Бінарний урок з англійської та української мови у 4 класі за темою "Числівник"

Про матеріал
Бінарний урок англійської з англійської та української мови у 4 класі за темою "Поняття про числівник, як частину мови"
Перегляд файлу

Бінарний урок

з української й англійської мови

в 4-Б класі

Родинської ЗОШ І – ІІІ ступенів №8,

Покровської міської ради

 Донецької області.

 Вчителі:  Лисенко Оксана Олександрівна,учитель початкових класів

Шевчук Катерина Олександрівна, учитель англійської мови

Тема: Поняття про числівник, як частину мови.

Мета.

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися (формувати вміння само організовуватися, контролювати свою навчальну діяльність; орієнтуватися в часі та берегти його; проявляти зацікавленість у навчанні);
  • громадянської (учити усвідомлювати свою належність до українського народу, дбайливо ставитися до рідної мови);
  • інформаційно-комунікативної (розвивати вміння здобувати нові знання, уміння відстоювати свою думку;  зв’язне мовлення; правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування.);
  • соціальної (удосконалювати навички продуктивної співпраці з різними партнерами у парі, групі, виявляти ініціативу, докладати  власні зусилля)
  •  для досягнення спільного результату; виховувати почуття дружби та відповідальності, позитивне ставлення до прекрасного, працьовитість, старанність)

 

Формування предметних компетентностей:

  • навчальної (поглибити знання про числівник, як частину мови, про його значення у мовленні, розвивати вміння встановлювати зв'язок числівника з іменниками за допомогою питань; збагачувати словниковий запас; вдосконалювати навички роботи з LEGO кубиками
  • Розвивальної (розвивати критичне мислення, уважність, пам'ять, уміння аналізувати, робити висновки);
  • Виховної (виховувати любов до рідної мови, працьовитість, старанність, почуття дружби та відповідальності).

 

Тип уроку: урок-подорож

Обладнання:  мультимедійне обладнання,  малюнки, картки, відеозапис, звукозапис, мапа зоряного неба, зображення риби для прийому «Фішбоун».

Форми роботи: групова,  фронтальна,  фішбоун.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Ранкове коло.

1. Звертання до гостей.

Учні:                                 Добрий день, шановні гості!

                                            Щиро раді бачить вас

                                            І запрошуємо ласкаво

                                            На урок в 4 клас!

 

2. Учитель (О.О.): А зараз, любі діти, оберіть картку. Що ви бачите на ній? (Числа) Так, це не прості числа, а чарівні. Вони зроблять вас щасливішими й усміхненішими.  Що змушує нас посміхатися? (теплі слова). Тож побажайте один одному стільки приємного, скільки ви бачите на вашій картці.

Учитель (К.О.) : Say  please number in English and wish in Ukrainian.

 

3. Обєднання в групи за кольорами карток.

Учитель (К.О.) : Dear students, you’ve got blue and yellow cards, so let’s join in two groups.

4. Повторення правил роботи в групах.

Учитель(О.О.): Що ж, групи створено, але щоб робота була продуктивною та успішною, давайте повторимо правила роботи в групах.

Учитель(О.О.): На дошці ви бачите правила. Кожен учень по черзі читає правило.

Учитель (К.О.): If the rule is right you should say “Yes”, if it is wrong you should say “No”.

  • Слухати один одного
  • Працювати разом
  • Хто перший висловився, той і правий
  • Говорити повинен хтось один
  • Говорити слід по суті, логічно, послідовно
  • Потрібно критикувати один одного
  • Необхідно поважати почуття інших
  • Якщо дуже хочеться висловитись, треба перебивати та висловлюватись
  • Висловлюватись слід, спершу піднявши руку
  • Бути терплячим
  • Не обовязково слухати інших, якщо ти впевнений, що ти прав.
  • Бути щирим
  • Не перебивати того, хто говорить
  • Відволікати членів іншої групи, щоб в них були гірші результати
  • Працювати кожному самому за себе
  • Допомогати один одному при потребі
  • Працювати разом

3.Стимулювання  навчально - пізнавальної діяльності. 

  • (O.O.) І нехай девізом нашого уроку будуть ось ці слова:
  • Не просто слухати, а чути.

          Не просто дивитись, а бачити.

          Запам'ятовувати, відповідати.

          Каліграфічно писати.

 

Besides at the lesson today we should be

ІІ. Визначення теми та мети уроку.

Учитель (К.О.): And now let’s try to guess what will be the topic of our lesson

Учитель (О.О.): Перед вами на партах лежать картки, на яких написані слова. Вам потрібно викреслити числівники, а з букв, які залишились, скласти слово та написати його великими буквами на аркуші. (Аркуші бумаги та маркери)

І група

стодвадцатьптретійоп’ятдесят

стодtwooодинадцятьрthousand

триоsecondждесять (подорож)

ІІ група

сорокп’ятьoneчстотретій

сімнадцятийиeightcтисячадругийлnineявісімдесятнп’ятдесятийд

firstiнулья (числяндія)

(розміщуємо на дошці)

Учитель (О.О.) Висота. Небо. Космос.

    Все стало сьогодні звичним, буденним.

    Бороздять повітряні простори літаки,

    Мандрують орбітами космічні кораблі…

Будь-яка мрія може здійснитися, якщо дуже-дуже захотіти!

І ось сьогодні збувається наша мрія і ми вирушаємо у космічну подорож

по Всесвіту «Мова» в чарівну  галактику «Числяндія», Numberland

Галактика «Числяндія» (Numberland”)  складається з космічних тіл. Наш маршрут пройде через різні планети.

Учитель (О.О.) : Всі спостереження ми будемо фіксувати у бортовий журнал («Фішбоун»)

Учитель(К.О.) : Are you ready to fly? Let’s start. (музика)

https://www.youtube.com/watch?v=NcUSD8q4K04

 

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Планета «Значень»

Учитель (О.О.)

Подивіться на нашу карту зоряного неба та скажіть, як ви гадаєте, з якої планети розпочнеться наша подорож.

(Діти називають планету Значень)

Учитель(К.О.): Whats the English word for «Значення»? (Meaning)

Учитель (О.О.):

 Наша подорож починається,

На планету «Значень» екіпаж відправляється

Що ж може означати числівник? (відповіді)

Учитель: (О.О.) Яка ж подорож без справжніх космонавтів.

Учитель: (К.О.) Look at the board. You can see the first cosmonaut of independent Ukraine – Leonid Kadeniuk. (Подивіться на дошку, ви бачите першого космонавта незалежної України Леоніда Каденюка).

Картинки по запросу "леонід каденюк"

Учитель: (О.О.) Прочитайте текст та випишіть числівники. Блакитна  група кількісні. Жовта група – порядкові.

Учитель: (К.О.)Do it in Ukrainian and in English.

(Task 1) Л. Каденюк народився 28 січня 1951 року. У віці 46 років він здійснив свій перший  політ у космос  на американському космічному кораблі Space Shuttle Columbia у складі міжнародного екіпажу. Перебував там 15 діб 16 годин. (Звучить музика під час виконання завдання)

Учитель: ( О.О.) Які числівники ви виписали? Що вони означають?

Які за значенням бувають числівники? (Кількісні, порядкові)

Учитель: (К.О.) How do we call them in English? (Cardinal, Ordinal)

(відмічаємо на фішбоуні)

Учитель(О.О.): на ваших картках після кожного завдання є місце для оцінки, але оцінювати ви будете себе самі. Потім в кінці ми зберемо ваші роботи, підрахуємо середній бал за всі завдання та виставимо вам оцінки.

  1. Планета «Питань».

Учитель (О.О.): А нас наступна планета чекає,

                            Про що ж вона нам нагадає?

Учитель(К.О.): The planet of Questions is its name?

                            So, Let’s play matching game.

 

Учитель (О.О.): Прочитайте фразеологізми, спишіть їх . Знайдіть числівники та підкресліть їх. Подумайте на які питання вони відповідають.

Учитель(К.О.) : Then find the English equivalents of the idioms and match them.

Put 1d, 2f…

Task 2

  1. Одна голова добре, а дві краще.
  1. On cloud nine.
  1. На сьомому небі.
  1. As easy as one, two, three
  1. Одним пострілом двох зайців вбити.
  1. Two heads are better than one.
  1. Дати п’ять.
  1. To kill two birds with one stone.
  1. П’ятдесят на п’ятдесят.
  1. Give me five.
  1.  Як два на два.
  1. Fifty fifty.

 Учитель (О.О.) : Прочитайте та скажіть, що означають ці фразеологізми.

Учитель (К.О.): What is the English equivalent to this idiom?

Учитель (О.О.): Назвіть числівники. На які питання вони відповідають? (Скільки? Котрий?)

Рефлексія (Фішбоун) : Питання – скільки, який, котрий.

                          In English : Questions – How many? How much?  What? Which?

  1. Комета «Зв’язку».           

Учитель (О.О.) :

Яка ж наступна планета на нас чекає? (Звязку) Але це не планета, а комета.

  Увага! 4, 3,2,1…

 Комета «Звязку» у нас на шляху

 

Task 3

Учитель (О.О.) : Прочитайте речення, знайдіть числівники. З якими словами повязані числівники? (третя планета, девять планет) Яка це частина мови? (Іменник). Як змінюється числівник? Провідміняйте числівники.

І група : Третя планета сонячної системи – Земля.

ІІ група: В сонячній системі девять планет.

Учитель (К.О.): How do you say «Третя планета»/ «Дев’ять планет»  in English?

Рефлексія (Фішбоун) : Зв’язок з іменником ( за родами, числами, відмінками)

  1. Учитель (О.О.): Де ж буде наша наступна зупинка?

The star REST.

Учитель (К.О.): You’re the fastest, the smartest, the most hard-working travelers. So it’s time to have a rest.

https://www.youtube.com/watch?v=jOUdGf8oVc8

(фізкультхвилинка)

  1. Планета «Творча»

Учитель(О.О.): Відвідали з вами ми дві планети,
                             Яскраву зірку та довгу комету,

                             Але попереду нас творчість чекає,

                             Планета «Творча» нас зустрічає.
                           

Учитель(К.О.): The name of the planet is “Creative”, so we are going to create. But first you need to get colourful blocks for creating.

 

Read the instruction and follow it.

  1. Take  6 red blocks.
  2. Take  14 yellow blocks.
  3. Take 8 blue blocks.
  4. Take 12 green blocks.

Учитель(О.О.): завдання_- створіть  істоту, назвіть її, та опишіть, використовуючи числівники, запишіть свої речення.

Рефлексія (фішбоун) : творча –твір, речення, життя (Creativecomposition, sentence, life)

ІV. Підсумок

  • Учитель (О.О.): Ось і закінчується наша космічна подорож. Чи готові екіпажі до приземлення? (так)

Учитель (О.О.): Увага! Пристебнути ремені безпеки! Почати відлік часу!

Учитель (К.О.): Lets count in English : one, two, three

  1. Приземлення (відео приземлення космонавтів)

https://www.youtube.com/watch?v=fspC52k0KmI

 

2. Рефлексія:  Фішбоун,

3. Оцінювання.

«Чумацький шлях»

Учитель (К.О.): Зараз, будь ласка, оцініть свій вклад в урок. На плакаті ви бачите зоряне небо. Ви теж зірочки. Оберіть червону, зелену або жовту зірку та прикріпіть її на наше зоряне небо. Червоний колір означає: не дуже задоволений своєю роботою в групі, міг би зробити набагато більше. Жовтий означає : добре, але міг би працювати краще. Блакитний: зробив все можливе для успіху групи.

4. Домашнє завдання.

Сенкан. ?

Українською складають, а англійською на картці запропоновані слова, з яких потрібно скласти сенкан.

To count is fun; cardinal, ordinal; number; count, order, connect; mathematics.

Number

Cardinal, ordinal

Count, order, connect

To count is fun

Mathematics

 

5. Прощання

Учитель ( О.О.) : Всі ми разом міркували,

Самостійно працювали,

І старанно всі писали,

Помилок не допускали,

Постарались всі – це факт,

Вийшов добрий результат.

Учитель (К.О.) :

You are the best students, thank you for your work.

Goodbye! See you!

Вправа «Салют аплодисментів» . Солодощі.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня 2020
Переглядів
515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку