Біологічні основи здорового способу життя

Про матеріал
Контрольна робота для тематичного оцінювання з теми "Біологічні основи здорового способу життя" містить два варіанти, укладена відповідно чинної освітньої програми.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми

«Біологічні основи здорового способу життя»

Варіант 1

 

Оберіть одну правильну відповідь  на завдання 1-6 ( по 0,5 бала)

  1. Вкажіть збудників грипу

А  бактерії  Б  віроїди      В  пріони    Г   віруси

  1. Яке захворювання належить до інфекцій, що передаються статевим шляхом

А гонорея    Б енцефаліт   В  пневмонія    Г   аскаридоз

  1. Клітинний імунітет забезпечують

А  інтерферони  Б  лімфоцити  В  остеоцити   Г  білки

  1. Які з організмів належать до паразитичних червів?

А  воші   Б  малярійний плазмодій  В  стьожак широкий   Г коростяний свербун

      5. Установіть відповідність між шляхами зараження та прикладами збудників інвазій  ( 2 бали)

А

Б

В

Г

 

Сисуни - клас, паразити

 

 

Малярійний плазмодій: життєвий цикл, особливості розвитку та організації -  Медицина 2020

 

Обережно, гельмінти! Аскаридоз. | ОЦГЗ

 

C:\Users\Admin\Desktop\завантаження.jpg

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

  1.  водний                                     
  2.  трансмісивний

3     аліментарний

4      контактно-побутовий  

                 5    повітряно-крапельний

 

 

 

6 . Установіть відповідність між вірусами та клітинами - хазяями  (2 бали)

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1  вірус гепатиту                    А    клітини шкіри

2  вірус папіломи                   Б    Т-лімфоцити

3  вірус СНІДу                       В    клітини печінки

4  вірус грипу                         Г    клітини епітелію дихальних шляхів

                                                Д     еритроцити

 

 

 

 

 

 

 

Завдання з вибором трьох правильних відповідей з трьох груп запропонованих варіантів

 ( 1 бал)

7.   Виберіть ознаки, що характеризують СНІД

                        

А-Шлях зараження

Б-Група ІПСШ

В-Вплив на органи

  1. аліментарний
  2. гемоконтактний
  3. водний
  1. бактеріальні
  2. вірусні
  3. протозойні
  1. переважно вражає статеві органи
  2. переважно вражає нестатеві органи
  3. вражає виключно статеві органи

 

  1. Проаналізуйте твердження стосовно зображеного на малюнку об’єкта . Укажіть правильне. (1 бал)

І.   Зображена тварина є паразитом лише великої рогатої худоби

14 цікавих фактів про плоских хробаківІІ.  Остаточний хазяїн - людина

ІІІ. У життєвому циклі є стадія фіни

                                                                            

А  правильне І                                                           

Б  правильне ІІ та ІІІ                                                            

В  правильне І та ІІІ

Г  всі твердження правильні

 

 

  1. Дайте визначення поняттям ( 2 бали)

 

Здоровя  - ….

Набутий імунітет - …..

 

  1. Дайте відповідь на питання. Відповідь обґрунтуйте. ( 2 бали)

 

  1. Як масова вакцинація захищає проти хвороб також і не щеплених людей?
  2. Обґрунтуйте негативний вплив вживання алкоголю на організм людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми

«Біологічні основи здорового способу життя»

Варіант 2

 

Оберіть одну правильну відповідь  на завдання 1-6 ( по 0,5 бала)

  1. Ефект, який заважає поширенню збудника інфекції в популяції називається

А  штучний  Б вроджений  В  колективний   Г  гуморальний

  1. Алкоголь утримується в крові людини

А  2 год       Б  1-3 год      В    5-7 год       Г  6-9 год

  1. Де паразитує вірус імунодефіциту людини?

А  тромбоцити  Б гепатоцити  В  Т- лімфоцити   Г  еритроцити

  1. Назвіть першу стадію перебігу стресу

А  стадія опору  Б  стадія тривоги   В стадія виснаження  Г тріада Сельє

 

  1. Установіть  відповідність між видами імунітету та умов їх формування ( 2 бали)

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

  1. Природний вроджений     
  2. Природний набутий
  3. Штучний активний
  4. Штучний пасивний
  5. Штучний природжений

            А  щеплення

            Б  антитіла з молоком матері

            В введення лікувальної сироватки

            Г після перенесеного захворювання

            Д  з їжею

 

  1. Установіть відповідність між збудниками інфекцій та органами, які вони уражають (2 бали)

А

Б

В

Г

 

C:\Users\Admin\Desktop\завантаження (5).jpg

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\завантаження (1).jpg

 

C:\Users\Admin\Desktop\завантаження (6).jpg

 

C:\Users\Admin\Desktop\images (2).jpg

 

  1. Дифтерійна паличка

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

  1. Малярійний плазмодій              
  2. Холерний вібріон
  3. Туберкульозна паличка 
  4. Вірус поліомієліту

 

 

 

 

Завдання з вибором трьох правильних відповідей з трьох груп запропонованих варіантів

 ( 1 бал)

7.   Виберіть ознаки, що характеризують аскаридоз

А  - Група хвороб

Б – Органи, що вражаються

В – Механізм передачі

  1. інвазійні
  2. інфекційні вірусні
  3. інфекційні бактеріальні

 

  1. травний канал
  2. нирки
  3. селезінка
  1. контактний
  2. аліментарний
  3. повітряно-крапельний

   

 

  1. C:\Users\Admin\Desktop\завантаження.jpgПроаналізуйте твердження стосовно зображеного на малюнку об’єкта . Укажіть правильне. (1 бал)

І.   Зображений організм є збудником холери

ІІ.  Мешкає у воді

ІІІ. До організму людини потрапляє разом з забрудненою водою

 

А  правильне І                                                           

Б  правильне ІІ та ІІІ                                                            

В  всі твердження правильні

 

 

  1. Дайте визначення поняттям ( 2 бали)

 

Імунотерапія -…

Епідемічний поріг - …

 

  1. Дайте відповідь на питання. Відповідь обґрунтуйте. ( 2 бали)
  1. Які негативні наслідки можуть  спричинити ранні статеві стосунки?
  2. У чому полягає небезпека анафілактичного шоку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мареєчева Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Манойлова Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савчук Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
6315
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку