Біологічна гра "Згуртованість класного колективу"

Про матеріал
Біологічна гра для повторення та закріплення набутих знань, умінь та навичок з ботаніки. Вчить дітей працювати в команді.
Перегляд файлу

Біологічні ігри на згуртованість колективу

  1.                Організаційний етап

Привітання з класом, налаштування учнів на роботу. Відмічання відсутніх. Для привітання та повторення навчального матеріалу з біології використовується вправа «Снігова куля».

  1.                Які систематичні одиниці використовують для класифікації рослин?
  2.                Що таке хлоропласти?
  3.                Які рослини називаються вищими, які нищими?
  4.                Чому існує необхідність класифікації рослин?
  5.                Що входить до генеративних органів?
  6.                Які вам відомі групи водоростей?
  7.                Чому водорості не трапляються на глибинах понад 265 м.?
  8.                Як утворюється торф та кам’яне вугілля?
  9.                Чому ряд рослин назвали Голонасінні?
  1.                Актуалізація знань, умінь та навичок

Вправа «Так чи ні» (якщо відповідь «Так» учні присідають, якщо відповідь «Ні» сідають).

  1.                На нижній поверхні листка папороті є стробіли (ні, там є спорангії);
  2.                У мохоподібних переважає гаметофіт (так);
  3.                Запліднення у Хвоща польового здійснюється за рахунок води (так);
  4.                Для папоротей характерне чергування статевого та нестатевого покоління (так);
  5.                Чи вірно, що особину статевого покоління папоротей називають – заросток (так);
  6.                Плаун булавовидний вважають одним із найпоширеніших представників відділу Хвощеподібних (ні);
  7.                Баранець – це назва рослини відділу плауноподібні (так);
  8.                В утворенні кам’яного вугілля найбільше покладів зустрічають саме із папоротеподібних (ні, там усі).
  1.                Вивченні нового матеріалу

Учням роздаються фотокартки, які вони повинні зібрати разом. Після чого розповісти про дану рослину (напередодні було задане домашнє завдання).

  1.                Узагальнення знань

Гра «Словотвір». Учням прикріплюються картки із буквами, а вони повинні спільно працювавши відгадати слово та продемонструвати його класу.

Перша група нараховує 4 учасника

  1.                Дерево з опадаючою м’якою хвоєю (модрина);
  2.                Гарна рослина для озеленення (кипарис);
  3.                Інша назва рослин родини оливових (маслина);
  4.                В народі дану рослину називають білим мохом має бактерицидну дію (сфагнум);
  5.                Цілісний організм, якому, як і будь-якій іншій живій істоті, притаманне живлення, дихання, обмін речовин, ріст, розвиток і розмноження (рослина).

 

docx
Додав(-ла)
Panasiuk Natalia Vasylivna
Додано
10 вересня 2020
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку