В розробці подан матеріал з метою повторити і закріпити основні поняття, систематизувати рівень навчальних знань учнів з обробки конструкційних матеріалів, формувати і розвивати пізнавальний інтерес до трудових знань, активність, комунікабельність, самостійність учнів, їх логічне мислення, виховувати зацікавленість учнів та їх творчість, повагу до своїх однокласників, сприяти розвитку уваги, пам'яті.
Брейн – ринг
для учнів 5 х класів
Мета: повторити і закріпити основні поняття, систематизувати рівень навчальних знань учнів з обробки конструкційних матеріалів,
формувати і розвивати пізнавальний інтерес до трудових знань, активність, комунікабельність, самостійність учнів, їх логічне мислення,
виховувати зацікавленість учнів та їх творчість, повагу до своїх однокласників, сприяти розвитку уваги, пам’яті.
Обладнання: плакати, обладнання і інструменти майстерні.
Перебіг заходу.
I. Слово вчителя.
Минають дні, минають роки.
Прогрес крокує повсякчас.
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Простий клас, а в нім машини,
І кожному – як би пізнать,
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Тож не борімося, до діла
І зараз конкурс проведемо,
Та школярів умілих
Сьогодні тут ми віднайдемо!
На нашій грі сьогодні зустрінуться команди 5–х класів. Вони продемонструють свої знання, уміння, навички з трудового навчання і будуть намагатися довести нам значущість, практичність, важливість трудових умінь в сучасному житті.
За ходом нашої гри буде слідкувати рахункова комісія.
трудово
Наші правила:
II. Починаємо перший блок питань. (6 питань)
За правильну відповідь 1бал, час для розміркування 20 секунд.
III. Другий блок питань (6 питань).
За правильну відповідь 2 бала , час для розміркування 30 секунд.
IV. Третій блок питань (6 питань).
За правильну відповідь 3 бала , час для розміркування 30 секунд.
V. Підрахунок і оголошення результатів.
Все, фініш! На жаль, наша гра закінчилась. Думаю, всім було весело і цікаво.
Подякуємо всім, привітаємо переможців!
Перший блок 1 бал |
Другий блок 2 бала |
Перший блок 3 бала |
||||
Умілі майстри |
Трудівники |
Умілі майстри |
Трудівники |
Умілі майстри |
Трудівники |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
2 |
|
|
3. |
|
3 |
|
3 |
|
|
4. |
|
4 |
|
4 |
|
|
5. |
|
5 |
|
5 |
|
|
6. |
|
6 |
|
6 |
|
|
Всього: |
|
|
|
|
|
|
Перший блок 1 бал |
Другий блок 2 бала |
Перший блок 3 бала |
||||
Умілі майстри |
Трудівники |
Умілі майстри |
Трудівники |
Умілі майстри |
Трудівники |
|
1. |
|
1 |
|
1 |
|
|
2. |
|
2 |
|
2 |
|
|
3. |
|
3 |
|
3 |
|
|
4. |
|
4 |
|
4 |
|
|
5. |
|
5 |
|
5 |
|
|
6. |
|
6 |
|
6 |
|
|
Всього: |
|
|
|
|
|
|