- повторити і закріпити лексичний матеріал теми;
- розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення;
- практикувати учнів у писемному мовленні;
- тренувати учнів в аудіюванні;
- тренувати у зміні лінгвістичних кодів при спілкуванні;
- розвивати навички самоаналізу;
- розвивати логічне мислення;
- виховувати активну життєву позицію.
- Формувати уявлення про мистецтво авангарду в живописі, розуміння понять: авангард, кубізм. Сприймати і аналізувати, порівнювати твори різних стилів і напрямів мистецтва.
- розуміти особливості стилю і напрямів мистецтва авангарду.
- Застосовувати набуті знання про стиль і напрями мистецтва авангарду для самореалізації.
- Застосовувати набуті знання і вміння в художньо-творчій і соціокультурній діяльності , під час виконання проектів.
- оцінювати твори видатних діячів мистецтва України і світу.
Обладнання: підручник, аудіо до підручника Карпюк О.
Підручник для 9 класу Л. М. Масол, комп’ютер, презентація за темою уроку, репродукція картин кубізму.
-засобами мистецтва сприяти гармонізації інтелектуальної та емоційної сфер особистості.
Хід уроку
І. Піготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання T- Cl
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T; Today we are going to speak about youth cultures. You will listen and read a text, do exercises, and practice your speaking and writing skills.
Мистецтво: повідомлення теми і мети уроку.
3. Повторення ключових ЛО теми.
4. Warming up
Уведення в іншомовну атмосферу. Робота в парах.
Ex.4 p.30
Обговорення teenage groups, their looks, clothes, hobbies, interests, hang-outs.
Мистецтво: «Мозковий штурм»
II. Основна частина уроку
Подання тексту для читання. В.1 с.54
Pre-Reading Activity. Пояснення завдань та ЛО.
Reading
Post- Reading Activity. В. 2 с.57
Мистецтво:
Лекція вчителя по темі «Кубізм»
Розвиток умінь УМ. В.5 с.31What do you know about your friends?
Мистецтво:
«Портрет митця» - Пабло Пікассо і його вплив на моду.(презентація по темі)
Gerund. Повторення граматичного матеріалу.
Вдосконалення вживання герундія. Kahoot Gerund.
III. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання
Підготувати усне повідомлення в.4 с.57
Мистецтво:
Переглянути і порівняти найвідоміші картини художника (за посиланням)
Опрацювати «Портрет митця» за підручником ст.55
2. Підведення підсумків уроку.
Бінарний урок з англійської мови та мистецтва
в 9 му класі на тему:
«Молодіжні культури Герундій»
«Авангард. Кубізм. Творчість П.Пікассо»
Підготували:
вчитель англійської мови
Юлія Яковлєва,
вчитель мистецтва
Вікторія Троян
Жовтень 2023 н.р.