Брошура до батьківських зборів «Важливість виконання домашніх завдань учнями»

Про матеріал

Додатковий (роздатковий) матеріал до батьківських зборів.3-11 класи. В підготовці брошури використані матеріали ГО «Освіторія», відповідне посилання є в тексті.

Перегляд файлу

5. Позбавтеся синдрому

«екс-школяра»  

Чому батьки перетворюють «домашку» на надцінну ідею? Чому поводяться так, ніби

зроблені уроки важливіші за здоров’я, 9 лайфхаків, як

отримані знання, досвід? Можливо,

згадується власний дитячий страх перед мотивувати

учителем, провина за невиконані домашні дитину робити

завдання, відчуття, що все було «не так, як

треба», а ось у моєї дитини має пройти «домашку»



ідеально. Вирішіть для себе, навіщо вам оцінки сина чи доньки. Можливо, варто прийняти, що в усіх свої здібності та нахили:

з одних предметів ваш школяр буде успішним, з інших — ні, і «вичавлювати» високі бали немає сенсу. При цьому боятися домашнього завдання Чи треба нагороджувати? Це вирішуєте ви. Краще, якщо нагородою буде не щось матеріальне, а спільно проведений час, улюблені розваги. Такі стимули краще застосовувати не щодня, а після успішного виконання найбільш

 

складних завдань або на вихідних — як  результат роботи за тиждень.дитина перестане.


 

1. Створіть умови

Важливо розібратися поетапно в тому, чому дитина не хоче сідати за уроки. Почніть з фізіологічних нюансів. Може, голодна чи втомлена? У неї некомфортне робоче місце? Зручність важливо проконтролювати батькам: дитина може вважати ідеальними м’яке крісло та завалений динозаврами робочий стіл, але порушений кровообіг і розфокусована увага не дають їй зробити завдання.

2. Враховуйте темперамент

Насправді, найбільш плідний час у дітей — різний, і його треба разом шукати. А якщо дитина вже закінчила початкову школу, слід дозволити їй самій знаходити «пікову» працездатність. «Жайворонку» за біологічним годинником підійде виконання уроків рано вранці, «сові» — після вечері.


                                               

Важливо не брати на себе

 

відповідальність за домашні завдання дитини, інакше школяр так і буде думати, що це клопіт мами з татом.

Усвідомте, що ви просто допомагаєте, а результат залежить від вчителя та учня.  

3. Приберіть спокуси              7Якби начальник сидів поруч з . Дайте дитині особистий простірвами і                                                                                                         

коментував кожну дію, кожне написане слово,

Вимкніть телефон, комп’ютер, довго б ви витримали? Краще залишити телевізор. Самі не розмовляйте по дитину наодинці, поки вона робить уроки. мобільному поруч з учнем, не Безліч зривів відбувається через те, що працюйте на його очах з ноутбуком, школяр просто не розуміє, чого від нього

вимагають. Спочатку варто спланувати разом,

який навіває дитині думки про    що слід зробити, розбити завдання на комп’ютерні ігри.    конкретні операції.

Бажано в цей час не затівати цікавих 6. Створіть звичку справ, у яких школяр хотів би взяти Батькам важливо створити максимально участь (наприклад, пекти пиріг, якщо доброзичливе поле навколо уроків. У дитини донька любить допомагати). є право тестувати свої здібності,

4. Не беріть на себе зайвого                                          помилятися, не робити домашнє завдання —

і дивитися, що з цього виходить.

Якщо на тілесному рівні все добре, Допоможуть довірчі стосунки з батьками, які проблеми слід шукати в підтримають і допоможуть, яку б оцінку учень

не приніс. психологічному настрої. І перш за

все… мами/тата. Складно домогтися   8. Говоріть про те, що важливо від дитини продуктивності, якщо        дитині займаючись з нею, ви роздратовані.

Мама часто перевтомлена, і допомога  Мотивуйте не тим, що турбує вас, а тим, що близько дитині. В одного це конформістський школяру забирає в неї час на

настрій: не опинитися єдиним, хто не зробив

відновлення сил. Тоді краще рідше уроків, бути в темі, як решта учнів. В іншого перевіряти домашні завдання, але розвинений дух змагання: зробити краще робити це в спокійному настрої. або оригінальніше за інших. Пофантазуйте

разом про «момент слави», якого варто прагнути.