Брейн-ринг з математики " Веселий математик"

Про матеріал
Інтелектуальна гра «Брейн-ринг» з математики. Гра дозволяє провести засідання математичного гуртка, позакласний захід чи урізноманітнити урок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Брейн-ринг з математики для учнів 2 класу «Веселий математик» Цепкало Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів Харківського ліцею № 60 Слобідського району

Номер слайду 2

- Математику царицею наук Ми по праву вважаємо. На її честь брейн-ринг розпочинаємо. Ми зібрались сьогодні, щоб провести математичний брейн-ринг «Веселий математик» для учнів нашого класу, який допоможе нам виявити ваші знання з математики. Окрім знань, у змаганнях допомагатимуть дружба, взаємодопомога і винахідливість. Слайд 1

Номер слайду 3

Слайд 2 1. Щоб вести кораблі, Щоб у небо злітати, Треба твердо, як слід, Математику знати! Всіх наук вона цариця, Знає різні таємниці! Треба нам її вивчати, Щоб уміти все і знати, Таємниці всі розкрити Й цю науку полюбити! 2. Тобі, математико, наші вітання, Це ж ти нас зібрала усіх на змагання. Сучасну і давню науку чудову Сьогодні у дії побачимо знову. 3. Чекають тут різні на вас запитання, І хитрі задачі, й цікаві завдання. Питання серйозні та є й жартівливі, Тож будьте уважні і будьте кмітливі. 4. Щось відоме й нове Зустрічає скрізь тебе. Все уважно розглядай, Точну відповідь давай! 5. Щоб помилок уникати, Треба розум розвивати, Гостре око, слух, терпіння. І про тебе всамкінець Люди скажуть: «Молодець!» 6. Вельмишановне журі! До вас ми шлем свої вітання. Бажаємо гарного настрою вам, А нам – успіху в змаганнях!

Номер слайду 4

Слайд 3 1, 2, 3, 4, 5 — Ми вас хочем привітать. Марно ви часу не гайте. Математику вивчайте. Ми суперників вітаємо. Чи здолаємо вас — не знаємо. Будемо чесно ми змагатись. Щоб перемагати й не здаватись! Віднімаєм, ділим, множим, Додаємо – все ми можем, Математика одвічно, Вчить нас мислити логічно. У нашого квадрата Всі сторони рівні. Наші гравці Дружбою сильні. У нашій грі приймають участь 4 команди

Номер слайду 5

Слайд 4 Запрошую вас до участі у математичному брейн - рингу. Правила гри: Граємо до шести раундів. В кожному раунді буде розігруватися певна кількість балів. Час на обговорення – 30 секунд - 1 хвилина . Після того, як буде оголошене завдання й подано сигнал « Час», капітан тієї команди, яка знає відповідь, піднімає сигнальну картку та повідомляє нам, хто буде відповідати: номер гравця, його прізвище та ім’я. Увага! Коли у команди немає правильної відповіді, дається час на обговорення другій команді. Пам’ятка учасника гри: 1) Під час гри будь зібраним і дуже уважним. 2) Поважай себе, поважай думку інших. 3) Працюй швидко, правильно, раціонально використовуючи час. 4) Висувай нові ідеї. 5) Пам'ятай: ти - член команди, отже, відповідаєш і за себе, і за всю команду. Не можна: 1) вигукувати відповіді або запитання; 2) перебивати, підказувати; 3) критикувати висловлювання інших.

Номер слайду 6

Слайд 5 І раунд «Мозковий штурм» 1. Як називаються числа при додаванні? 2. Як називаються числа при відніманні? 3. Як називаються числа при множенні? 4. Як називаються числа при діленні? 5.Як знайти невідомий доданок? 6.Яку дію виконати, якщо число збільшити на кілька одиниць ? 7. Яку дію виконати, якщо число зменшити на кілька одиниць? 8. Яку дію виконати, якщо число збільшити у кілька разів? 9. Як знайти периметр прямокутника? 10. Що треба зробити, щоб порівняти два числа? 11. Як називається результат дії ділення? 12. Скільки сантиметрів в 1 дециметрі? 13. Як називається результат дії множення? 14. Що таке периметр? 15. Як називається результат дії віднімання? Фізхвилинка Відео

Номер слайду 7

Слайд 6 ІІ раунд «Цікавий ребус» 2 команда ті 100 і 100 рія мі 100 3 зуб 40 а 7 ’я ві 3 ла 1 команда 3 команда 4 команда 100 лиця 100 вп р 1 а 3 вога г 1 а ро 7’’ а ві 3 ла ро 7’’ а пі 2 л с 3 ж ’1 я ві 3 на 7 я 5’ ниця р 1 а 100 рона 40 а ві 3 ла мі 100 3 зуб пі 2 л

Номер слайду 8

Слайд 7 ІІІ раунд АНАГРАМИ Перестав букви в словах і отримай математичні терміни. 1 команда 2 команда 3 команда 4 команда НРІЗИЯЦ ЛОКО АТДРАВК УСМА НОКДАДО ИНОД НЯНЛЕДІ ТЕРМ

Номер слайду 9

Слайд 8 ІV раунд «Геометричний» Загадки про геометричні фігури. Три у мене сторони. Міцно зв’язані вони, А між ними – три кути. Хто я? Чи впізнали ви? Чотири маю сторони, Усі однакові вони; Всі четверо кутів – прямі, Ім’я моє назвіть самі. Ось вам загадка не проста: Не маю жодного кута. Фігура я геометрична, Така гарненька, симпатична, На сонце дуже схожа я. Самі назвіть моє ім’я. Чотири маю сторони, Не всі однакові вони. Прямих кутів 4 маю. Як мене звати, не згадаю!

Номер слайду 10

Слайд 9 V раунд «Конкурс художників» 1. Намалювати одночасно двома руками: однією круг, а другою – прямокутник. Командам нараховується по одному балу за більше схожі до оригіналу фігури. 2. За командою ведучого намалювати з закритими очами квадрат, у нього в середині овал, праворуч від нього - трикутник. Командам нараховуються бали за схожі фігури.

Номер слайду 11

Слайд 10 VІ раунд «Прапорець переможця» На плакаті записані приклади у вигляді сходинок. На верхній сходинці прикріплено прапорець, а на бічних “сходинках” – приклади. Від кожної команди по черзі гравці розв’язують приклади. Виграє команда, яка жодного разу не помилилась і першою забере прапорець.

Номер слайду 12

Слайд 11 VІІ раунд «Дуель капітанів» Кожен капітан відповідає на 2 питання. Питання записані на картках, і учасники конкурсу витягують картки почергово и відразу же відповідають на них.

Номер слайду 13

Слайд 12 За хвилиною — хвилина. Ось і грі прийшов кінець. Тож показуйте нам рахунок: Хто сьогодні молодець? Тож прийміть від нас на пам’ять Ці медалі “золоті”. Вам бажаємо удачі І в навчанні, і в житті! Оплесками переможців, Дружно будемо вітати, Їм солодкий приз — медалі, Щоб було про що згадати.

ppt
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку