Бінарний урок
з української й англійської мови
в 4-Б класі
Родинської ЗОШ І – ІІІ ступенів №8,
Покровської міської ради
Донецької області.
Вчителі: Лисенко Оксана Олександрівна,учитель початкових класів
Шевчук Катерина Олександрівна, учитель англійської мови
Тема: Поняття про числівник, як частину мови.
Мета.
Формування ключових компетентностей:
Формування предметних компетентностей:
Тип уроку: урок-подорож
Обладнання: мультимедійне обладнання, малюнки, картки, відеозапис, звукозапис, мапа зоряного неба, зображення риби для прийому «Фішбоун».
Форми роботи: групова, фронтальна, фішбоун.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Ранкове коло.
1. Звертання до гостей.
Учні: Добрий день, шановні гості!
Щиро раді бачить вас
І запрошуємо ласкаво
На урок в 4 клас!
2. Учитель (О.О.): А зараз, любі діти, оберіть картку. Що ви бачите на ній? (Числа) Так, це не прості числа, а чарівні. Вони зроблять вас щасливішими й усміхненішими. Що змушує нас посміхатися? (теплі слова). Тож побажайте один одному стільки приємного, скільки ви бачите на вашій картці.
Учитель (К.О.) : Say please number in English and wish in Ukrainian.
3. Об’єднання в групи за кольорами карток.
Учитель (К.О.) : Dear students, you’ve got blue and yellow cards, so let’s join in two groups.
4. Повторення правил роботи в групах.
Учитель(О.О.): Що ж, групи створено, але щоб робота була продуктивною та успішною, давайте повторимо правила роботи в групах.
Учитель(О.О.): На дошці ви бачите правила. Кожен учень по черзі читає правило.
Учитель (К.О.): If the rule is right you should say “Yes”, if it is wrong you should say “No”.
3.Стимулювання навчально - пізнавальної діяльності.
Не просто дивитись, а бачити.
Запам'ятовувати, відповідати.
Каліграфічно писати.
Besides at the lesson today we should be
ІІ. Визначення теми та мети уроку.
Учитель (К.О.): And now let’s try to guess what will be the topic of our lesson
Учитель (О.О.): Перед вами на партах лежать картки, на яких написані слова. Вам потрібно викреслити числівники, а з букв, які залишились, скласти слово та написати його великими буквами на аркуші. (Аркуші бумаги та маркери)
І група
стодвадцатьптретійоп’ятдесят
стодtwooодинадцятьрthousand
триоsecondждесять (подорож)
ІІ група
сорокп’ятьoneчстотретій
сімнадцятийиeightcтисячадругийлnineявісімдесятнп’ятдесятийд
firstiнулья (числяндія)
(розміщуємо на дошці)
Учитель (О.О.) Висота. Небо. Космос.
Все стало сьогодні звичним, буденним.
Бороздять повітряні простори літаки,
Мандрують орбітами космічні кораблі…
Будь-яка мрія може здійснитися, якщо дуже-дуже захотіти!
І ось сьогодні збувається наша мрія і ми вирушаємо у космічну подорож
по Всесвіту «Мова» в чарівну галактику «Числяндія», “Numberland”
Галактика «Числяндія» (“Numberland”) складається з космічних тіл. Наш маршрут пройде через різні планети.
Учитель (О.О.) : Всі спостереження ми будемо фіксувати у бортовий журнал («Фішбоун»)
Учитель(К.О.) : Are you ready to fly? Let’s start. (музика)
https://www.youtube.com/watch?v=NcUSD8q4K04
ІІІ. Робота над темою уроку
Учитель (О.О.)
Подивіться на нашу карту зоряного неба та скажіть, як ви гадаєте, з якої планети розпочнеться наша подорож.
(Діти називають планету Значень)
Учитель(К.О.): What’s the English word for «Значення»? (Meaning)
Учитель (О.О.):
Наша подорож починається,
На планету «Значень» екіпаж відправляється
Що ж може означати числівник? (відповіді)
Учитель: (О.О.) Яка ж подорож без справжніх космонавтів.
Учитель: (К.О.) Look at the board. You can see the first cosmonaut of independent Ukraine – Leonid Kadeniuk. (Подивіться на дошку, ви бачите першого космонавта незалежної України Леоніда Каденюка).
Учитель: (О.О.) Прочитайте текст та випишіть числівники. Блакитна група кількісні. Жовта група – порядкові.
Учитель: (К.О.)Do it in Ukrainian and in English.
(Task 1) Л. Каденюк народився 28 січня 1951 року. У віці 46 років він здійснив свій перший політ у космос на американському космічному кораблі Space Shuttle Columbia у складі міжнародного екіпажу. Перебував там 15 діб 16 годин. (Звучить музика під час виконання завдання)
Учитель: ( О.О.) Які числівники ви виписали? Що вони означають?
Які за значенням бувають числівники? (Кількісні, порядкові)
Учитель: (К.О.) How do we call them in English? (Cardinal, Ordinal)
(відмічаємо на фішбоуні)
Учитель(О.О.): на ваших картках після кожного завдання є місце для оцінки, але оцінювати ви будете себе самі. Потім в кінці ми зберемо ваші роботи, підрахуємо середній бал за всі завдання та виставимо вам оцінки.
Учитель (О.О.): А нас наступна планета чекає,
Про що ж вона нам нагадає?
Учитель(К.О.): The planet of Questions is its name?
So, Let’s play matching game.
Учитель (О.О.): Прочитайте фразеологізми, спишіть їх . Знайдіть числівники та підкресліть їх. Подумайте на які питання вони відповідають.
Учитель(К.О.) : Then find the English equivalents of the idioms and match them.
Put 1d, 2f…
Task 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учитель (О.О.) : Прочитайте та скажіть, що означають ці фразеологізми.
Учитель (К.О.): What is the English equivalent to this idiom?
Учитель (О.О.): Назвіть числівники. На які питання вони відповідають? (Скільки? Котрий?)
Рефлексія (Фішбоун) : Питання – скільки, який, котрий.
In English : Questions – How many? How much? What? Which?
Учитель (О.О.) :
Яка ж наступна планета на нас чекає? (Зв’язку) Але це не планета, а комета.
Увага! 4, 3,2,1…
Комета «Зв’язку» у нас на шляху
Task 3
Учитель (О.О.) : Прочитайте речення, знайдіть числівники. З якими словами пов’язані числівники? (третя планета, дев’ять планет) Яка це частина мови? (Іменник). Як змінюється числівник? Провідміняйте числівники.
І група : Третя планета сонячної системи – Земля.
ІІ група: В сонячній системі дев’ять планет.
Учитель (К.О.): How do you say «Третя планета»/ «Дев’ять планет» in English?
Рефлексія (Фішбоун) : Зв’язок з іменником ( за родами, числами, відмінками)
The star REST.
Учитель (К.О.): You’re the fastest, the smartest, the most hard-working travelers. So it’s time to have a rest.
https://www.youtube.com/watch?v=jOUdGf8oVc8
(фізкультхвилинка)
Учитель(О.О.): Відвідали з вами ми дві планети,
Яскраву зірку та довгу комету,
Але попереду нас творчість чекає,
Планета «Творча» нас зустрічає.
Учитель(К.О.): The name of the planet is “Creative”, so we are going to create. But first you need to get colourful blocks for creating.
Read the instruction and follow it.
Учитель(О.О.): завдання_- створіть істоту, назвіть її, та опишіть, використовуючи числівники, запишіть свої речення.
Рефлексія (фішбоун) : творча –твір, речення, життя (Creative – composition, sentence, life)
ІV. Підсумок
Учитель (О.О.): Увага! Пристебнути ремені безпеки! Почати відлік часу!
Учитель (К.О.): Let’s count in English : one, two, three…
https://www.youtube.com/watch?v=fspC52k0KmI
2. Рефлексія: Фішбоун,
3. Оцінювання.
«Чумацький шлях»
Учитель (К.О.): Зараз, будь ласка, оцініть свій вклад в урок. На плакаті ви бачите зоряне небо. Ви теж зірочки. Оберіть червону, зелену або жовту зірку та прикріпіть її на наше зоряне небо. Червоний колір означає: не дуже задоволений своєю роботою в групі, міг би зробити набагато більше. Жовтий означає : добре, але міг би працювати краще. Блакитний: зробив все можливе для успіху групи.
4. Домашнє завдання.
Сенкан. ?
Українською складають, а англійською на картці запропоновані слова, з яких потрібно скласти сенкан.
To count is fun; cardinal, ordinal; number; count, order, connect; mathematics.
Number
Cardinal, ordinal
Count, order, connect
To count is fun
Mathematics
5. Прощання
Учитель ( О.О.) : Всі ми разом міркували,
Самостійно працювали,
І старанно всі писали,
Помилок не допускали,
Постарались всі – це факт,
Вийшов добрий результат.
Учитель (К.О.) :
You are the best students, thank you for your work.
Goodbye! See you!
Вправа «Салют аплодисментів» . Солодощі.