Будинок, квартира, меблі. Прийменники near, in front of, next to, on, under.

Про матеріал
Продовжити вивчати лексику теми,формувати уміння аудіювання та навчати діалогічного мовлення за темою,навчати вживанню прийменників near, in front of, next to, on, under, розвивати діалогічне і монологічне мовлення учнів за темами; розвивати навички аудіювання, розширити уявлення учнів про помешкання англійців, підтримувати інтерес до вивчення англійської мови. виховувати охайність.
Перегляд файлу

Урок у 3 класі за підручником Карп’юк О.Д.

Будинок, квартира, меблі. Прийменники near, in front of, next to, on, under.

  Мета:  Продовжити вивчати лексику теми,формувати уміння аудіювання та навчати діалогічного мовлення за темою,навчати вживанню прийменників near, in front of, next to, on, under, розвивати діалогічне і монологічне мовлення учнів за темами; розвивати навички аудіювання, розширити уявлення учнів про помешкання англійців,  підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

виховувати охайність.

 Обладнання:  Підручник, тематичні малюнки (с. 40, 41); картки для самостійної роботи, комп’ютер, проектор.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І.  Підготовка до сприймання іншомовного мовлення

Greeting and Aim

 Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

T: Сьогодні ви навчитеся описувати кімнату за допомогою прийменників near, in front of, next to, on, under.

Сheck on Homework

 Перевірка домашнього завдання.

1) Для перевірки письмової впр. 4 (с.39)

2) впр. 3 (с. 39). Текст «The House in the Village»

Phonetic drills.

Let’s do exercises for our tongue.

[θ]: three, thank you, bathroom.

[t∫]: chair, teacher, kitchen.

[ju:]: you, music, computer, new.

Warming up   Уведення в іншомовну атмосферу.

Фізкультхвилинка

T: Look  at me! (Указує на вікно.)

Look  at  the window!

Look  at the door!

Look  at the ceiling!

Look  at the floor!

Look  at the window!

Look  at the door!

Look  at the ceiling!

Look  at the floor!

ІІ.  Основна частина уроку

Повторення лексичного матеріалу (презентація)

Presenting Vocabulary

   Подання нового лексичного матеріалу.

Учитель показує  малюнки з зображенням меблів

T: Have you got a room of your own? Imagine you have a chance to furnish it as you like. Look at the pictures and choose four things you need in your room.
  armchair  TV 

  table    bed 

  chair    wardrobe 

  armchair   bookshelf 

  computer   carpet 

Reading  . Подання діалогу для читання.

Впр.  1 (с. 40).

Етап  підготовки до читання.

T: Look  at the pictures a—c on page 40. Who can we see here?

What’s Eddie doing? Is he looking  for Tobby?

Where is he looking for Tobby?

And where is Tobby?

Tobby is in the kitchen under  the table.

 Етап читання.

Учні читають діалоги за ролями.

T: Close your textbooks and decide who (Eddie or Kate) says:

Is it in the house?

I can’t find Tobby.

Is it under the bed in the bedroom?

Look  under the sofa, please.

Tobby, Tobby!
Where are you?

It’s under the table in the kitchen!

What’s the matter?

Word 

Formation

  Словотвір.

впр.  2 (с.  41).

T: Can you find any of these words in the dialogue on page 40?

Складання діалогів.

По черзі учні  задають питання та отримують відповіді від інших  (по колу)

Pronunciation  . Практикування у вимовлянні звуків.

впр. 3 (с. 41).

T: Please open your books at page 41. Exercise 3. Let’s practice the sounds.

 Гра «Find  the rhyme».

:  Знайди і з’єднай слова, що римуються.

DOOR    FOХ    CAR    TOY

STAR    HEAR    BOХ   DOG

FLOOR    BOY    FROG    NEAR

Grammar  . Вживання прийменників near, in front of, next to, on, under.

Робота з будинком – прийменником.

 

in

в

on

на

above

над

under

під

behind

за

between

між

in the middle

в середині

in the corner

в кутку

around

навколо

in the left

зліва

in the right

справа

next to

поруч

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Гра «Where is Freddy?» (презентація)

Фізкультхвилинка

-A Rhyme “My House”

          Let’s go to my house.

          Let’s go today.

          I’ll show you all the rooms

          Where we work and play.

        Here is the kitchen

       Where Mother cooks for me.

       Here is the living-room

        Where I watch TV.

         Here is the bathroom.

         We wash every day.

           And this is my bedroom

          Where I sleep and play.

Творче аудіювання. 

Кожнен учень отримує аркуші. Учитель читає опис кімнати. Під час слухання тексту учні повинні відтворити цю кімнату.

  It is a bedroom. The  desk is in front of the window.

The lamp is on the desk. The chair is near the desk.

The sofa is on the left of the desk. The picture is above  the bed.

              The picture is on the wall.

The bed is on the right of the desk.

The doll is on the bed.

ІІІ.  Заключна частина уроку

Homework  1. Домашнє завдання.

Впр. 3 (с.41 й відповіді на них у зошити. Уміти відповідати на запитання, використовуючи прийменники near, in front of, next to, on, under.

Summarizing  2. Підведення підсумків уроку.

Відбувається як бесіда за схемою T  P1, P2, P3.

T: What’s on/under/in front of/near/next to your desk?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOOR    FOХ    CAR    TOY

STAR    HEAR    BOХ   DOG

FLOOR    BOY    FROG    NEAR

 

 

 

          armchair    TV 

  table    bed 

  chair    wardrobe 

  armchair    bookshelf 

  computer    carpet 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
961
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку