класі2. Формування предметних компетентностей:узагальнити і систематизувати знання лексики за темою “Ma maison”;закріпити навички вживання Présent de l’Indicatif та прийменників місця;активізувати новий лексичний багаж та граматичний матеріал за темою, творчо застосовуючи їх у новій, незвичній ситуації з метою вирішити соціально значиме питання
Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіНаскрізні вміння: читати з розумінням;висловлювати власну думку в усній і письмовій формі;критично і системно мислити;логічно обґрунтовувати позицію;діяти творчо;виявляти ініціативу;приймати рішення;розв’ язувати проблеми;співпрацювати з іншими
Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіОчікувані результати: Учні:розуміють і активно використовують лексику за темою уроку;застосовують Présent de l’Indicatif та прийменники місця; розуміють та аналізують контент короткого простого відео, презентованого французькою мовою, що містить сюжет на соціально важливу тему;можуть вести дискусію, висловлювати власну точку зору французькою мовою
Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіОбладнання та матеріали: мультимедійний комплекс, підручник Amis et compagnie1, ватмани, маркери, особисті пристрої з виходом в Інтернет. Тип уроку: комбінований урок. Основні методи навчання: кейс-метод, елементи пазлової методики; проблемне навчання; репродуктивні, частково-пошукові методи; пояснювально – ілюстративні; наочні – демонстрація, робота з підручником, схемами та комп’ютером; інтерактивні технології, технології кооперативно-групового навчання
Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіКейс уроку: Родина Сашка Іваненка з окупованих територій потребує житла. У нашому місті прийнято рішення побудувати модульне містечко. Родині хлопця надали можливість самим обрати макет свого майбутнього будинку. Але батьки Сашка у розпачі: їм важко вибрати, оскільки будуватимуть за благодійні кошти. Потрібно передбачити найголовніше, і при цьому не зловживати благодійністю. Саме тому його батьки приймають пропозиції
Використання case-study на уроці французької мови в 6-му класіГоловне завдання під час вирішення кейсу: Працюючи в командах і виконуючи завдання уроку, наприкінці представити макет модульного будинку для Сашка, намалювавши його на ватманах, підписати всі необхідні атрибути цього помешкання і захисти свій проєкт, представивши його таким чином, щоб кожен учасник команди розказав про окрему частину будинку. А Сашко буде обирати і обґрунтує свій вибір
Використані джерела: 1. Як почати використовувати метод кейсів на уроках. Нова українська школа. URL: https://nus.org.ua/view/yak-pochaty-vykorystovuvaty-metod-kejsiv-na-urokah/2. Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ – Генезум. URL: https://genezum.org/library/keys-tehnologiya-yak-forma-interaktyvnogo-navchannya-molodshyh-shkolyariv-v-umovah-nush3. Кейс-метод (case study) як форма інтерактивного навчання. URL: https://www.academia.edu/38026926/%D0%9 A%D0%95%D0%99%D0%A1_%D0%9 C%D0%95%D0%A2%D0%9 E%D0%94_CASE_STUDY_%D0%AF%D0%9 A_%D0%A4%D0%9 E%D0%A0%D0%9 C%D0%90_%D0%86%D0%9 D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%9 A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9 D%D0%9 E%D0%93%D0%9 E_%D0%9 D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9 D%D0%9 D%D0%AF