Індивідуальний план роботи вчителя біології та хімії
під час карантину та весняних канікул
з 23. 03 по 29. 05. 2020р.
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
1 |
23.03 |
1. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину. 2. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»
3. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus (Сертифікат) |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
Дистанційний курс «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» |
2 |
24.03 |
1. Ознайомлення з вправами для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення біології 2. Ознайомлення учнів в соцмережі, групі месенжері з заходами профілактики коронавірусу 3. Опитування учнів про стан здоров’я. (в телефонному режимі) |
Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа»
|
3 |
25.03 |
1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 3. Участь у вебінарі « Життя у стилі ЕКО. Хто/ чи навчають цьому у сучасній школі?»
|
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
4 |
26.03 |
1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців. 2. Участь у вебінарі « Використання онлайн – тестів у роботі з батьками»
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
Освітня платформа «На урок»
|
5 |
27.03 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків біології та хімії 2. Рекомендації в групі в месенжер з пошиття медичної маски 3. Рекомендації в групі в месенжер з виготовлення дезинфікуючого засобу
|
|
6 |
30.03 |
1. Проходження глобального тестування «ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ» (Сертифікат) 2. Проходження партнерського курсу « ОНЛАЙН – СЕРВІСИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ» (Сертифікат) 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
Національна он-лайн платформа з цифрової грамотності
|
7 |
31.03 |
1. Опрацювання «Хартії ради Європи з освіти для демократичного громадянствай освіти з прав людини»
2. Участь у вебінарі «Викладання хімії в умовах дистанційного навчання»
3. Участь у вебінарі «Використання елементів ТВВЗ – педагогіки на уроках біології»
|
Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа» Освітня платформа «На урок»
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
8 |
01.04 |
1. Проходження курсів «Цифрові навички для вчителів» 2. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину |
Національна он-лайн платформа з цифрової грамотності
|
9 |
02.04 |
1. Консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Робота із документацією. 3. Проходження курсу «Бери і роби» |
Студія онлайн-освіти EdEra |
10 |
03.04 |
1. Участь у вебінарі «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання»
2. Опрацювання «Хартії ради Європи з освіти для демократичного громадянствай освіти з прав людини» |
Освітня платформа «На урок»
Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа» |
11 |
06.04 |
1. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення «Посібників Ради Європи») 2. Проходження курсу «Базовий курс з цифрової грамотності»(Сезон 1-3) (Сертифікат) 3. Проходження курсу «Бери і роби»(Сертифікат) |
Національна он-лайн платформа з цифрової грамотності Студія онлайн-освіти EdEra |
12 |
07.04 |
1. Проходження он-лайн курсу «Ефективні презентації» (Сертифікат) 2. Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту» 3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
Спільнота для навчання та викладання «Вище» |
13 |
08.04 |
1. Участь у вебінарі «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний, різний»
2. Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту» 3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
Освітня платформа «На урок»
|
14 |
09.04 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2. Участь у вебінарі «Проектна діяльність в освітньому процесі, з чого розпочати?»
3. Розробка узагальнюючих завдань для учнів з біології та хімії. |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
15 |
10.04 |
1. Проходження курсу «Академічна доброчесність» (Сертифікат) 2. Опрацювання нормативних документів (« Абетка для директора») |
Студія онлайн-освіти EdEra |
16 |
13.04 |
1. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення законів «Про повну загальну середню освіту», «Абетка для директора») 2. Участь у вебінарі «Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM - тижня»
|
Освітня платформа «На урок»
|
17 |
14.04 |
1. Проходження курсу « 4 кроки до здорового харчування» (Сертифікат) 2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії. 3. Участь у вебінарі «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»
|
Платформа Prometheus
Освітня платформа «На урок»
|
18 |
15.04 |
1. Проходження курсу «Домедична допомога» (Сертифікат) 2. Проходження курсу «З учнями про освіту та кар’єру» (Сертифікат) |
Студія онлайн-освіти EdEra Студія онлайн-освіти EdEra |
19 |
16.04 |
1. Участь у вебінарі «Мотивація до навчання під час карантину»
2. Складання графіку дистанційних перевірочних робіт з біології та хімії. |
Освітня платформа «На урок»
|
20 |
17.04 |
1. Розробка узагальнюючих завдань для учнів з біології та хімії. (створення та підбір онлайн тестів) 2. Перегляд вебінару «Онлайн тести від «Всеосвіти» - альтернативний інструмент для організації навчання»
|
Спільнота освітян «Вcеосвіта» |
21 |
21.04 |
1. Консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Консультації з учнями, які складатимуть ЗНО, в телефонному або онлайн режимі. |
|
22 |
22.04 |
1. Вивчення досвіду передових вчителів і науковців. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину |
|
23 |
23.04 |
1. Опрацювання закону «Про освіту» 2. Ознайомлення з вправами для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення біології та хімії |
Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа» |
24 |
24.04 |
1. Опрацювання посібника «Компас» 2. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа» |
25 |
27.04 |
1. Підбір вебінарів, курсів та планування подальшої роботи з самоосвіти 2. Опрацювання додаткової літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету. |
|
26 |
28.04 |
1. Перегляд вебінару «Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі»2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету. |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
27 |
29.04 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків біології та хімії 2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину |
|
28 |
30.04 |
1. Участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» 2. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
29 |
04.05 |
1. Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
30 |
05.05 |
1.Участь у вебінарі «Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент дистанційного навчання та контролю знань»
2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології у 6 та 8 класах. |
Освітня платформа «На урок»
|
31 |
06.05 |
1. Участь у вебінарі «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу»
2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
32 |
07.05 |
1. Участь у вебінарі «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними »
2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
33 |
08.05 |
1. Підбір вебінарів, курсів та планування подальшої роботи з самоосвіти 2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину |
|
34 |
12.05 |
1. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО 2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії |
|
35 |
13.05 |
1. Участь у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку»2. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа» |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
36 |
14.05 |
1. Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії»2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології та хімії у 7-9 класах. |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
37 |
15.05 |
1.Участь у вебінарі « Екологічні дати року. Що? Де? Коли? Як?»2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології та хімії у 10-11 класах. |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
38 |
18.05 |
1. Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання»
2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
39 |
19.05 |
1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців в галузі біології. 2. Опрацювання «Інструменту демократичного розвитку школи» |
|
40 |
20.05 |
1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців в галузі хімії. 2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії |
|
41 |
21.05 |
1. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з біології 2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину 3. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з хімії |
|
42 |
22.05 |
1. Участь у вебінарі «Навчальний проєкт. Особливості проєктів з хімії»2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології у 6 класі |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
43 |
25.05 |
1. Участь у вебінарі «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку»
2. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»( самоаналіз закладу освіти) |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
44 |
26.05 |
1. Участь у вебінарі «Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми» 2. Робота з документацією (планування) |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
45 |
27.05 |
1. Участь у вебінарі «Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки»2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину |
Спільнота освітян «Вcеосвіта»
|
46 |
28.05 |
1. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з біології 2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з хімії |
|
47 |
29.05 |
1. Робота з документацією 2. Підбір вебінарів, курсів та планування подальшої роботи з самоосвіти |
|
1