«Nike»Підготував вчитель фізичної культури. Островець Т. О. Just Do It
Номер слайду 2
Філ Найт – засновник Nike. На честь заснування, написав книгу «Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником».
Номер слайду 3
Приклад того, на скільки багатогранною може стати людина завдяки любові до спорту, наполегливості та цілеспрямованостіЗасновник Nike Філ Найт починав з продажу енциклопедій і мріяв про кар'єру спортсмена. Коли стало ясно, що великого спортсмена з нього не вийде, він заглибився у книжки. "Я фактично переїхав до бібліотеки і поглинав усе, що міг знайти про експорт-імпорт та заснування компанії. Спочатку ця тема мене зацікавила, потім надихнула, і, нарешті, повністю захопила". Коли Nike вже стала легендарною, серед працівників почали ширитись чутки про "таємну кімнату". Особиста бібліотека Філа Найта ховалася позаду його офісу, і входити туди можна було лише обраним. І те - лише після того, як знімуть взуття і вклоняться. Це не вигадка. Особливою любов'ю містера Найта користуються теми мистецтва, історії та поезії.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Номер слайду 4
Співзасновником компанії «Nike» був Біллі Боуерман. Також Біллі Боуерман був тренером з легкої атлетики. Ідея молодих підприємців полягала в тому, щоб розробляти модель в США, виробляти їх у дешевих азіатських країнах (на той момент йшлося про Японію), і продавати кінцевий результат по всьому світу. Два друга, яких поєднувала любов до спорту стали засновниками компанії «Nike». Девіз реклами компанії «Nike» став її візитною карткою в усьому світі - Just Do It (просто зроби це). Вага найлегшої спортивної форми, яку виготовили в компанії «Найк» - 150-200 г. Just Do It
Номер слайду 5
Цікаві факти. Френк Руді
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Керолін Девідсон. Студентка, що вигадала логотип «Nike», яке символізує крило богині Ніки.
Номер слайду 8
Філ Найт закупив першу партію кросівок для продажу у Японії
Номер слайду 9
Санта-Моніка – місто, де було відкрито перший магазин компанії Nike. Мюнхен, 1972 р. Олімпійські ігри. Дебют збірної США у взутті компанії «Nike ».
Номер слайду 10
Девіз першої реклами компанії «Nike», що з’явився у 70-х р. ХХ століття:«Фінішної межі не існує/There Is no finish line». Еллісон Фелікс