Бінарний урок-подорож з української мови та курсу «Я досліджую світ» (4 клас)

Про матеріал
Розробка бінарного уроку з української мови та курсу «Я досліджую світ» (4 клас) Закріпити знання учнів про дієслово як частину мови та його граматичні категорії; поглиблювати знання учнів про тварин лісу; розвивати мовлення, мислення, увагу, пам’ять, кмітливість; удосконалювати уміння ставити до слів питання і визначати частину мови, час дієслів, уміння красиво і правильно писати, вибирати на слух з тексту дієслова; підтримувати інтерес до вивчення рідної мови і показати її зв’язок з іншими науками; виховувати екологічну культуру, гуманне і шанобливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

Бінарний урок-подорож з української мови та курсу «Я досліджую світ»

 (4 клас)

ТЕМА. Повторення вивченого про дієслово. Тварини лісу.

МЕТА. Повторити, закріпити і узагальнити знання учнів про дієслово як частину мови та його граматичні категорії; поглиблювати знання учнів про тварин лісу; звернути увагу дітей на їх зовнішній вигляд, спосіб живлення; повторити правила поведінки в лісі; розвивати мовлення, мислення, увагу, пам’ять, кмітливість; удосконалювати уміння ставити до слів питання і визначати частину мови, час дієслів, уміння красиво і правильно писати, вибирати на слух з тексту дієслова; підтримувати інтерес до вивчення рідної мови і показати її зв’язок з іншими науками; виховувати екологічну культуру, гуманне і шанобливе ставлення до тварин.

Очікувані результати. Визначають роль дієслова в реченні, встановлюють зв’язок дієслова з іншими частинами мови; доводять власну думку; продуктивно працюють в парах, групах, виявляють ініціативу: зберігають доброзичливі відносини, взаємоконтроль і взаємодопомогу; вміють аргументувати і висловлювати думки в ході колективного обговорення; уміють орієнтуватися в здобутих знаннях, здійснюють аналіз своєї діяльності;

ТИП УРОКУ. Узагальнення знань.

ФОРМИ І МЕТОДИ. «Асоціативний кущ», «Кубування», «Вільне письмо», «Сенкан», «Порушена послідовність», робота в групах, в парах, «Вільне письмо», діалог.

ОБЛАДНАННЯ.  Презентація до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

Продзвенів уже дзвінок,

починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Приготувались? Молодці!

Все у нас уже на місці,

залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться!

- Давайте пригадаємо, яке сьогодні число? Який місяць по порядку? Який день? Яка погода? Чому зараз на вулиці саме така погода? (Тому що скоро закінчиться весна і почнеться літо).

- Так, зараз на вулиці справжня весна, все навкруг зеленіє, цвіте. А з приходом весни в усіх людей з’являється чудовий настрій, гарні мрії на майбутнє.

А у вас сьогодні гарний настрій? Посміхніться один одному. А тепер скажіть добрі слова своїм товаришам, від яких приємно і радісно на серці. У своїй душі віднайдіть чарівне тепло, зігрійте тих, хто поруч з вами. Я сподіваюсь, що ми зможемо створити ситуацію успіху на уроці. Щоб наша спільна робота була успішною, пригадаємо правила уроку. (Слайд №1)

Презентація " Правила поведінки учнів у віршах" до уроків та хвилин  спілкування.

- Працювати ви будете сьогодні в групах. Кожна група обрала собі керівника і секретаря.

-Урок наш буде незвичайним. Ми проведемо його в Лісовій школі. І хоча на вулиці вже весна і ми з нетерпінням чекаємо літніх канікул, а в Лісовій школі заняття тільки розпочинаються. Лісові мешканці запрошують нас до себе в гості.

-Коли ви відгадаєте загадку, то дізнаєтесь на чому ми поїдемо.

Загадка

Що за чудо – довгий дім,

Пасажири є у нім.

Все взуття його з резини,

А харчується бензином. (Автобус)

(Слайд №2)

Картинка автобуса для детей (18 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку