Бінарний урок «Збережемо планету від сміття. Save our planet from rubbish».

Про матеріал
Автори: вчитель початкових класів Носко А.В., вчитель іноземної мови Бистрова А.Л., вчитель іноземної мови Лисенко Є.М. Тема: «Збережемо планету від сміття. Save our planet from rubbish». Діти в ігровій формі закріплюють тему "Числівники" з української та англійської мов, а також велика роль відводиться екологічному вихованню. Важливість обраної теми полягає у формуванні практичних навичок сортування сміття та поясненні того, що це не тренд, а необхідність.
Перегляд файлу

Автори: вчитель початкових класів Носко А.В.,  вчитель іноземної мови Бистрова А.Л.,  вчитель іноземної мови Лисенко Є.М.

Тема: «Збережемо планету від сміття. Save our planet from rubbish». 

Встановлення       зв’язку        між    іменниками          і         числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях.

Мета: учити учнів практичним шляхом встановлювати зв'язок між іменником та числівниками; закріплювати вміння учнів утворювати сполучення числівника з іменником;  розповісти учням про забруднення сміттям нашої планети; мотивувати учнів до скорочення відходів; вчити досліджувати;  розвивати спостережливість, мислення, мовлення; формувати компетентність спілкування рідною мовою; виховувати дружнє ставлення до оточуючого. Повторення та закріплення ЛО: rubbish, recycling bin, plastic,glass, paper, food, compost bin, pick up, put in. Повторення числівників 1-20 та назв кольорів.

Обладнання: презентація до уроку, цеглинки Lego, картки із зображенням сміття, картки з англійськими ЛО, картки з зображенням тварин.

Тип уроку: комбінований урок

Форма проведення: бінарний урок

Освітні галузі: мовно-літературна, природнича.

Ключові компетентності: вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися іноземною мовою, екологічна компетентність

 

 

Хід уроку

І. Вступна частина

1.Організація класу

Працюй наполегливо, швидко, старанно, Щоб жодна хвилинка не втратилась марно 2.     Каліграфічна хвилинка.

Пригадаємо, як пишуться деякі сполучення літер. Запишіть їх до своїх зошитів.

См, іт, тт, тя, пла, ан, не, ет, та.

ІІ. Основна частина

1.      Мозковий штурм «Чому сміття так багато?»

Які слова ми можемо скласти використовуючи ці сполучення? (Сміття, планета)

Як ви гадаєте, чи можуть бути пов’язані ці слова? Як?

Звідки береться сміття? Чому його так багато навколо нас?

А як звучить слово «сміття» англійською мовою? Давайте, розшифруємо це слово, відгадавши загадки. 

It is a pet. It is small. It is grey. It can run. (rabbit)

Where is a cat? - It’s under the table. ( under)

It’s big. It’s brown. It lives in a forest. ( bear)

It’s small. It has got 4 legs. It can fly. (bird)

Where is a cat? – It’s in the basket. (in)

It’s long. It hasn’t got legs. It can climb. (snake)

It’s big. It has got a big mouth. It can walk. ( hippo)

(rabbit, under, bear, bird, in, snake, hippo   - rubbish)

Вчитель відкриває перші літери відгаданих слів.

2.                 Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми з вами з’ясуємо чому так важливо берегти нашу планету від сміття. А також повторимо, що таке числівники, як вони поєднуються з іменниками.

3.                 Вправа «Впізнай частину мови»

https://learningapps.org/display?v=pr80sjf8n23

Перегляд відео. 

Як бачимо ми не можемо зробити так, щоб сміття взагалі не було. Але ми в змозі навчитися роботи так, щоб воно не забруднювало нашу планету.

4.                 Повторення та закріплення ЛО: rubbish, recycling bin, plastic,glass, paper, food, compost bin, pick up, put in. 

What can make rubbish? (used paper, plastic, glass, food)

What can we do with rubbish? (pick up and put it in the bin)

What bin can we put in the rubbish? (recycling bin, compost bin)

5.                 Виконання пісеньки про сміття англійською мовою.  https://www.youtube.com/watch?v=Q53kNmxTgPw

 

6.                 Робота в групах «Сортування сміття» 

У кожної групи є контейнер для сортування сміття. Завдання відібрати той вид сміття, який відповідає маркуванню.

You’ve got bins for rubbish on the desks. ( У вас є контейнери для сміття на столах)

How many bins have you got? ( Скільки контейнерів ви маєте?)

What colour is this bin? ( Якого кольору цей контейнер?)

What is this bin for? ( Для чого цей контейнер?)

Put rubbish into the right rubbish bin. ( Покладіть картки із зображенням сміття у відповідний контейнер)

 

7.                 Фізхвилинка (англ.мова). Повторення числівників 1-20. Пісня «I can count to 20»

https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E

 

8.                 Складання та запис речень

-                     Яка ж небезпека чекає на нас, якщо ми не будемо сортувати сміття? Прошу поглянути на дошку.  (На дошці зображення чисел 2,5,50) Яким одним словом можна назвати ці числа? (Числівники)

Як ви гадаєте , що можуть означати ці числа? Чи хотіли б ви дізнатися? -Списування з дошки: Бананова шкірка розкладається приблизно п’ять тижнів.

-Запис речення під диктовку: Картон розпадається два місяці.

-                     Відновлення деформованого речення: «Років природі переробку  батарейка На  потрібно сто» - На переробку батарейки природі потрібно сто років. 9. Гра з цеглинками «3П»

Ми уже зрозуміли, що сміття потрібно сортувати. Але, чи усе сміття потрібно одразу викидати?

У світі існує правило «3П»

Перед тим, як викинути сміття потрібно подумати, чи можна віднести це  сміття до однієї з категорій:

-переробка

-                     повторне використання - перегній.

Зараз, спробуємо розібратися за допомогою цеглинок Lego. 

Розгляньте зображення та покажіть цеглинку, яка відповідає певному значенню. https://wordwall.net/uk/resource/52380291/вправа-п3

 

10.     Гра для капітанів (англ.мова) 

На столі підготовлені чотири контейнери для сміття з надписами «plastic», «glass», «paper», «compost». Капітани команд отримують захисні рукавички та маски для очей. Під музику капітани команд знаходять скло, пластик, папір або їжу із закритими очима та кладуть у відповідний контейнер.

 Let’s have fun! This is a box with rubbish. Find plastic, glass, paper and food with closed eyes and put it into the right bin. Then we’ll check. Давайте розважимось. Це коробка зі сміттям. Кожен з вас повинен знайти пластик, скло, папір або їжу із закритими очима та покласти у відповідний контейнер. Потім зробимо перевірку) Вчитель  вказує кожному учню, яке саме сміття шукати. ІІІ. Заключна частина 1. Робота з картками.

Уявіть собі, що все, що ви брали в похід перетворилося у сміття, щось недоїли, щось забули, щось зламали. Усе це було розміщено в контейнери. Знайдіть, що було зайвим?

Рефлексія. «Батарейка»

-У ваших робочих аркушах є зображення батарейок. Визначте свій заряд після уроку та поясніть його.

 

image

Пам’ятаймо: « Якщо людина не зробить так, щоб на Землі стало менше сміття, то сміття зробить так, що не стане Людини» Save our planet from rubbish! Врятуємо планету від сміття!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Івашко- Світлана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
pdf
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
542
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку