Урок "Блендер-знайомство з програмою та виконання найпростіших операцій"

Про матеріал

урок 1-Blender, редактор тривимірної графіки Blender, гарячі клавіші, обертання, переміщення, масштабування об'єкта, 3d-редактор

Перегляд файлу

Тема: «Створення тривимірних обєктів в Blender. Основні операції з об’єктами: виділення, переміщення, обертання, масштабування, створення дублікатів»

Цілі:

  • навчальна: ознайомити з редактором 3D-графіки Blender, навчити створювати прості об’ємні фігури та виконувати з ними найпростіші операції;
  • розвиваюча: розвивати креативність та образне мислення;
  • виховна:виховувати інформаційну культуру.

Хід уроку

  1. Організаційний етап.
  • Привітання.
  • Перевірка відсутніх.
  1. Актуалізація опорних знань.

Давайте згадаємо, які є види графіки? Для створення фільмів та анімацій який вид графіки використовують?

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Слово вчителя. Сьогодні ми ознайомимось з вами з новим графічним редактором для створення 3d фігур, ознайомимося з інтерфейсом програми та спробуємо виконати найпростіші операції з фігурами.

  1. Вивчення нового матеріалу.

 Blender 3D   C:\Users\ira\Downloads\курси підвищення кваліфікації - випускна робота - Мариненко І.П (2)\курси підвищення кваліфікації - випускна робота - Мариненко І.П\00.PNG    - це безкоштовна, GPL програма для створення 3D-графіки, анімації, ігор, відео тощо. Її безкоштовно можна завантажити: https://www.blender.org/download (на 2017 рік – 7 млн завантажувань на рік)

За даними Google Trends найпоширеніший Blender в Пн. та Пд.Америках, набуває популярності в Європі. В країнах Азії – все ще за популярністю лідирує  3D Max.

Вимоги до ПК: Ram – 2Gb,Монітор 1280˟1024, 24 bit

Гарячі клавіші BLENDER:

 

Shift+D – дублювати об’єкт

Shift+A створити новий обєкт

Sрозширити чи звузити обєкт

Gпереміщення обєкта

Tabперейти в режим редагування обєкта

Ctrl+R вертикально та горизонтально поділити обєкт

Е – видовжити (екструдувати) обєкт

А – зняти виділення

В – виділити обєкт

  1. Засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Фізкультхвилинка.

Повторення правил техніки безпеки під час роботи за компютером.

Практична завдання.Робота за компютером:

 

  1. Відкрийте вікно програми Blender та розгляньте її основні елементи:

 

 

  1. Основним об’єктом за замовчуванням є об’єкт куб, камера та джерело світла.

     

          

 

  1. Розглянемо основні інструменти для роботи з об’єктом: переміщення, повороту та зміни розміру.

 

 

 

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  

 

 

 

 

 

 

  1. Виберіть інструмент зміни розміру C:\Users\ira\Downloads\курси підвищення кваліфікації - випускна робота - Мариненко І.П (2)\курси підвищення кваліфікації - випускна робота - Мариненко І.П\01.PNG  та збільшіть/зменшіть розміри фігури по кожній осі.

  1. Виберіть інструмент поворот C:\Users\ira\Downloads\курси підвищення кваліфікації - випускна робота - Мариненко І.П (2)\курси підвищення кваліфікації - випускна робота - Мариненко І.П\p.png та покрутіть куб по кожній осі.
  2. Правою клавішею мишки спробуйте перемістити куб.
  3. Натиснувши клавіші G,x перемістіть об’єкт вздовж осі х (аналогічно виконайте, натиснувши комбінацію G,y та G,z).
  4. Затиснувши клавішу S масштабуйте куб (колесиком мишки приближаємо та віддаляємо).
  5. Продублюйте об’єкт, натиснувши комбінацію клавіш shift+D.
  6. Натиснувши shift+A додайте нову фігуру Конус та виконайте всі попередні дії.

 

Вправи для очей.

6. Підсумки уроку.

Рефлексія.

1) Що нового ви дізналися?

2) Чого навчилися?

3) Які виникли труднощі?

7. Домашнє завдання.

8. Оцінювання робіти учнів.

 

docx
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
3845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку