Завдання з інформатики для 3-го класу на закріплення вивченого матеріалу з розділу "Алгоритми і виконавці"

Про матеріал

Завдання з інформатики для 3-го класу на закріплення вивченого матеріалу з розділу "Алгоритми і виконавці". Матеріали підготовлені за підручником Сходинки до інформатики Коршунова О.В.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "скретч картинки" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтори, запам'ятай! (до § 25 стор. 133-135)

Скретч - це середовище програмування, де можна створювати власні програми.

Для запуску програмного середовища Скретч потрібно двічі клацнути на ярлику.

Спрайт – це виконавець в середовищі Скретч. Його можна змінювати, обирати або малювати.

Скріпт -  набір команд, що повинен виконати спрайт.

Сцена – це місце, на якому відбувається виконання складених скриптів.

Вікно програми Скретч.

Знайди і з'єднай стрілочкою - спрайт, скріпт та сцену.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що не відображено на малюнку?  Напиши __________________

Правильність виконання перевір у підручнику стор.134.

 

Повтори, запам'ятай! (до §26 стор. 136 -142)

Алгоритм складання скриптів:

  1. Обери потрібний набір команд
  2. Ухопи команду з набору лівою кнопкою миші
  3. Протяжкою перетягни у область для складання скриптів.

 

 

 

 

 

  1. Команди з'єднуються одна з одною за допомогою виїмок.

Область налаштування спрайта.

Знайди на малюнку потрібний елемент і приєднай стрілкою до прямокутника

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильність виконання перевір у підручнику стор 139

Повтори, запам'ятай! (до §27 стор. 142-148)

Обведи потрібне

  1. Яка кнопка допоможе змінити або додати новий спрайт?

 

2. Для вилучення зайвих спрайтів:

а) потрібно його стерти;

б) викликати контекстове меню і обрати команду Вилучити.

3.  Кожен виконавець, спрайт, має свій набір скриптів і щоб скласти набір команд для певного виконавця, його( виконавця ) потрібно:

а) Видалити; б) Виділити; в) Розфарбувати.

4. Щоб додати новий костюм, потрібно натиснути кнопку:

 

 

 

 

 

  1. Для вилучення зайвого костюму треба натиснути праворуч  від костюма кнопку:

 

 

 

 

 

Повтори, запам'ятай! (до §28 стор. 148-152)

Віднови алгоритм зміни фону сцени:

Натисни кнопку Гаразд.

Перейди на вкладку Фони і натисни кнопку Імпортувати.

Обери потрібну папку.

Обери в середовищі Скретч об'єкт Сцена.

Обери потрібний малюнок для фону.

(Правильність виконання перевір у підручнику стор. 148.)

Практичне завдання

  1. У середовищі Скретч склади скрипт:

 

 

 

 

  1. Зміни вигляд спрайту на :

 

 

 

 

 

 

  1. Зміни вигляд сцени на підводний світ.
  2. Запусти скріпт на виконання.

Список використаних джерел

 

docx
Додано
8 січня 2018
Переглядів
4472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку