БРЕЙН -РИНГ (Екологічний конкурс)

Про матеріал
Мета: Продовжувати вчити дітей радіти при спілкуванні з природою, негативно ставитись до руйнівників довкілля. Розвивати потребу дотримуватись правил природокористування. Закріпити знання дітей про природне довкілля: взаємозв’язки у природі, сезонні явища. Закріпити вміння передавати словом свої враження від природи, а також вміння вживати слова на позначення пір року, ознак природи, погоди, послідовності природних явищ, класифікації рослин Розвивати зв’язне мовлення. Розвивати спостережливість і уяву. Закріпити вміння передавати свої враження від спілкування з природою
Перегляд файлу

БРЕЙН -РИНГ

(Екологічний конкур)

        Мета: Продовжувати вчити дітей радіти при спілкуванні з природою, негативно ставитись до руйнівників довкілля.   Розвивати потребу дотримуватись правил природокористування.  Закріпити знання дітей про природне довкілля: взаємозв’язки у природі, сезонні явища. Закріпити вміння передавати словом свої враження від природи, а також вміння вживати слова на позначення пір року, ознак природи, погоди, послідовності природних явищ, класифікації рослин Розвивати зв’язне мовлення. Розвивати спостережливість і уяву. Закріпити вміння передавати свої враження від спілкування з природою

Хід  заняття:

Коли помовчати хоч трохи                                                                                                                  І зупинитися на мить .                                                                                                                          Почути можна, як довкола                                                                                                                        Чарівна музика звучить.                                                                                                      (Магнітофонний запис:П.Чайковський «Пори року»)

Вихователь:                                                                                                                                                                       - Що ви відчуваєте слухаючи музику?                                                                                                            - Чи  любите ви весну?                                                                                                                                 - А за що ви любите весну?                                                                                                                               (Відповіді дітей, метод: «Мікрофон», вихователь бере в дитини мікрофон)                    

 - А я люблю весну,тому що вона будить природу від зимового сну і все навкруги оживає,  стає красивим так і хочеться помилуватися нею.Природа наш вірний друг,  але і вона вимагає від нас турботливого ставлення.Я впевнена,що ви всі любите природу і хочете дізнатися про неї, чим побільше .                             

   - Ви  любите дивитися телевізор?Адже там показують цікаві інтелектуальні ігри: «Брейн-ринг», «Що?Де?Коли?», «Поле чудес», «Самий розумний».                                   

 - Отже і я пропоную вам зіграти в  гру «Брейн-ринг».

 (Діти діляться на дві команди і сідають за два круглих столи).                                      Вихователь: Як і кожна гра «Брейн-ринг»  має свої правила:

  1. Обмірковувати відповіді на запитання протягом  однієї хвилини.
  2. Підказки не дозволяються.
  3. Не починати  відповідати на запитання, не дослухавши його.
  4. За правильну відповідь команда отримує фішку.

І завдання: «Розминка»       «Запам’ятай і виклади»

В кожної команди  на столі лежить конверт.В ньому  10 картинок.Я назву  7 картинок, ви маєте уважно послухати і запам’ятати , які картинки я назвала.  тже, за одну хвилину ви  маєте викласти ті картинки, які я назвала.

(Переможець отримує фішку)

ІІ завдання: «Розминка»          «Запам’ятай і порахуй»

Протягом 10 секунд ви дивитесь на таблицю на якій зображено  12 малюнків.     Ви  маєте  порахувати подумки предмети і викласти їх  кількість цифрами.

(Переможець отримує фішку)                                                                                                                                                     

І  Конкурс:   «Все  переплуталось»

(Команди стають  півколом  біля своїх фланелеграфів)                                              Перед вами на фланелеграфі виставлено набір карток, які  відображають послідов- ність розвитку рослини.Вони виставлені не за порядком.                                             Отже, ваше завдання:вкажіть правильну послідовність розвитку рослин . Хвилина почалась.

 

 

 

Перша  команда: Дерево.

Друга команда: Рослина.                                                                                                                                            (Переможець отримує фішку)

 

ІІ  Конкурс:          «Склади квітку»,      «Посади  бджілку».                                       (Діти умовно діляться на пари

  Кожна пара учасників отримує  конверт з розрізаними на частини  малюнком квітки.В усіх  квіти різні.Потрібно за одну хвилину скласти квітку і посадити на неї бджілку з відерцем меду.Так, щоб літери на відеречку відповідали першому звуку назви квітки.

(Переможець  отримує фішку)

(Фізхвилинка на вибір вихователя)

ІІІ  Конкурс:    «Чорний ящик»

 

  • Для наших  команд невідома загадка, що захавалось в чорному  ящику:

З ворсинками листя має,                                                                                                                         Її всякий обминає,                                                                                                                                            Лиш торкнеться до долонь                                                                                                               - Припече немов вогонь.

  • Її використовують у лікуванні різних хвороб. А навесні  варять  вітамінний зелений борщ. Що це за рослина?

                                                      (Кропива)

(Команда, яка відгадала загадку отримує фішку)

«Полікуй звірят»

-Ой, а в чорному ящику під кропивою хтось заховався?                                                  (Вихователь з ящика виймає  м’які іграшки:зайчикаіз перев’язаною лапкою, і лисичку із зав’язаним горлом.Кожна команда отримує іграшку)

Завдання для І команди:                          Завдання для ІІ команди:

 

Прудке зайчинятко                                                         Не слухалось мами,

не слухалось  тата,                         В футбола  ганяло,                                           Тому застудилось мале лисинятко.            Поранило лапку.                                              Закутане горло, закутані ніжки , -             Як гол забивало.                                               Весь день довелося  лежати у ліжку. Чим ранку змастити, як йоду немає?

(Подорожник)                                                            (Мати-й-мачуха)

  •    Отже, за одну хвилину вирішіть якими лікарськими рослинами  і розкажіть, як саме вилікувати звірят, адже вони бояться уколів  і пигулок.

(Переможець отримує фішку)

  •         Ми з вами вилікували звірят,тому віднесемо їх до лісу де вони мешкають.

ІV Конкурс:  «Щоб  ви  зробили, якби побачили…?»

  1.          …  пташеня, яке випало із гнізда?
  2.          …  хлопчика, який  пташине  гніздо?
  3.          …  пташку, яка сіла до вас на підвіконня?
  4.          …  хлопчика з рогаткою в руках?

Яка команда дасть швидше відповідь, та й отримає  фішку.

V  Конкурс:     «Поштова скринька»

  • До нашого дитячого садка прийшов лист.Давайте його прочитаємо:

Лист від вовка.

Дорогі діти пише вам сірий вовк із лісу.Біда в мене сталася. Всі звірі , птахи і комахи перестали зі мною розмовляти.Ще й дідусь Лісовичок на мене все   свариться та свариться.Та й просить щоб я вибачення у лісових мешканців попросив.Може я щось не так зробив?.Лежу я на поляні і гріюсь на сонечку, пташенята  в гнізді кричать спати не дають.Аж  чую хтось мене кусає, глянув , а це  комаха.Встав  я  відломав гілку та й розвалив весь комашник, щоб більше не кусались.А потім ще  й і пташенят крикливих скинув  із гнізда.Підкажіть, чим я розізлив  мешконців лісу.

Яка команда першою назве  погані  вчинки вовка та й одержить фішку.

ІV Конкурс:             «Щоб з природою  дружити…»

Ми одержали від  вовка листа і визначили якої шкоди від завдав лісовим мешкан- цям.Тому я пропоную  натисати  відповідь у вигляді картинок. У вас на столах лежать картки із картинками де намальовані хороші і погані вчинки.                      

   Отже, за одну хвилину ви повинні дії дітей, які приносять користь природі обвести     зеленим маркером. А дії  дітей,що завдають шкоду природі  закреслити  червоним  маркером.                                                                                                                                         (Команда переможець отримує фішку)

Вихователь: Мені дуже сподобалось грати з вами в інтелектуальну гру. Ви  багато дізнались про природу та як її берегти.

Все на землі, все треба берегти;                                                                                                                      І птаха, й звіра,і оту тварину.                                                                                                             Не чванься тим, що цар природи ти,                                                                                                        Бо, врешті, ти – лише її частинка.

А, щоб дізнатись яка команда перемогла давайте порахуємо фішки.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку