Бонусна методика оцінювання досягнень учнів 5-11 класів на уроках фізичної культури. Паспорт здоров'я кожної дитини для роботи вчителям фізичної культури.
Паспорт здоров’я і фізичного розвитку дитини
Моніторинг здоров’я – це динамічне тестування стану організму. Систематичне ведення моніторингу (паспорту здоров’я) забезпечує можливість спостерігати за станом здоров’я та рівнем фізичного розвитку дитини, що підсилює мотивацію до занять фізичною культурою та спортом, дотримання вимог здорового способу життя.
Прізвище_____________ Дата народження______________________
Початок ведення моніторингу_______________________ Закінчення ведення моніторингу____________
Показники розвитку |
Вік дитини |
|||||||
5 кл |
6 кл |
7 кл |
8 кл |
9 кл |
10 кл |
11 кл |
||
Зріст (кг) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Вага (кг) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Медична група |
|
|
|
|
|
|
|
|
Індекс Руф’є |
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибок у довжину з місця(см) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Біг 30 м (сек) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підтягування (відповідно до тестів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Згинання та розгинання рук кількість разів (відповідно до тестів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Нахил тулуба вперед з положення сидячи(см) (відповідно до тестів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Піднімання тулуба в сід (відповідно до тестів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Біг на витривалість (відповідно до тестів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень фізичного розвитку учня. |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Прізвище, імя |
Медичні група |
Біг 30 м |
Попередній результат |
Бонусні бали |
||||
Систематичне відвідування уроків |
Теоретично-методичні знання |
Участь в змаганнях |
Динаміка особистого результату |
Загальний бал |
|||||
1. |
Наполова Поліна |
Основна |
4,6 |
5.0 |
+ |
+ |
+ |
-0.4 |
12 |
2. |
Морозов Ілля |
Підготовча |
5,4 |
5.4 |
- |
+ |
- |
- |
8 |
3. |
Поліщук Настя |
Підготовча |
5,2 |
5,6 |
- |
+ |
- |
-0,4 |
10 |