Брейн-ринг з елементами тренінгу на тему: Середовище існування живих організмів.

Про матеріал

Урок-гра у вигляді брейн-рингу з елементами тренінгу з курсу природознавства на тему: "Середовища існуванні живих організмів". Розробка пропонує урок із використанням інтерактивних вправ Lerning apps, Хмаринка слів та багато інших цікавих завдань, які грунтуються на експерепенті, доказах, дають учням можливість активно працювати в команді, представляти свої роботи та захищати їх.

Перегляд файлу

 

 

Брейн-ринг

з елементами тренінгу

 

із курсу природознавства

між  учнями 5 класів

 

Байковецької сільської ради

 

Підготували

вчителі природознавства

НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ» - Заполух Т. М.

Стегниківська філія НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ» - Німко І. Ю.

 

 

2018 р.

 

Тема: Середовище існування живих організмів.

Мета: узагальнити знання з даної теми, повторити середовища існування організмів, умови їх існування, довести про наявність основних чинників у кожному із середовищ.

Розвивати вміння працювати в команді, використовувати свої знання на практиці.

Виховувати бережливе ставлення до природи, усвідомлюючи, що кожен є її частинкою.

 

Тип уроку: урок-гра з елементами тренінгу.

Обладнання: Інтерактивна дошка, мультимедійна презентація, роздавальний матеріал, ємкості для дослідів.

 

Хід занняття

 

І. Організаційний.

Привітання. Поділ учасників на команди за допомогою кольорових стрічок.

 

ІІ. Знайомство.

Учасники знайомляться і капітан представляє склад своєї команди.

ІІІ. Епіграф заняття

IV.Оголошення теми заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Очікування

Учасники кожної команди

 записують свої очікування від заняття на квітці і прикріпляють її на квіткову галявину.

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Оголошуються етапи, які будуть протягом заходу.

Журі отримують бланки для запису балів командам.

 

VII. Оголошення правил гри

VIII. Відгадування загадок про природу, використовуючи інтерактивну вправу Learning apps.

 

IX.  Завдання «Хмаринка слів».

Із поданого набору слів у вигляді хмаринки, кожна команда має скласти правильне речення, відповідно до теми заняття.

Хмаринка слів для кожної команди різна.

 

X.  Із загадкової скриньки кожна команда отримує експериментальне завдання, яке повинна обговорити та довести у вигляді досліду.

Запитання:

Доведіть що у грунті є повітря.

Доведіть, що у грунті є волога.

Доведіть що у повітрі є кисень.

Доведіть, що вода – це розчинник.

XI. Фізкультхвилинка.

XII. Змагання між капітанами.

Капітан кожної команди обирає колір капелюха і йому відкривається запитання, на яке потрібно дати відповідь протягом 30 с.

Запитання:

  • Як дихають водні мешканці?
  • Мешканці грунту мають погано розвинений зір, зате добре розвинені … ?
  • З чим повязане життя організмів у наземно-повітряному середовищі?
  • Які чинники впливають на живі організми? 

 

 

 

 

 

 

 

XIII. З роздаткового матеріалу кожна команда створює колаж «Природа навколо нас» та презентує готову роботу.

XIV. Чи справдились очікування.

Учасники отримують метеликів для кожної із команд та записують на них і оголошують, чи справдились їхні очікування.

 

 

 

XV. Підсумки та нагородження переможців.

 

XVI.  Усі діти, вчителі стають у коло дружби та говорять побажання на майбутнє.

XVII. Дякуєм за увагу! До нових зустрічей!

 

docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку