Брейн-ринг "Розумники і розумниці"

Про матеріал

В даній розробці знаходиться 3 файли:

1) сценарій заходу;

2) презентація;

3) роздатковий матеріал.

Даний брейн-ринг розроблявся мною для учнів 3 класу до святкування дня народження Інтернету. Приємного користування!

Зміст архіву
Перегляд файлу

Команда №1

  • Шафа, стіл;
  • Береза, дуб;
  • Вівторок, середа;
  • Франція, Італія;
  • Дніпро, Тиса;
  • Малина, аґрус;

 

Команда №2

  •              Кобра, гадюка;
  •              Жовтень, липень;
  •              Шевченко, Роналду;
  •              Франко, Українка;
  •              Огірок, кабачок.
  •              Субота, неділя.

Номер

Буква

Номер

Буква

Номер

Буква

1

А

13

Ї

25

Ф

2

Б

14

Й

26

Х

3

В

15

К

27

Ц

4

Г

16

Л

28

Ч

5

Г

17

М

29

Ш

6

Д

18

Н

30

Щ

7

Е

19

О

31

Ь

8

Є

20

П

32

Ю

9

Ж

21

Р

33

Я

10

З

22

С

34

11

И

23

Т

 

 

12

І

24

У

 

 

 

Номер

Буква

Номер

Буква

Номер

Буква

1

А

13

Ї

25

Ф

2

Б

14

Й

26

Х

3

В

15

К

27

Ц

4

Г

16

Л

28

Ч

5

Г

17

М

29

Ш

6

Д

18

Н

30

Щ

7

Е

19

О

31

Ь

8

Є

20

П

32

Ю

9

Ж

21

Р

33

Я

10

З

22

С

34

11

И

23

Т

 

 

12

І

24

У

 

 

 

Перегляд файлу

Брейн-ринг «Розумники і розумниці»

Мета: розвивати увагу, спостережливість, швидкість мислення; закріпити вміння розв’язувати нестандартні задачі; виховувати вміння працювати індивідуально та в команді.

Обладнання: картки із завданнями, ручки, кольорові олівці, бумага для роботи та записів.

Хід гри:

  1. Організаційний момент

Вчитель вітає  всіх присутніх, повторює разом із учнями правила поведінки у кабінеті інформатики. Учитель повідомляє учням тему гри та його структуру і основні правила.

  1. Проведення гри.

1 раунд : Кодувальник.

Учасники мають за допомогою кодової таблиці розкодувати девіз гри. Для цього потрібно цифри замінити на відповідні літери:

15

17

12

23

16

11

03

12

22

23

31

К

М

І

Т

Л

И

В

І

С

Т

Ь

 

06

24

09

28

01

 

10

01

 

22

11

16

24

Д

У

Ж

Ч

А

 

З

А

 

С

И

Л

У

2 раунд: Логічна розминка.

Кожна команда призначає двох гравців для першої частини цього раунду. Вибрані учасники мають намалювати емблему команди. Обов’язкова умова: назва команди має мати відношення до ІНФОРМАТИКИ. Намальовані емблеми порівнюються: за оригінальніший нараховується 5 балів, інша 4бали.

Поки вибрані учасники малюють, інші учасники команд відповідають на запитання на швидкість. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.

1. Визначте, скільки:


1) днів у тижні; ( 7 )

2) пальців на одній нозі; ( 5 )

3) місяців у році, окрім літніх; ( 9 )

4) гномів у казці про Білосніжку; ( 7 )

5) літер у назві нашої країни; ( 7 )

6) літер у назві пташки білобоки; ( 6 )

7) кутів у стола; ( 4 )

8) клавіш на клавіатурі. ( 104 )


2. На подвір’ї гралися Петрик, Іра, Юра, Мишко і Тетянка. Прийшов Володя. Скільки стало хлопчиків? (чотири)

3. Два сини каталися на триколісних велосипедах, а їх батько — на двоколісному. Скільки всього було коліс? (вісім)

4. Скільки разів треба відміряти, щоб один раз відрізати? (сім)

5. Чому дорівнює сума двох останніх цифр поточного року? (2018: дев’ять)


6. Замініть наведений опис одним словом:

1) шкільний стіл; ПАРТА

2) золоте колесо у синьому небі; СОНЦЕ

3) одиниця вимірювання ваги товару; КІЛОГРАМ

4) майданчик для гри в футбол; ПОЛЕ

5) син папи Карло. БУРАТІНО

3 раунд: Поміркуй, обчисли, розв’яжи.

Командам роздаються карточки для ознайомлення. Кожній команді дається по 1хв для того, щоб прочитати і знайти ОДНЕ СЛОВО, яким можна охарактеризувати запропоновані пари.

 


Команда №1

  • Шафа, стіл;
  • Береза, дуб;
  • Вівторок, середа;
  • Франція, Італія;
  • Дніпро, Тиса;
  • Малина, аґрус;

Команда №2

  • Кобра, гадюка;
  • Жовтень, липень;
  • Шевченко, Роналду;
  • Франко, Сухомлинський;
  • Огірок, кабачок.
  • Субота, неділя.

4 раунд: Весела графіка.

Учасникам пропонується 5 картинок, з яких відкрита лише певна частинка. Учні повинні відгадати, що ж зображено на малюнку.

5 раунд: Творець

В цьому раунді учасникам пропонується за 5 хв скласти якомога більше слів із слова ІНФОРМАТИКА (якщо залишається час, то можна запропонувати додаткове слово ІНТЕРНЕТ). Команда, яка складе найбільше слів отримує 10балів, інша – 9 балів.

  1. Підведення підсумків.

Вчитель підраховує зароблені кожною командою бали, оголошує команду-переможця брейн-рингу, відзначає найбільш активних і допитливих учасників гри.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Брейн-ринг «Розумники і розумниці»

Номер слайду 2

РАУНДКодувальник

Номер слайду 3

За допомогою кодової таблиці розкодувати девіз гри. Для цього потрібно цифри замінити на відповідні літери. У-М-О-В-А

Номер слайду 4

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1517122316110312222331{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}0624092801{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1001{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}22111624

Номер слайду 5

Кмітливість дужча за силу

Номер слайду 6

РАУНДЛогічна розминка

Номер слайду 7

РАУНДПоміркуй, обчисли, розв’яжи

Номер слайду 8

Кожній команді дається по 1хв для того, щоб прочитати і знайти ОДНЕ СЛОВО, яким можна охарактеризувати запропоновані пари. У-М-О-В-А

Номер слайду 9

РАУНДВесела графіка

Номер слайду 10

rrrrr

Номер слайду 11

rrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Дякую всім за участь!#internet

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулінічева Анастасія Володимирівна
    Доброго дня. Дякую за чудову ідею проведення уроку, за цікавий і корисний матеріал. З повагою, вчитель інформатики, Кулінінчева Анастасія.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
1617
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку