Завдання з інформатики для 3-го класу на закріплення вивченого матеріалу з розділу "Алгоритми і виконавці". Матеріали підготовлені за підручником Сходинки до інформатики Коршунова О.В.
Повтори, запам'ятай! (до § 25 стор. 133-135)
Скретч - це середовище програмування, де можна створювати власні програми.
Для запуску програмного середовища Скретч потрібно двічі клацнути на ярлику.
Спрайт – це виконавець в середовищі Скретч. Його можна змінювати, обирати або малювати.
Скріпт - набір команд, що повинен виконати спрайт.
Сцена – це місце, на якому відбувається виконання складених скриптів.
Вікно програми Скретч.
Знайди і з'єднай стрілочкою - спрайт, скріпт та сцену.
Що не відображено на малюнку? Напиши __________________
Правильність виконання перевір у підручнику стор.134.
Повтори, запам'ятай! (до §26 стор. 136 -142)
Алгоритм складання скриптів:
Область налаштування спрайта.
Знайди на малюнку потрібний елемент і приєднай стрілкою до прямокутника
Правильність виконання перевір у підручнику стор 139
Повтори, запам'ятай! (до §27 стор. 142-148)
Обведи потрібне
2. Для вилучення зайвих спрайтів:
а) потрібно його стерти;
б) викликати контекстове меню і обрати команду Вилучити.
3. Кожен виконавець, спрайт, має свій набір скриптів і щоб скласти набір команд для певного виконавця, його( виконавця ) потрібно:
а) Видалити; б) Виділити; в) Розфарбувати.
4. Щоб додати новий костюм, потрібно натиснути кнопку:
Повтори, запам'ятай! (до §28 стор. 148-152)
Віднови алгоритм зміни фону сцени:
Натисни кнопку Гаразд.
Перейди на вкладку Фони і натисни кнопку Імпортувати.
Обери потрібну папку.
Обери в середовищі Скретч об'єкт Сцена.
Обери потрібний малюнок для фону.
(Правильність виконання перевір у підручнику стор. 148.)
Практичне завдання
Список використаних джерел