Брейн - ринг з математики «Веселий математик»

Про матеріал
В навчально-виховному процесі значна увага приділяється формуванню пізнавальної діяльності дітей, розвитку логічного мислення, уваги. , уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем, виховувати інтерес і любов до математики
Перегляд файлу

                    Брейн - ринг з математики  «Веселий математик»

 Мета і завдання:

  • розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;
  • розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у склад­них ситуаціях і нестандартно підходити до ви­рішення проблем;
  • виховувати самостійність, активність і культу­ру поведінки;
  • підвищувати інтерес до матема­тики;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив; формувати навички змістовного проведення вільного часу.
  • Обладнання: Ребуси, картки із завданнями, конверти, ілюстративний матеріал. танграми

Хід брейн-рингу

Вчитель: Відгадайте загадку: Ця наука вчить цифри писати,                

 Додавати, множити і віднімати. (Математика_

- Математику царицею наук

Ми по праву вважаємо.

 На її честь брейн-ринг розпочинаємо.

      Ми зібрались сьогодні, щоб провести математичний брейн-ринг  «Веселий математик» для учнів нашого класу, який допоможе нам виявити  знання з математики. Окрім знань, у змаганнях допомагатимуть дружба, взаємодопомога і винахідливість.

 1.Щоб вести кораблі,

Щоб у небо злітати,

Треба твердо, як слід,

Математику знати!

Всіх наук вона цариця,

Знає різні таємниці!

Треба нам її вивчати,

Щоб уміти все і знати,

Таємниці всі розкрити

Й цю науку полюбити!

 2. Тобі, математико, наші вітання,

Це ж ти нас зібрала усіх на змагання.

Сучасну і давню науку чудову

Сьогодні у дії побачимо знову

3.Чекають тут різні на вас запитання,

І хитрі задачі, й цікаві завдання.

Питання серйозні та є й жартівливі,

Тож будьте уважні і будьте кмітливі.

 4.Щось відоме й нове

Зустрічає скрізь тебе.

Все уважно розглядай,

Точну відповідь давай!

5.Щоб помилок уникати,

   Треба розум розвивати,

   Гостре око, слух, терпіння.

   І про тебе всамкінець

   Люди скажуть: «Молодець!»

6.Вельмишановне журі!

   До вас ми шлем свої вітання.

   Бажаємо гарного настрою вам,

  А нам – успіху в змаганнях!

Ведучий

У нашій грі приймають участь 4 команди « Плюс» та « Мінус»,"Множник"  та"Квадрат"

Проходить привітання учасників команд.

1-й   Команда(гравці всі разом): « Плюс»

1, 2, 3,4, 5 —

Ми вас хочем привітать.

Марно ви часу не гайте.

Математику вивчайте.

2-й Команда « Мінус»    

 Ми суперників вітаємо.

Чи здолаємо вас — не знаємо.

Будемо чесно ми змагатись.

Щоб перемагати й не здаватись!
 

3-й команда «Множник! »    

Всі (хором):  Віднімаєм, ділим, множим,

            Додаємо – все ми можем,

            Математика одвічно,

            Вчить нас мислити логічно                    

 4-й команда «Квадрат»    

У нашого квадрат а                                                                   

 Всі  сторони рівні.

                                 Наші гравці

                                 Дружбою сильні.

 

Запрошую вас до участі у математичному брейн - рингу. Послухайте правила гри.

Увага! Коли у команди немає правильної відповіді, дається час на обговорення другій команді

 

Пам'ятка учасника гри

1) Під час гри будь зібраним і дуже уважним.

2) Поважай себе, поважай думку інших.

3) Працюй швидко, правильно, раціонально використовуючи час.

4) Висувай нові ідеї.

5) Пам'ятай: ти — член команди, отже, відповідаєш і за себе, і за всю команду.

    Не можна:

1) вигукувати відповіді або запитання;

2) перебивати, підказувати;

3) критикувати висловлювання інших.

 

— Хто знає відповідь-сигналізують! За кожну правильну відповідь чи правильне розв'язання  вправи команда отримує бал. Ураховують також швидкість, організованість.
Команди готові?

Рахунок 0:0. Починаємо гру!

 І  раунд «Розминка .Мозковий штурм»

1.Як  називаються числа  при додаванні?

2. Як  називаються числа  при відніманні?

3. Як  називаються числа  при множенні?

4. Як  називаються числа  при діленні?

5.Як  знайти  невідомий  доданок?

6. Яку дію  виконати, якщо  число  зменшити на кілька одиниць?

7. Яку дію  виконати, якщо  число  збільшити у кілька разів?

 8. Як  знайти  периметр  прямокутника?

  1.  «Цікаві задачі з лего»
  2.  Задачі-жарти.
  1.  Одне яйце вариться 4 хвилини. Скільки хвилин будуть варитися 10 яєць?(4)

2.  Півень, який стоїть на одній нозі важить 5кг. Скільки він буде важити, якщо стане на дві ноги?(5кг)

3. Пара коней пробігла 20 км. Скільки км пробіг один кінь? (20)

4.Двоє хлопчиків грали в шахи 40 хвилин. Скільки хвилин грав кожен із них? (40 хвилин)

 

  ІІ раунд    «Цікавий ребус»

На столі у двох команд є конверт з ребусами.

Капітан його відкриває і разом з командою розгадують ребуси.

Ребуси для 1 команди:

100 вп (стовп)         і 100 рія (історія)                            мі 100 (місто)

Ребуси для 2 команди:

3 зуб (тризуб)                   40а (сорока)                               7’я (сім’я)

Ребуси для 3 команди:                                                                                                        100 лиця (столиця)                               ті 100 (тісто)           Ві 3 ла   (вітрила)      

 Ребуси для 4 команди:

Р 1 а (родина)               С 3 ж (стриж)               пі 2 л (підвал)                  

        ІІІ раунд    АНАГРАМИ

Перестав букви в словах і отримай математичні терміни

НРІЗИЯЦ             АТДРАВК        НОКДАДО      НЯНЛЕДІ

ЛОКО                     УСМА               ИНОД               ТЕРМ

  ІV РАУНД ГЕОМЕТРИЧНИЙ

Загадки про геометричні фігури

Три у мене сторони.

Міцно зв’язані вони,

А між ними – три кути.

Хто я? Чи впізнали ви? ( трикутник)

Чотири маю сторони,

Усі однакові вони;

Всі четверо кутів – прямі,

Ім’я моє назвіть самі.  (квадрат)

Ось вам загадка не проста:

Не маю жодного кута.

Фігура я геометрична,

Така гарненька, симпатична,

На сонце дуже схожа я.

Самі назвіть моє ім’я. ( круг)

Чотири маю сторони,

Не всі однакові вони.

Прямих кутів 4 маю. 

Як мене звати, не згадаю! (прямокутник)

 

V раунд « Працюємо з танграмом»

VІ раунд – « Дуель капітанів»

 Кожен капітан  відповідає на 2 питання. Питання записані на картках, і учасники конкурсу  витягують картки почергово і відразу ж відповідають на них.

Ведуча.  За хвилиною — хвилина.

           Ось і грі прийшов кінець.

        Тож показуйте  нам рахунок:

        Хто сьогодні молодець?

VІІ - Заключна частина.

1. Підведення підсумків. 

  1. Нагородження переможців. 
  2. Давайте привітаємо один одного оплесками!                                             

Ведучий.   Всі команди добре грали 

          Хоч без досвіду гравці

          Відповіді показали

         Що усі ви — молодці!

 

 

 

 

 

 


.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку