Бланк оцінювання результатів діагностувальної (диктант) 3 клас
Прізвище, ім’я ____________________________________________________________
Очікувані результати навчання |
||||
|
В |
Д |
С |
П |
1.Дотримується загальних правил письма; пише розбірливо; оформлює охайно; письмову роботу; дотримується абзаців, полів зошита |
|
|
|
|
2.Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні). |
|
|
|
|
3.Правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом.
|
|
|
|
|
4.Упізнає в реченні службові слова, пише їх окремо від інших слів. |
|
|
|
|
5. Правильно переносить слова зі збігом приголосних, із ь та й, буквосполученнями дз, дж, йо, ьо, апострофом. |
|
|
|
|
Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи (диктант)3 клас
Прізвище, ім’я ____________________________________________________________
Очікувані результати навчання |
||||
|
В |
Д |
С |
П |
1.Дотримується загальних правил письма; пише розбірливо; оформлює охайно; письмову роботу; дотримується абзаців, полів зошита |
|
|
|
|
2.Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні). |
|
|
|
|
3.Правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом.
|
|
|
|
|
4.Упізнає в реченні службові слова, пише їх окремо від інших слів. |
|
|
|
|
5. Правильно переносить слова зі збігом приголосних, із ь та й, буквосполученнями дз, дж, йо, ьо, апострофом. |
|
|
|
|