Бінарний урок на тему :" Food. Смаки та захоплення."

Про матеріал

Матеріал подається в доступній формі для дітей, здебільшого ігровій. Використувуються на уроці мультимедійні засоби, лего, роздатковий матеріал ( фрукти, lunchboxes, упаковки для соку ).

Перегляд файлу

Бінарний урок на тему  : Food. Смаки та захоплення.

  • Мета: навчальна повторити раніше вивчені лексичні одинці за темою « FOOD»  , активізувати вивчений граматичний матеріал попередніх уроків; розвиток навичок читання говоріння, зорієнтувати дітей у питаннях вибору корисних продуктів харчування.

навчальна:  формувати предметні компетентності з іноземної мови;

  •        фонологічну - відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів;
  •        граматичну - повторити та закріпити вживання граматичної структури Present Simple у стверджувальних, заперечних реченнях;
  •        лексичну - відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Їжа» і активізувати їх в мовленні, удосконалювати навички читання учнів, навчати застосовувати отримані знання на практиці під час виконання письмових вправ, діалогічного та монологічного мовлення.

 

  • розвивальна: розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; удосконалювати фонетику; розвивати мову, усні комунікативні вміння з опорою на наочність, розвивати увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвивати вміння працювати в колективі та приймати спільне рішення, розвивати уявлення про корисну і шкідливу їжу.

     розвивати ключові компетентності учнів:

  •        комунікативну - розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, монологічне мовлення учнів;
  •        саморозвитку та самоосвіти - уміння учнів самостійно шукати інформацію та розвивати мовну здогадку;
  •        здоров’язберігаючу - уміння дотримуватися принципів здорового способу життя .

 

  • виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших , формувати доброзичливу атмосферу в класі, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань; допомагати їм бути розкутими у спілкуванні, вивчати іноземну мову.
  •  

Тип уроку:  урок  узагальнення та систематизації раніше засвоєних знань, бінарний урок (англійська мова та я досліджую світ).

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова.

Методи: робота групах, бесіда,  метод  проектів.

Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, ноутбук, презентація, наочніть, малюнки, лепбук.

 

 

 

 

 

Хід уроку

I.Організація класу

1. Привітання

- Доброго дня всім!Сьогодні у нас незвичайний урок, бо з  вами буде працювати 2 вчителя, одночасно урок буде ЯДС і англійської мови.

-Доброго дня, діти!

-Hello boys and girls! I‘m glad to see you!

 

2. Налаштування на урок та введення в іншомовну атмосферу (пісенька)

-Let's sing «Hello song!»

3. Мотивація.

- Let’s  remember  the rule of our lesson (давайте згадаємо правило нашого уроку). (Я не повинен казати «не можу, не хочу ,не буду». Я повинен казати «Я можу, я буду».

  • I mustn`t say «I can`t»
  • I mustn`t say «I won`t»
  • I mustn`t say «I`m not»
  • I mustn`t say «I don`t»
  • I must say «I will»
  • I must say «I am»
  • I must say «I do»
  • I must say «I can»

 

4. Повідомлення теми

- Тема нашого уроку «Смаки і захоплення. Food.»

II.Основна частина

1.Презентація

- Гра «Вгадай захоплення» (треба сказати, швидше за підказку на моніторі).

2.Робота в зошиті

Робота  в зошиті ЯДС с. 11, завдання 3.

3.Робота з лего

- Let's play lego! Look at the screen and remember the words on the topic of food.

4. Вислів

- Як ви розумієте вислів: «Чому про смаки не сперечаються»?

5.Фізхвилинка

- Are you tired? Letʼs relax. (Ви втомились? Давайте відпочинемо).

           6.Бесіда

Корисна і шкідлива їжа

- Вся їжа, яку ми з вами споживаємо щодня поділяється на 2 групи: корисна та шкідлива. Корисна насичена вітамінами, та дуже потрібна нашому організму, а шкідлива- навпаки, тільки шкодить. Хоча вона дуже апетитно виглядає і іноді дуже хочеться її їсти.

          7.Гра «Зубки»

- Let's play!

На дошці розташовані малюнки зубів, нам потрібно розкласти корисну їжу і не корисну. Вибираємо картку і говоримо : I like ….      I don't like…..

 

8. Реклама сока

Робота в групах «Створи свій сік». В кожного з вас різні вподобання. Тому оберіть улюблені фрукти.

Кожна група отримає порожню коробку.

 Ваше завдання: обрати назву свого соку і прорекламувати свій сік (розповісти назву і з яких інгредієнтів він складається).

 

9. Ланчбокс

-Make a lunchbox.

-Show and say.

 

III.Підсумок уроку

- Have you enjoyed your work? (Чи задоволені ви соєю роботою?)

- What tasks did you like the best? (Які завдання вам сподобались найбільше?)

 

Рефлексія

  • Дайте заповнимо кошик корисною їжею та скажемо : Що найбільше сподобалося?
  • Обрати овоч або фрукт, вийти до дошки, прикріпити до кошика і сказати, що сподобалось на уроці найбільше.

 

 

 

                                                              

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Козуб Катя
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку