МЕТА УРОКУ ознайомити семикласників з життям і творчістю Б.Харчука, розпочати опрацьовувати його твір “Планетник”, звертаючи увагу на казкове і реалістичне, теперішній і минулий час у повісті-притчі; з’ясувати особливості жанру твору; розвивати вміння виразного читання з відповідним коментарем, розвивати творчі здібності учнів; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття пошани до творчості Б.Харчука, прагнення робити добро, творити красу, бережно ставитися до природи, довкілля
ВІДОМІ ТВОРИ 1959-1965 рр. – вийшов роман “Волинь” (у 4-х томах) 1958 р. – член Спілки письменників України 1970-1986 рр. – надруковано романи “Майдан”, “Хліб насущний”, повісті та оповідання “Йосип з гроша здачі”, “Зазимки і весни”, “Горохове чудо”, “Школа”, “Облава”, “Невловиме літо”, “Материнська любов” та ін.
БЕСІДА ЗА ПИТАННЯМИ Який твір називається повістю? Що називається легендою? Що особливого є в легенді, що відрізняє її від переказу, оповідання? - Який твір називається фантастичним? Пригадайте, які твори фантастичного спрямування ви вивчали в попередніх класах, на уроці світової літератури?