В даній розробці знаходиться 3 файли:
1) сценарій заходу;
2) презентація;
3) роздатковий матеріал.
Даний брейн-ринг розроблявся мною для учнів 3 класу до святкування дня народження Інтернету. Приємного користування!
Команда №1
Команда №2
Номер |
Буква |
Номер |
Буква |
Номер |
Буква |
1 |
А |
13 |
Ї |
25 |
Ф |
2 |
Б |
14 |
Й |
26 |
Х |
3 |
В |
15 |
К |
27 |
Ц |
4 |
Г |
16 |
Л |
28 |
Ч |
5 |
Г |
17 |
М |
29 |
Ш |
6 |
Д |
18 |
Н |
30 |
Щ |
7 |
Е |
19 |
О |
31 |
Ь |
8 |
Є |
20 |
П |
32 |
Ю |
9 |
Ж |
21 |
Р |
33 |
Я |
10 |
З |
22 |
С |
34 |
‘ |
11 |
И |
23 |
Т |
|
|
12 |
І |
24 |
У |
|
|
Номер |
Буква |
Номер |
Буква |
Номер |
Буква |
1 |
А |
13 |
Ї |
25 |
Ф |
2 |
Б |
14 |
Й |
26 |
Х |
3 |
В |
15 |
К |
27 |
Ц |
4 |
Г |
16 |
Л |
28 |
Ч |
5 |
Г |
17 |
М |
29 |
Ш |
6 |
Д |
18 |
Н |
30 |
Щ |
7 |
Е |
19 |
О |
31 |
Ь |
8 |
Є |
20 |
П |
32 |
Ю |
9 |
Ж |
21 |
Р |
33 |
Я |
10 |
З |
22 |
С |
34 |
‘ |
11 |
И |
23 |
Т |
|
|
12 |
І |
24 |
У |
|
|
Брейн-ринг «Розумники і розумниці»
Мета: розвивати увагу, спостережливість, швидкість мислення; закріпити вміння розв’язувати нестандартні задачі; виховувати вміння працювати індивідуально та в команді.
Обладнання: картки із завданнями, ручки, кольорові олівці, бумага для роботи та записів.
Хід гри:
Вчитель вітає всіх присутніх, повторює разом із учнями правила поведінки у кабінеті інформатики. Учитель повідомляє учням тему гри та його структуру і основні правила.
1 раунд : Кодувальник.
Учасники мають за допомогою кодової таблиці розкодувати девіз гри. Для цього потрібно цифри замінити на відповідні літери:
15 |
17 |
12 |
23 |
16 |
11 |
03 |
12 |
22 |
23 |
31 |
К |
М |
І |
Т |
Л |
И |
В |
І |
С |
Т |
Ь |
06 |
24 |
09 |
28 |
01 |
|
10 |
01 |
|
22 |
11 |
16 |
24 |
Д |
У |
Ж |
Ч |
А |
|
З |
А |
|
С |
И |
Л |
У |
2 раунд: Логічна розминка.
Кожна команда призначає двох гравців для першої частини цього раунду. Вибрані учасники мають намалювати емблему команди. Обов’язкова умова: назва команди має мати відношення до ІНФОРМАТИКИ. Намальовані емблеми порівнюються: за оригінальніший нараховується 5 балів, інша 4бали.
Поки вибрані учасники малюють, інші учасники команд відповідають на запитання на швидкість. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
1. Визначте, скільки:
1) днів у тижні; ( 7 )
2) пальців на одній нозі; ( 5 )
3) місяців у році, окрім літніх; ( 9 )
4) гномів у казці про Білосніжку; ( 7 )
5) літер у назві нашої країни; ( 7 )
6) літер у назві пташки білобоки; ( 6 )
7) кутів у стола; ( 4 )
8) клавіш на клавіатурі. ( 104 )
2. На подвір’ї гралися Петрик, Іра, Юра, Мишко і Тетянка. Прийшов Володя. Скільки стало хлопчиків? (чотири)
3. Два сини каталися на триколісних велосипедах, а їх батько — на двоколісному. Скільки всього було коліс? (вісім)
4. Скільки разів треба відміряти, щоб один раз відрізати? (сім)
5. Чому дорівнює сума двох останніх цифр поточного року? (2018: дев’ять)
6. Замініть наведений опис одним словом:
1) шкільний стіл; ПАРТА
2) золоте колесо у синьому небі; СОНЦЕ
3) одиниця вимірювання ваги товару; КІЛОГРАМ
4) майданчик для гри в футбол; ПОЛЕ
5) син папи Карло. БУРАТІНО
3 раунд: Поміркуй, обчисли, розв’яжи.
Командам роздаються карточки для ознайомлення. Кожній команді дається по 1хв для того, щоб прочитати і знайти ОДНЕ СЛОВО, яким можна охарактеризувати запропоновані пари.
Команда №1
Команда №2
4 раунд: Весела графіка.
Учасникам пропонується 5 картинок, з яких відкрита лише певна частинка. Учні повинні відгадати, що ж зображено на малюнку.
5 раунд: Творець
В цьому раунді учасникам пропонується за 5 хв скласти якомога більше слів із слова ІНФОРМАТИКА (якщо залишається час, то можна запропонувати додаткове слово ІНТЕРНЕТ). Команда, яка складе найбільше слів отримує 10балів, інша – 9 балів.
Вчитель підраховує зароблені кожною командою бали, оголошує команду-переможця брейн-рингу, відзначає найбільш активних і допитливих учасників гри.