Конспект уроку з інформатики для 3 класу на тему "Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур."

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики для 3 класу на тему "Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур." та презентація до нього.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Урок 15.                   3 клас

Тема: Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.

Мета:

  • навчальна: продовжувати вчити працювати в середовищі графічного редактора; обирати і використовувати потрібні інструменти графічного редактора для створення простих зображень; навчити створювати зображення з використанням геометричних фігур;
  • розвивальна: розвивати творчі здібності, увагу, логічне мислення, посидючість;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння працювати в парах.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання та наочність: персональні комп’ютери, навчальна презентація, зображення ялинки та кульок.

Програмне забезпечення: графічний редактор Paint.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Відгадування ребусу (Слайд 2)

Відповідь: графічний редактор.

2. Бліц-опитування (Слайд 3)

  1.       Що називають графічним редактором?
  2.       З яким графічним редактором ми працюємо?
  3.       Як запустити на виконання програму Paint?
  4.       З чого складається вікно програми Paint?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Завершіть перелік понять, назвіть їх одним словом. (Слайд 4)

  • Мама, тато, донька,  … (син, брат, сестра — родина).
  • Хвилина, година, доба, … (тиждень, місяць, рік — проміжки часу).
  • Коло, квадрат, трикутник … (прямокутник, ромб — геометричні фігури).

Сьогодні на уроці ми познайомимося як у середовищі графічного редактора Paint створювати малюнки з використанням геометричних фігур.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації (Слайди 5-14)

V. Фізкультхвилинка

Повторення рухів за героями з відео фрагменту. (Слайд 15)

VІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Створення малюнку за зразком (Слайд 16)

  1. Вправи для очей.

Подивились вправо, вліво, вгору, вниз, собі на ніс!

Знову вправо, знову вліво і покліпали очима!

VІІ. Підсумки уроку

Рефлексія.

На дошці розміщене зображення ялинки, учні отримують зображення кульки, на якому їм потрібно написати речення за поданим початком і прикріпити кульку до ялинки. (Слайд 17)

На уроці я навчився…

На уроці я дізнався …

Я тепер умію…

Мені було цікаво …

Мені сподобалося …

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.

Номер слайду 2

ИЙАДГрафічний редактор

Номер слайду 3

Що називають графічним редактором? З яким графічним редактором ми працюємо? Як запустити на виконання програму Paint? З чого складається вікно програми Paint?

Номер слайду 4

Мама, тато, донька, … син, брат, сестра — РОДИНА прямокутник, ромб, овал — ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИтиждень, місяць — ПРОМІЖКИ ЧАСУКоло, квадрат, трикутник …Хвилина, година, доба, …

Номер слайду 5

Розгляньте малюнок. Які графічні фігури ви знаєте? Які властивості вони мають?

Номер слайду 6

Геометричні фігури створюються за допомогою спеціальних інструментів, які можна вибрати на Панелі інструментів. Олівець. Лінія. Крива лінія. Пензлі

Номер слайду 7

Лінії мають такі властивості, як товщина і колір. На Панелі налаштування інструментів можна вибрати товщину лінії, а на Палітрі — колір лінії.

Номер слайду 8

Палітра містить набір кольорів, які можна використовувати для створення та змінювання малюнка. На палітрі можна встановити два кольори: Колір 1 – колір переднього плану (основний колір). Колір 2 – колір тла. Для гумки та для заливки фігур.

Номер слайду 9

Малювати окремий об’єкт потрібно з натиснутою лівою клавішею миші. Якщо ти відпустиш клавішу миші, інструмент припинить малювання. Натиснути та протягувати

Номер слайду 10

Щоб намалювати лінію необхідно:

Номер слайду 11

Вибір інструмента для зображення контуру Однотонний колір. Пастель. Маркер. Олія. Звичайний олівець. Акварель

Номер слайду 12

Можна намалювати звичайний прямокутник та прямокутник з округлими кутами. Можна намалюватиовал, трикутник. Можна будувати різні багатокутники та зірки, інші фігури

Номер слайду 13

Властивості геометричних фігур. Колір межіТовщина межіКолір зафарбування. Спосіб заповнення. Спосіб заповнення. Колір межіКолір зафарбування

Номер слайду 14

Щоб стерти частину зображення та замінити його кольором тла використовують інструмент Гумка.

Номер слайду 15

Фізкульт хвилинка

Номер слайду 16

Працюємо за комп’ютером. Обирати і використати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком.

Номер слайду 17

На уроці я навчився…На уроці я дізнався …Я тепер умію…Мені було цікаво …Мені сподобалося …

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Покотіло Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Антонюк Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
8697
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку