Індивідуальний план роботи вчителя біології та хімії під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя біології та хімії під час карантину. Включає в себе самоосвіту (вебінари, дистанційні курси та інше), методичну та консультаційну роботу. Допоможе під час планування роботи та вибору тем для самоосвіти
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи вчителя біології та хімії

під час карантину та весняних канікул

з 23. 03 по 29. 05. 2020р.

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

23.03

1. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину.

2. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання  під час карантину»

 

 3. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus (Сертифікат)

 

 

 

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дистанційний курс «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»

2

24.03

1. Ознайомлення з вправами для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення біології

2. Ознайомлення учнів в соцмережі, групі месенжері з заходами профілактики коронавірусу

3. Опитування учнів про стан здоров’я. (в телефонному режимі)

Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа»

 

3

25.03

  1. Упорядкування гербарних зразків з біології

 2. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

3. Участь у вебінарі « Життя у стилі ЕКО. Хто/ чи навчають цьому у сучасній школі?»

 

 

 

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

4

26.03

1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.

2. Участь у вебінарі « Використання онлайн – тестів у роботі з батьками»

3. Консультації з батьками в телефонному режимі.

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

5

27.03

1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків біології та хімії

2. Рекомендації в групі в месенжер з пошиття медичної маски

3. Рекомендації в групі в месенжер з виготовлення дезинфікуючого засобу

 

 

 

 

 

6

30.03

1. Проходження глобального тестування  «ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ» (Сертифікат)

2. Проходження партнерського курсу « ОНЛАЙН – СЕРВІСИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ» (Сертифікат)

3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Національна он-лайн платформа з цифрової грамотності

 

 

7

31.03

1. Опрацювання «Хартії ради Європи з освіти для демократичного громадянствай освіти з прав людини»

 

2. Участь у вебінарі «Викладання хімії в умовах дистанційного навчання»  

3. Участь у вебінарі «Використання елементів ТВВЗ – педагогіки на уроках біології»

Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа»

Освітня платформа «На урок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

8

01.04

1. Проходження  курсів «Цифрові навички для вчителів»

2. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

Національна он-лайн платформа з цифрової грамотності

 

9

02.04

1. Консультації з батьками в телефонному режимі.

2. Робота із документацією.

3. Проходження курсу «Бери і роби»

 

Студія онлайн-освіти EdEra

10

03.04

1. Участь у вебінарі «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання»

 

2. Опрацювання «Хартії ради Європи з освіти для демократичного громадянствай освіти з прав людини»

Освітня платформа «На урок»

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа»

11

06.04

1. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення «Посібників Ради Європи»)

2. Проходження курсу «Базовий курс з цифрової грамотності»(Сезон 1-3) (Сертифікат)

 3. Проходження курсу «Бери і роби»(Сертифікат)

 

 

 

Національна он-лайн платформа з цифрової грамотності

Студія онлайн-освіти EdEra

12

07.04

1. Проходження он-лайн курсу «Ефективні презентації» (Сертифікат)

2. Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту»

3. Консультації з батьками в телефонному режимі.

Спільнота для навчання та викладання «Вище»

13

08.04

1. Участь у вебінарі «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний, різний»

2. Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту»

3. Консультації з батьками в телефонному режимі.

Освітня платформа «На урок»

 

14

09.04

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

2. Участь у вебінарі «Проектна діяльність в освітньому процесі, з чого розпочати?»

3. Розробка узагальнюючих завдань для учнів з біології та хімії.

 

 

 

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

15

10.04

1. Проходження курсу «Академічна доброчесність»

(Сертифікат)

2. Опрацювання нормативних документів (« Абетка для директора»)

Студія онлайн-освіти EdEra

16

13.04

 1. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення законів «Про повну загальну середню освіту», «Абетка для директора»)

2. Участь у вебінарі «Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM - тижня»

 

 

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

17

14.04

1. Проходження курсу « 4 кроки до здорового харчування» (Сертифікат)

2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії.

3.  Участь у вебінарі «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»

 

Платформа Prometheus

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

18

15.04

1. Проходження курсу «Домедична допомога» (Сертифікат)

2. Проходження курсу «З учнями про освіту та кар’єру» (Сертифікат)

Студія онлайн-освіти EdEra

Студія онлайн-освіти EdEra

19

16.04

1. Участь у вебінарі «Мотивація до навчання під час карантину»

 

2. Складання графіку дистанційних перевірочних робіт з біології та хімії.

Освітня платформа «На урок»

 

20

17.04

1. Розробка узагальнюючих завдань для учнів з біології та хімії. (створення та підбір онлайн тестів)

2. Перегляд вебінару «Онлайн тести від «Всеосвіти» - альтернативний інструмент для організації навчання»

 

 

 

 

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

21

21.04

1. Консультації з батьками в телефонному режимі.

2. Консультації з учнями, які складатимуть ЗНО, в телефонному або онлайн  режимі.

 

22

22.04

1. Вивчення досвіду передових вчителів і науковців.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

 

23

23.04

1.  Опрацювання закону «Про освіту»

2. Ознайомлення з вправами для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення біології та хімії

 

Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа»

24

24.04

1. Опрацювання посібника «Компас»

2. Консультації з батьками в телефонному режимі.

Програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа»

25

27.04

1. Підбір вебінарів, курсів та планування подальшої роботи з самоосвіти

2. Опрацювання додаткової літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету.

 

26

28.04

1. Перегляд вебінару «Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі»

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету.

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

27

29.04

1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків біології та хімії

2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

 

28

30.04

1. Участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»

2. Консультації з батьками в телефонному режимі.

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

29

04.05

1.  Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»

2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

30

05.05

1.Участь у вебінарі «Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент дистанційного навчання та контролю знань»

2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології у 6 та 8 класах.

Освітня платформа «На урок»

 

31

06.05

1. Участь у вебінарі «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу»

2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

32

07.05

1. Участь у вебінарі «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними »

2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

33

08.05

1. Підбір вебінарів, курсів та планування подальшої роботи з самоосвіти

2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

 

34

12.05

1. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО

2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії

 

35

13.05

1. Участь у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку»

 

2. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

36

14.05

1. Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії»

2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології та хімії у 7-9 класах.

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

37

15.05

1.Участь у вебінарі « Екологічні дати року. Що? Де? Коли? Як?»

2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології та хімії у 10-11 класах.

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

38

18.05

1. Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання»

2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

39

19.05

1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців в галузі біології.

2.  Опрацювання «Інструменту демократичного розвитку школи»

 

40

20.05

1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців в галузі хімії.

2. Перевірка виконаних учнями узагальнюючих робіт з біології та хімії

 

41

21.05

1. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з біології

2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

3. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з хімії

 

42

22.05

1. Участь у вебінарі «Навчальний проєкт. Особливості проєктів з хімії»

2. Підготовка завдань для узагальнення знань з біології у 6 класі

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

43

25.05

1. Участь у вебінарі «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку»

2. Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»( самоаналіз закладу освіти)

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

44

26.05

1. Участь у вебінарі «Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми»

2. Робота з документацією (планування)

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

45

27.05

1. Участь у вебінарі «Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки»

2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в період карантину

Спільнота освітян

«Вcеосвіта»

 

46

28.05

1. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з біології

2. Індивідуальні онлайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час підготовки до ЗНО з хімії

 

47

29.05

1. Робота з документацією

2. Підбір вебінарів, курсів та планування подальшої роботи з самоосвіти

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 6 клас, Планування
Додано
19 вересня 2020
Переглядів
4651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку