Біологічна гра "Знай, умій, застосовуй"

Про матеріал
Запропонована розробка стане у нагоді вчителям біології під час проведення предметного тижня. Застосування ігрової технології дозволяє у невимушеній атмосфері перевірити рівень підготовки учнів, сприяє практичному використанню умінь, підвищує інтерес до біології як комплексної науки, збагачує емоційний досвід дітей.
Перегляд файлу

Біологічна гра «Знай, умій, застосовуй»

У грі беруть участь 2 команди учнів 8 класу. Під час гри учні виконують запропоновані завдання, які роздруковані та складені у конверти. Група експертів – учні 9 класу, перевіряють правильність виконання завдань та ведуть облік набраних балів. По закінченню гри – оголошують результати та команду – переможця.

Учасників гри вітають учні 6 класу віршами.

  1. Біологія – наука не проста,  та цінна

Треба вчити, мусиш знати її на відмінно.

  1. Що би ти не говорив, що би ти не думав

Знань знайдеш за всі роки чималеньку суму.

  1. А знання важливі тим, що в житті твоєму

Допоможуть подолать не одну проблему.

4. Це – рослина їстівна, а цей гриб – отруйний,

Не парнокопитний кінь, а корова – жуйна.

5.Перелом, а може струс – визначиш одразу,

Упізнаєш і кліща і любу заразу.

6.Тож даремно час не гай, вчися, розумнішай.

Бути знаючим, чи ні – сам собі вирішуй.

Завдання

Виберіть правильні та неправильні твердження

  1. Найпростіший збільшувальний прилад – ручна лупа.
  2. З допомогою лупи можна побачити в клітині ядро.
  3. Тубус мікроскопа  прикріплений до предметного столика.
  4. Вакуолі клітини заповнені повітрям.
  5. Зелені пластиди називаються хлоропластами.
  6. Колір пелюсток квітки залежить від хромопластів.

Правильні:____________________________________________

Неправильні __________________________________________

Виправте помилки в тексті

Клітину вивчає наука зоологія. Цитоплазма – це весь вміст клітини з ядром.  Головна органела клітини – хлоропласт. Енергію клітина отримує завдяки комплексу Гольджі. Ендоплазматична сітка має зв'язок з вакуолею. У вакуолі міститься каріоплазма.

«Збери»  клітину

Замалюйте у шаблон клітини всі необхідні органелиC:\Users\us\AppData\Local\Temp\FineReader10\media\image1.png

Допишіть народні прикмети:

Коник голосно сюрчить - _________________________________

Увечері багато комарів - ___________________________________

Мурахи ховаються  - ______________________________________

Бджоли не вилітають з вулика - __________________________________

Комахи низько літають - ___________________________________________

«Ай, болить!»

За описом визначте тип травми. Яку першу допомогу ви можете надати?

  1. Людина, в якої виникла ця кровотеча, стає блідою, виступає холодний піт, пульс частішає і слабне.
  2. Ця кровотеча буває у вигляді пульсуючого струменя, подібного до фонтану. Кров має яскраво – червоний колір.
  3. На екскурсії один з учнів поранив ногу скалкою гілки. Яку долікарську допомогу ви надасте товаришу?

Чи правда, що?

  1. Чи правда, що блакитні троянди ростуть тільки в Китаї?________
  2. Чи правда, що краби підіймаються до поверхні з допомогою дельфінів?___
  3. Чи правда, що зелена картопля настільки отруйна, що може вбити людину?______
  4. Чи правда, що плавець меч – риби отруєний?_____
  5. Чи правда, що пожираючи своїх жертв, крокодили плачуть?______
  6. Чи правда, що змії можуть здійснювати стрибки до метра?________

«Біологічні науки»

Встановіть відповідність назви науки з об’єктом вивчення

  1. Батрахологія                 А. риби
  2. Бріологія                        Б. водорості
  3. Альгологія                     В. амфібії
  4. Фізіологія                       Г. мохи
  5. Іхтіологія                         Д. процеси

«Так чи ні»

  1. Усі водорості ростуть у воді.
  2. У хвоща немає листків.
  3. Жири гідрофільні.
  4. Кліщі – це павукоподібні.
  5. Вода є універсальним розфактором.
  6. У комах вісім кінцівок.
  7. Полісахариди гідрофобні.
  8. Вернадський створив вчення про біосферу.
  9. Воски належать до ліпідів.
  10. Ферум входить до складу гемоглобіну.
  11.  Ріст – це кількісні зміни.
  12. У рослинної клітини є клітинна стінка.
  13. Пластиди мають власний генетичний апарат.
  14. Карл Лінней – засновник фізіології.
  15. Гриби – сапротрофи.
  16. Аристотель – основоположник зоології.

«Впізнай за підказками»

Підказка №1. Вони є причиною аварій.

Підказка № 2. Людина розводить їх для краси та їжі.

Підказка №3. Вони є символами мудрості, вірності, миру.

Це ____________________________

Підказка № 1. Вони вважалися священними в Єгипті.

Підказка № 2. Вони добре орієнтуються у темряві.

Підказка №3. За легендою, лише вони не згадуються в Біблії.

Це _____________________________

«Кіт чи собака?»

Після прочитання тверджень, напишіть про кого йде мова.

  1. Ходить нечутно.
  2. Бігає з висунутим язиком.
  3. Не любить гучні звуки.
  4. Від нього не можна тікати.
  5. Температуру визначають за носом.
  6. Влітку линяє.
  7. Погано переносить спеку.
  8. Не любить холоду.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку