Брейн - ринг для учнів 5-х класів з обробки конструкційних матеріалів

Про матеріал

В розробці подан матеріал з метою повторити і закріпити основні поняття, систематизувати рівень навчальних знань учнів з обробки конструкційних матеріалів, формувати і розвивати пізнавальний інтерес до трудових знань, активність, комунікабельність, самостійність учнів, їх логічне мислення, виховувати зацікавленість учнів та їх творчість, повагу до своїх однокласників, сприяти розвитку уваги, пам'яті.

Перегляд файлу

Брейн – ринг

для учнів 5 х класів

 

Мета: повторити і закріпити основні поняття, систематизувати рівень навчальних знань учнів з обробки конструкційних матеріалів,

формувати і розвивати пізнавальний інтерес до трудових знань, активність, комунікабельність, самостійність учнів, їх логічне мислення,

виховувати зацікавленість учнів та їх творчість, повагу до своїх однокласників, сприяти розвитку уваги, пам’яті.

Обладнання: плакати, обладнання і інструменти майстерні.

 

Перебіг заходу.

I.  Слово вчителя.

Минають дні, минають роки.

Прогрес крокує повсякчас.

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

     Простий клас, а в нім машини,

     І кожному – як би пізнать,

     Світ, що несе в собі таїни,

     Твій розум прагне розгадать.

Тож не борімося, до діла

І зараз конкурс проведемо,

Та школярів умілих

Сьогодні тут ми віднайдемо!

 На нашій грі сьогодні зустрінуться команди 5–х класів. Вони продемонструють свої знання, уміння, навички з трудового навчання і будуть намагатися довести нам значущість, практичність, важливість трудових умінь в сучасному житті.

За ходом нашої гри буде слідкувати рахункова комісія.

трудово

 

Наші правила:

  1. Слухати уважно вчителя.
  2. Відповідати по черзі.
  3. Не порушувати дисципліну.
  4. На обговорення питання виділяється час.
  5. Відповідає той, кого визначає вчитель.

 

II. Починаємо перший блок питань. (6 питань)

За правильну відповідь 1бал, час для розміркування 20 секунд.

  1. Що повинен зробити учень до початку занять у шкільній майстерні?
  2. Чи можна здмухувати тирсу, ошурки з робочого місця?
  3. Який інструмент необхідно розміщувати на робочому місці?
  4. Який робочий одяг призначений для роботи в шкільній майстерні?
  5. Як називається зображення виконане від руки, без креслярського інструменту?
  6. Яким інструментом виконують дугу кола?

 

III. Другий блок питань (6 питань).

За правильну відповідь 2 бала , час для розміркування 30 секунд.

  1. Перелічити технологічні процеси у деревообробці.
  2. Виготовлений предмет називають ……
  3. Інструменти для обробки фанери називають …..
  4. Назвати розмічальні інструменти.
  5. Як називається величина, яка показує, у скільки разів зображення деталі на кресленні більше або менше за саму деталь?
  6. Деталь – це виріб, виготовлений з …….

 

IV. Третій блок питань (6 питань).

За правильну відповідь 3 бала , час для розміркування 30 секунд.

  1. Як накреслити предмет, якщо його розміри перевищують розміри формату паперу?
  2. У яких одиницях вимірювання проставляють лінійні розміри на кресленнях?
  3. Від чого залежить крок зубців ножівочного полотна пилки?
  4. Що впливає на якість обпилювання і шліфування виробів?
  5. Чому, працюючи лобзиком, потрібно пиляти на всю довжину полотна?
  6. З  яких, типових або оригінальних,  деталей складаються машини?

 

V. Підрахунок і оголошення результатів.

 

Все, фініш! На жаль, наша гра закінчилась. Думаю, всім було весело і цікаво.

Подякуємо всім, привітаємо переможців!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перший блок

1 бал

Другий блок

2 бала

Перший блок

3 бала

Умілі майстри 

Трудівники

Умілі майстри

Трудівники

Умілі майстри

Трудівники

  1.  

 

1

 

1

 

  1.  

 

2

 

2

 

3.

 

3

 

3

 

4.

 

4

 

4

 

5.

 

5

 

5

 

6.

 

6

 

6

 

Всього:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перший блок

1 бал

Другий блок

2 бала

Перший блок

3 бала

Умілі майстри 

Трудівники

Умілі майстри

Трудівники

Умілі майстри

Трудівники

1.

 

1

 

1

 

2.

 

2

 

2

 

3.

 

3

 

3

 

4.

 

4

 

4

 

5.

 

5

 

5

 

6.

 

6

 

6

 

Всього:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 червня 2018
Переглядів
383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку