Inside Out. Game of Emotions
Overall Objectives: Students will be able to:
Learning Outcome: Students will learn to use feeling vocabulary through a variety of activities.
Grammar Objectives: Students will be able to understand and use new descriptive vocabulary, feeling adjectives.
Material: CD player, board game, dice, flashcards, worksheets and a soft ball.
Procedures:
Introduction.
Учитель англійскої мови:Today we are going to have the lesson which will be unusual. It will be the combination of English and psychology. That’s why I’ve invited to our lesson the school psychologist. Her name is АннаВалентинівна. However, I WOULD LIKE YOU TO CHOOSE EMOTION HOW YOU FEEL TODAY.(Діти виходять до дошки і вибирають емоції свого настрою)
Психолог: Добрий день. Ми всі хочемо бути щасливими. А що таке — почуття та емоції? Які їх складові? Що впливає на наші почуття та емоції? Як навчитися справлятися з небажаним вираженням почуттів? Про це й поговоримо на сьогоднішньому заняття. А чи знаєте ви, що є американський комедійно-драматичний фільм «Думками навиворіт» (англ. InsideOut) знятий Пітом Доктером.
Райлі — звичайна 11-річна школярка, її поведінку визначають п'ять базових емоцій: Радість, Печаль, Страх, Гнів і Відраза. Емоції живуть у свідомості дівчинки і кожного дня допомагають їй справлятися з проблемами, керуючи усіма її вчинками. Вони знаходяться в мозковому центрі Райлі, де стоїть пульт керування її діями. Також тут накопичуються всі спогади дівчинки за день. Вони виглядають як невеликі скляні кульки різних кольорів, що позначають емоцію, з якою пов'язано той чи інший спогад. Я пропоную переглянути оригінальний трейлер до мультфільму, який покаже нам, як все насправді відбувається.
(учні дивляться трейлер до мультфільму)
Чи завжди ми вміємо розпізнавати , те що ми відчуваємо. Для цього давайте познайомимося із деякими словами, які будуть корисними на уроці.
(психолог називає слова на українській мові, учитель на англійській):
наляканий, afraid несамовитий, шалений,ecstatic
занепокоєний, alarmed наляканий,frightened
роздратований, annoyed розлючений,furious
злий, bitter радісний,glad
понурий, blue похмурий,gloomy
життєрадсний, cheerful сварливий, дратівливий, grumpy
сердитий, cross який тужить за батьківщиною, homesick
в захваті, захоплений, delighted роздратований, irritated
пригнічений, depressed нещасний,miserable
охочий, eager бридкий, nasty
зависливий, заздрісний, envious полохливий,scary
якому нудить,sick засмучений,upset
WarmUp. Wordsearch.
You can see worksheets with the words that we have just mentioned on your tables. Let’s find these adjectives in the word search.
Activity 1.Feel the video.
Вчитель англійської мови. You are going to watch a fragment from the movie that has some dialogues and descriptions of what happens on it and guess how the characters will feel. Show the appropriate card that you have on the table, and then we’ll watch to check the answers.
Activity 2.Feelings matching.
Вчитель англійської мови. You can see worksheets on your tables. Your task is to match the adjectives in the box below to the feelings in the movie “Inside Out” and then you can offer your children some optional task to underline the right adjective in the sentences.
Activity 3. Inside Out Board Game.
Психолог: Зараз ми пограємо у гру.
Це настільна гра з певними правилами, яка вчить нас розпізнавати свої почуття та емоції. Гра складається з ігрового поля, кубика емоцій та карток-ситуацій. Кожен з гравців по-черзі кидає кубик.
Якщо випадає Радість, ви переходите до найближчої жовтої плями і розповідаєте, коли ви були щасливі.
Якщо випадає Гнів, ви переходите до червоної плями і розповідаєте, коли ви розсердилися.
Якщо випадає Печаль, ви переходите до найближчої синьої плями і розповідаєте, коли ви були сумні.
Якщо випадає Страх, ви переходите до фіолетової плями і розповідаєте, коли ви були налякані.
Якщовипадає відраза, ви переходите до зеленої плями і розповідаєте, коли ви відчуваєте огиду.
Якщо ви приземляєтеся на рожеве місце, то ми розігруємо ситуації на окремих картках (Хрестики-Нулики) Гра продовжується до тих пір, поки (a) один гравець не має трьох подібних символів поспіль, по горизонталі, вертикалі або діагоналі; або (b) заповнив всі дев'ять квадратів. Якщо гравець має можливість розмістити три подібних символи в рядку, цей гравець виграє. Якщо всі дев'ять квадратів заповнені і жоден з гравців не має трьох підряд, то гра - нічия.
Якщо ви доберетеся до кінця шляху ви вийдете в коло переможців і виграєте гру!
If they get a yellow card, they will move to the yellow spot and tell when they were happy.
If they get a red card, they will move to the red spot and tell when they were angry.
If they get a blue card, they will move to the blue spot and tell when they were sad.
If they get a purple card, they will move to the purple spot and tell when they were scared.
If they get a green card, they will move to the green spot and tell what makes them the feel disgust.
Make questions to accompany this board-game. Students land on a spot and should talk about the emotion that it represents. A question type could be: What makes you sad? What is your most joyful memory? What is the most disgusting food?
If they land on a Pink SPOT, they must play Tic Tac Toe.
Players alternate by placing different Inside Out characters on the board. But before they can put a character on an individual square they have to answer the “question” in the square first. The Psychologist helps the children identify and verbally label the emotion in the question.
The game continues until either (a) one player has three like kind characters in a row, horizontally, vertically or diagonally; or (b) all nine squares are filled. If a player is able to place three like kind characters in a row, that player wins. If all nine squares are filled and neither player has three in a row, the game is a draw.
The emotions coordinate with the charactersfrom the Pixar Movie, Inside Out.
If you get to the end of the path and you run out ofcolors, you go to the WINNER circle and win the game!
Activity4.Song “INSIDE OUTSIDE”
Вчитель англійської мови: Let’s have a little rest and listen to the song"Inside Outside" which is the fifth track on the album World Service by Delirious. Inside Outside" was released to the German singles market. Will you listen to the song and fill in the blanks with the words underneath.
Inside outside, under my ______________
Neverending love I don't know where it ______________
I don't know where it _________, I don't know how high
I don't know how ___________, I don't know how wide
Outside inside around the __________
Never ending love envelops me like a ____________
I feel you in front, I feel you _____________
I feel you up above, And I feel you at the side
And you, you're all over me, you're all over me
Your banner is over me, I give it all 'cos
You still captivate me, ___________________ me
You still captivate me, saturate me
Inside outside, pulling me in
No matter where I run I know you'll __________ give in
I see you in the storm, I see you in a kiss
I've been around the world and never found a ________ like this
Activity 5.Cooler.Talking about feelings.
Set up the learners into small groups. Cut up the cards and place them face down in the center of the group. Students take turns to turn over the cards and use the prompts to make a sentence. They read the sentence and describe how the person feels.
1. My school football team knows they will win the championship game. They are
_____________________.
2. You have an exam. You are ___________________.
3. My cat died last night. I’m _____________________.
4. It is sunny. You are in the park. You are _____________________
5. I was so excited that we were going on a vacation to my country. I was_____________________
6. I don’t understand how to do my homework. I am _____________________
7. Her food is cold. She is _____________________.
8. I failed my math test and my parents are angry. I am _____________________.
9. My friends think I’m stupid and I hate myself. I feel______________________.
10. When my Dad found that I broke his new car, he was ____________________.
11. I have so much homework to do. I also have a project to finish tonight and will never get it all done.I’m _____________________.
12. The movie was not interesting. I almost fell asleep. I felt__________________.
Activity6Сонцесвітить на…
Мета: посміятися, порухатися
Час: 10- 15 хвилин
1.Участнікі сидятьабо стоять у тісномуколі.
2.Одна особа стоїть всередині кола і кричить: «Сонцесвітить на…» а потімвказує на предмет одягуабоколір, який є в кого-то з учасників. Наприклад, «сонцесвітить на того, у кого каріочі» або «сонцесвітить на того, на кого шкарпетки».
3. Усівласникизазначеногокольоруабо предмета одягуміняютьсямісцями один з одним.
4.Участнік ізсередини кола намагаєтьсязайнятичиєсьмісце, покигравціпереміщаються.
5. Новийучасникстає в середину кола і гратриває.
Activity 7.Feedback. M&Ms icebreaker
Each student grabs some M&Ms and shares facts about himself or herself according to the colour. For each piece of M&M candy they took, they will have to answer a question, depending on its color. For example, you can designate:
For every say one thing that makes you angry.
For every say one thing that makes you sad.
For every say one thing that makes you disgusted.
For every say one thing that makes you excited.
For every say one thing that makes you scared.
For every say one thing that makes you happy.
I felt angry when I lost my teddy bear.
I felt happy
sad
bored
tired
when I couldn’t/ could
when I
ate ice cream
heard that bad news.
did my homework
Teacher responses: I am glad to hear that/ I am sorry to hear that.
Психолог: Я дуже рада цечути\ я співчуваю.
Психолог: Ну, для того, щоб бути здоровим та успішним кожен з нас має пізнати себе. Сьогодні ми намагалися навчитися виявляти та справлятися зі своїми емоціями та почуттями. Всі люди різні.Одні–дружелюбні, іншіенегрічні, емоційні. Але кожен з нас може завдяки певним навичкам отримувати задоволення від життя, якщо навчиться правильно справлятися з небажаними почуттями та емоціями. Пропонуємо вам 10 способів, як конструктивно впоратися з небажаними емоціями.
ВПРАВА : «РЮКЗАК, МЯСОРУБКА, КОРЗИНА».
Мета: з`ясувати реалізацію очікуваних результатів, отримати зворотній зв'язок від учасників майстер-класу.
Час: 5 хв.
Хід вправи
Психолог: я пропоную смайлики, які ви обрали покласти в :
В рюкзак – якщо ви почули на цьому курсі щось нове і він вас зацікавив;
В м’ясорубку - якщо ви сумніваєтесь що цей курс вам потрібний і вам щось потрібно обміркувати;
В корзину – якщо нічого корисного ви не отримали.
Візьміть промінь сонця,і спрямуйте його туди,де панує темрява.
Візьміть усмішку і подаруйте її тому, хто її так потребує.
Візьміть доброту і подаруйте тому,хто сам не вміє віддавати.
Візьміть віру і дайте кожному,хто її не має.
Візьміть любов і несіть її всьому світові.
Дякую!