Продовжувати формувати уявлення дітей про тварин, зокрема про звірів, розширити знання про деяких диких тварин, учити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв'язки в природі, описувати спільні і відмінні ознаки звірів; прищеплювати любов до природи, бережливе ставлення до тварин;
активізувати вживання лексико-граматичного матеріалу теми «Animals», повторити вивчені раніше літери, кольори, рахунок до 10 на англійській мові, формувати навички усного мовлення, розвивати спостережливість, уяву, пам'ять, логічне мислення, виховувати вміння і бажання працювати парах, групах.
здоров’язбережувальна:
- дотримується гігієнічних норм під час уроку; громадянська:
- прагне бути культурним у спілкуванні з однокласниками; соціальна:
- співпрацює в групі, в парі.
Предметні компетентності:
Початковий рівень:
- визначає ознаки пристосування звірів до життя у природі ; - називає літери англійського алфавіту, рахує до 10.
Середній рівень:
-
наводить
приклади звірів на українській та англійській мовах; - розуміє
взаємозалежність представників тваринного світу.
Достатній рівень:
- обговорює в групі результати побаченого і почутого, необхідність охорони природного довкілля, заходи щодо збереження природи;
- находить необхідну інформацію про природу (за завданням вчителя), бере участь в обговоренні здобутої інформації, характеризує відомих звірів за поданим планом;
- розуміє почуте на англійській мові, дає відповіді на запитання.
Високий рівень:
- характеризує відомих звірів ;
- узагальнює результати роботи у вигляді певного освітнього продукту;
- висловлює оцінні судження про власну роботу та роботу Вид уроку: бінарний урокз використанням інтерактивних технологій з елементами гри.
Форми та методи: інтерактивні, пояснювально-ілюстративні, частково-пошукові, ігрові, фронтальні, групові, індивідуальні.
Обладнання: малюнки, іграшки, загадки, використання мультимедійних засобів, відео.
Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
1. Привітання на англійській мові
https://www.youtube.com/watch?v=--rk-j7vR_Q (слайд 2)
2. Наш урок природничий І цікавий, і незвичний,
Вирушаємо у путь –
Нас цікаві справи ждуть.
- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо спілкуватися і виконувати завдання паралельно двома мовами – українською та англійською. (слайди 3, 4)
3.Фенологічні спостереження.
Вправа «Погода» .(слайд 5)
4. Фонетична зарядка.
Для того щоб розмовляти на англійській мові, потрібно потренувати наші язички. (слайд 6)
Let’s remember the story about the little monkey,мавпочка прокинулась і зібралась гуляти. Вона дзвонить у дзвіночок, кличе друзів [n], [n], [n]. Show me the symbol of the sound [n]. Прибігли до мавпочки друзі та кличуть її на вулицю[ei], [ei], [ei]. Show me the symbol of the sound [ei].
Вонизаспівалипісеньку [l], [l], [l]. Show me the symbol of the sound [l]. Почула ворона та повторює за ними [k], [k], [k]. Show me the symbol of the sound [k]. І