Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу на І та ІІ семестри (за підручником А. Несвіт)
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3-_________ класі (ах)
Підручник: Несвіт А.Д. Англійська мова. Підручник для 3-го класу загальноосвітніх навчальних закладів (третій рік навчання). Київ: « Генеза» ,2013, 176с.
Програма: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 1-4 класи. Офіційний веб-сайт Міністерства (www.mon.gov.ua)
№ |
Да та |
Тема уроку |
|
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Наочність |
||||||
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
I семестр Вступ . Природа. Пори року. (9 год.) |
|||||||||||||
1 |
|
Я та мої друзі. |
|
The USA China Ukraine |
|
Впр.1, c.6 (діалог) |
Впр.3, c.7 (Скласти запитання та відповісти) Впр.4, c.7 (відповісти на запитання) |
Впр.2, c.6 (діалоги) |
Впр.5, c.7 (написати про себе) |
Текс 1 «Мій улюблений предмет», с.138 (читати) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
2 |
|
На уроці англійської. |
|
Read the text, write a word, listen to the teacher, speak English, learn poems, ask questions. |
|
Впр.1, c.8 (вірш) |
Впр.3, c.9 (слова) Впр.5 , с.9 (розповідь про урок ) |
Впр. 2, c.8 (слова) 4, c.9 (діалог) Текс 1 «Мій улюблений предмет», с.138 (читати) |
Впр.5, c.9 (написати про укор англійської) |
Впр.3, c.9 (вивчити слова) РЗ Урок2 (письмово)
|
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
3 |
|
Пори року. |
|
Winter, spring, summer, autumn, hot, warm, cold, sunny, rainy, frosty, snowy, windy. |
The Present Simple Tense. |
Впр.1(a), c.10 (слова) |
Впр.1 (b), c.10 (речення) Впр.3, 4; c.11 |
Впр.2, c.10 (текст про пори року) |
Рз урок 1 с.11 |
Впр.5, c.11 (письмово) Впр.1, c.10
(усно) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
4 |
|
Місяці. Улюблені заняття влітку та взимку. |
|
December – November, play football, run, jump, ski, skate, sledge, make a snowman, play snowballs. |
The Present Simple Tense. |
Впр.1, c.12 (місяці) |
Впр.2, c.12 Впр.4, c.13(запитання) |
Впр.3, c.12 (Тексти про літо і зиму) |
Впр.5, c.13
(продовжити речення) |
РЗ Урок 2,с.12 (письмово) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
5 |
|
Моя улюблена пора року. |
|
|
Модальне дієсловао can |
Впр.1, c.14 (вірш) Впр.4(a), c.15 (діалог) |
Впр.2, c.14 (відповісти) Впр.4(b), c.15(скласти діалог) |
Впр.2, с.22 (текст про прогулянку) |
РЗ Урок3, с. 13-14 |
Впр.5, c.15 (письмово)My favourite season (oral report)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
Тематичні малюнки, |
||
6 |
|
Яка сьогодні погода? |
|
|
|
Впр.1 (a), c.16 (слова) Впр.1, с.22 (пори року) |
Впр.1(b), c.16 Впр.4, c.17 (відповісти) |
Впр.2, c.16(вірш) Впр.3, c.17 (діалоги) |
Впр.5, c.17 (закінчити речення) |
Впр.3, c.17 (читати) РЗ Урок 4 впр 1-2, с.15 (письмово) Впр.3,с.16 (написати листа)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
7 |
|
Погода в Україні. |
|
|
|
Впр.1, c.18 (вислови про погоду) |
Впр.1, c.18(вислови про погоду) 2,3; c.19 ( усно) |
Впр.4, c.19 (погода в Україні) |
РЗ Урок5, с.17-18 |
Впр.4, c.19 (читати) Впр.5, c.19 (Погода в Україн* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
8 |
|
Світ навколо нас. Наша планета. |
|
The sun, the moon, forest, jungle, mountain, river, lake, flower, tree, nature, planet. |
Модальне дієсловао can |
Впр.1, c.20(вірш) |
Впр.2, c.20 Впр.4, c.21(відповідно) |
Впр.1, c.20 Впр.3, c.21(Природа) |
РЗ Урок 6, с.18-19
|
Впр.5, c.21 (усно) Впр.5, с.23 (проект )*
|
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
9 |
|
.Контрольна робота з письма
|
РЗ Урок7, с.19-20 |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
|
Наша школа. Моя сім’я. ( 15 год.) |
|
|||||||||||
10
|
|
Дні тижня. Розклад занять.. |
|
Monday – Sunday, read, write, do the sums, do sports, learn poems, dance, speak English. |
The Present Simple Tense. |
Впр.1, c.24 (вірш) |
Впр.2, c.24 (закінчити речення) Впр.3,4; c.25(склад скла речень) |
Впр.1, c.24 (вірш) |
РЗ Урок 1,с.21-22 |
Learn days of the week, new words. Впр.5, c.25(твір) впр.1, с.24 (вивчити вірш)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
11 |
|
Шкільне приладдя. |
|
Bag, desk, diary, pencil case, textbook, pen, pencil, exercise book, ruler, rubber, school things. |
The Present Simple Tense. |
Впр.1, с.26 (слова) |
Впр.1, c.26 Впр.3, c.27 Впр.4, c.27(діалог0 |
Впр.2, c.26 (відповісти) |
РЗ Урок 2 , 22-23 |
Впр.2, c.26(читати) Впр.5, c.27 (закінчити речення) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
12 |
|
Навчальні предмети. |
|
Timetable, Reading, Maths, Ukrainian, English, Art, Music, PE, Nature Study, Computer Studies. |
|
Впр.1, c.28 (слова) |
Впр.3, 4; c.29 Впр.5, c.29 (скласти діалог) |
Впр.2, c.28 (Шкільні предмети) |
Впр.3, c.29 |
РЗ Урок 3 с.23-24 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
13 |
|
Мій улюблений урок.. |
|
Do the sums, play games, count, learn, answer. |
|
Впр.1, c.30 (слова) 4(a), c.31(діалог) |
Впр.3, c.31 4(b), c.31 |
Впр.2, c.30 (закінчити речення) |
РЗ Урок 4 с.25 |
Впр.5, c.31 (Написати про улюблений предмет) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
14 |
|
Вказівні займенники. |
|
|
This/that These/those |
Впр.4(a), c.33 (діалог) |
Впр.2,3; c.32 4(b), c.33 |
Впр.1, c.32 4(a), c.33(діалог) |
РЗ Урок 5 с. 27-28 |
Впр.2, c.33 (читати) Впр.5,с.33 (письмово) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
15 |
|
Наша класна кімната. |
|
Wall, window, light, blackboard, table, desk, floor. |
The Present Simple Tense. |
Впр.1, c.34 (слова, текст про клас) |
Впр.2, c.34 3,4; c.35 (діалог) |
Впр.1, c.34(слова, текст про клас) |
РЗУрок 6, с.29-30 |
Впр.5, c.35 (проект Мій клас)* Впр.1, c.34 (читати) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
16 |
|
Заняття після школи.. |
|
Do sports, do one’s homework, play games, ride a bike, skip, watch TV, go to the cinema/theatre, be outdoors/ indoors |
The Present Simple Tense. |
Впр.1(a), c.36 (слова) |
Впр.1(b), c.36 Впр.3,4; c.37 |
Впр.2, c.37 (Заняття Тома) |
РЗ Урок 7, с.31 |
Впр.4,с.39 (читати) Впр.5, c.37(написати про свої заняття) Впр.5, с.39 (Описати картинку)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
Тематичні малюнки, |
||
17 |
|
Сімейне фото. |
|
Parents, mother, father, sister, brother, aunt, uncle, cousin, grandma, grandfather. |
Is/are |
Впр.1, c.40 (вірш) Впр.3, c.41(діалог) |
Впр.2, c.41 (діалог) |
Впр.2, c.41 (діалог) |
Впр.4, c.41 (скласти слова) |
Впр.1, c.40 (вивчити)* Впр.5, c.41 (фото родини описати) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
18 |
|
Сімя мого друга. |
|
|
|
|
Впр.2, c.42 3,4; c.43(відповідно, скласти міні-діалоги) |
Впр.1, c.42 (Сімя мого друга.) |
РЗ Урок 2 с.35-36 |
Впр.5, c.43 (Моя сімя) |
Тематичні малюнки, |
||
19 |
|
Моя родина.. |
|
|
|
Впр.3, c.45(Сімя Дена) |
Впр.1, 2; c.44 4, c.45(відповісти)
|
|
Впр.5, c.45
закінчити речення) |
РЗ Урок 3, с. 36-37 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
20 |
|
Числівники 1-100. |
|
1-100 |
Числівник
|
Впр.1, c.46 (числа) |
Впр.2, c.46 3,4; c.47(міні0діалоги) |
Впр.5, c.47 (діалог) |
|
Впр.1, c.46 (читати) РЗ Урок 4, с.37-38 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
21 |
|
Професії. |
|
Teacher, doctor, farmer, driver, baker, cook. |
|
Впр.1, c.48(професії) 3(a), c.48 (діалог) |
Впр.1, c.48 2,3; c.48 4, c.49 (діалоги) |
|
Впр.5, c.49 (виправити речення) |
РЗ Урок 5, с.38-39 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
22 |
|
Pозпорядок дня. Година. |
|
Get up, drive, make food, feed, go home, talk to, clean the cages. |
I like to cook. |
Впр.1, c.50 (Доглядач в Зоопарку) 4, c.51 (діалог) |
Впр.2, c.50 (відповісти) 4, c.51(діалог) |
Впр.1, c.50(Доглядач в Зоопарку) 3, c.51 |
Впр.5, c.51 (скласти запитання) |
РЗ Урок 6,с.40
Проект «Моя майбутня професія»* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
23 |
|
Професії моїх батьків. |
|
|
|
Впр.1, c.52(професії)
|
Впр.2, c.52 (діалог) Впр.3,4; c.53 |
Впр.2, c.52(діалог) |
РЗ Урок 7, с.41 |
Впр.5, c.53
(написати про батьків) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал |
||
24 |
|
. Контрольна робота з читання.
|
Впр.1,2; c.54 (письмово) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
25 |
|
Семестрова контрольна робота з письма.
|
Впр.3, с.54 (читати) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
26 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання.
|
Text 2, c.139 |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
27 |
|
Семестрова контрольна робота з читання.
|
Text 3, c.140-141 |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
28 |
|
Семестрова контрольна робота з говоріння.
|
Text 5, c.143-144 |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
29 |
|
Новий рік та Різдво |
|
Christmas, to decorate, to celebrate |
|
|
Впр.2,3 с.143(відповісти), впр.4,с.144 (розповідь за планом) |
Впр.1,с.143 (Різдво) |
|
«Різдво в моїй родині» (Проек) |
Тематичні малюнки, |
||
30
|
|
Родинні свята |
|
|
The Present Simple Tense. |
|
Захист проетів |
|
РЗУрок 8 ,с.43-44 |
Повторити впр.1,с.56 |
Тематичні малюнки, |
||
ІІ семестр Зовнішність. Свята (14 год.) |
|||||||||||||
31 |
|
Моє обличчя.. |
|
Hair, eye, nose, mouth, lip, head, ear, cheek. |
|
Впр.1(a) c.56 (слова) |
Впр.1(b), c.56 Впр.2, c.56 4, c.57 |
Впр.2, c.56 3, c.57(опис іграшки) |
Впр.5, c.57 (описати свою іграшку) |
Впр.1, c.56 (вивчити) РЗ Урок 1,с.45 (письмово) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
32 |
|
Зовнішність людини. |
|
Long fair hair, short dark hair, red hair, tall and thin, slim, short and plump. |
|
Впр.1, c.58 (слова) |
Впр.2, c.58 Впр.3,4; c.59 (відповісти) |
Впр.3, c.59 (опис людини) |
РЗ Урок 2,с.45-46 |
Впр.1, c.58 (усно) Впр.5, c.59 (описати себе)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
33 |
|
Частини тіла. |
|
Finger, leg, knee, foot, toe, head, tooth, shoulder, arm, hand. |
Tooth-teeth, Foot-feet. |
Впр.1(a), c.60 Впр.4, c.61 (пісня) |
Впр.1(b), c.60 Впр.2, c.60 (опис за малюнком) 3, c.61 |
|
РЗ Урок 3,с.47-48 |
Впр.1, c.60 (усно) Впр.5, c.61 (продовжити речення) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
34 |
|
Опис зовнішності однокласника. |
|
|
|
Впр.1(a), c.62 (Друзі) |
Впр.1(b), c.62 Впр.2, 4; c.63( відповісти)
|
Впр.1(a), c.62(Друзі) |
Впр.3, c.63 (закінчити речення) |
РЗ Урок 4,с.48-49 Впр.5, c.63 Проек Мій однокласник)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
35 |
|
Опис зовнішності батька і матері. |
|
Nice, kind, funny, happy |
|
Впр.1(a), c.64 (слова) |
Впр.1 (b), c.64 Впр.2,3; c.65(міні-діалоги) |
Впр.2, c.64 Родина Джейн) |
Впр.4, c.65 (відповісти) |
РЗ Урок 5,с.49-50 Впр.5, c.65 (описати маму і тата)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
36 |
|
Зовнішність
|
|
|
Plurals |
|
Впр.3, c.66 (Червона Шапочка) |
Впр.2, c.66 (опис іграшок) |
Впр.1, c.66 Впр.4, c.67 (описати людей за малюнками) |
РЗ Урок 6,с.51-52 Впр.5, c.67 (описати родича)* |
Тематичні малюнки, |
||
37 |
|
Свята. Мій найкращий день. |
|
Birthday, New Year, Easter, Christmas |
|
Впр.1,2; c.70 (Новий Рік) |
Впр.4, c.71 (розповідь про свято) |
Впр.2,3; c.70 (відповісти) |
Впр.5, c.71 (закінчити речення) |
Впр.2, c.70 (читати), РЗ Урок1,с.53 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
38 |
|
Скоро свято! |
|
To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents |
Present Simple, c.151 |
Впр.1,2; c.72 (діалог) |
Впр.4, c.73 (Скласти розповідь за малюнками) |
Впр.2, c.72(діалог) Впр.3, c.73 |
Впр.5, c.73 (скласти речення) |
Впр.2, c.72 (читати), РЗ Урок2,с.54-55 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
39 |
|
Запрошую друзів на день народження! |
|
To dance, to sing, to play games, to eat cakes |
Present Simple, c.151 |
Впр.1, c.74 (листівка-запрошення) |
Впр.2, c.74 Впр.3, 4; c.75 (відповісти) |
Впр.1,2; c.74(листівка-запрошення, діалог) |
РЗ Урок3,с.55-56
|
Впр.1, c.74 (читати) Впр.5, c.75 (написати листівку) Виготовити запрошення* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
40 |
|
Свято дня народження. |
|
|
Present Simple, c.151 |
Впр.1, c.76 (вірш) Впр.2b, c.77(День народження) |
Впр.2a, c.76 Впр.4, c.77 (відповісти) |
Впр.2b, 3; c.78(День народження |
РЗ Урок4, с.57-58
|
Впр.2, c.76 (читати) Впр.5, c.77 (Мій День народження твір) Впр.1,с.76 (вивчити вірш)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
41 |
|
Подарунки до дня народження. |
|
Glass, interesting, nice, cotton |
|
Впр.1, c.78 (речення) |
Впр.2, c.78 (діалог) |
Впр.3, 4; c.79(діалог) |
РЗ Урок 5,с.59
|
Впр.4, c.79 (читати) Впр.5, c.79 (Написати про свою вечірку) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
42 |
|
Зимові свята. |
|
|
|
Впр.1, c.80 (пісня) Впр.1, c.82 (Новий Рік та Різдво в Британіі) |
Впр.4, c.81 (відповісти) Впр.3, c.82 (міні-діалоги) |
Впр.2, c.80 (Новий Рік та Різдво в Україні)
Впр.3, c.81 |
Рз Урок6,с.61
|
Впр.2, c.80 Впр.1, c.81 (читати) РЗ Урок 7,с.62 Порівняти Святкувіння Різдва в Україні та Британії* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
43 |
|
Свята України. Великдень. |
|
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter basket |
|
Впр.1, 2; c.84(Великдень) Впр.4a, c.85 (вірш) |
Впр.4, c.83 (закінчити речення) Впр.3, 4b; c.85 (відповісти) |
Впр.2, c.84 (Великдень) |
Впр.5, c.85 (написати 5 речень) |
Впр.2, c.84 (читати) РЗ Урок 8,с.63 Впр.4a, c.85 (Вивчити вірш)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
44 |
|
Контрольна робота з аудіювання.. |
РЗ Урок 9,с.64 |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
|
Життя вдома. Повсякденне життя. ( 13 год.) |
|
|||||||||||
45 |
|
Я тут живу. |
|
A living room, a bedroom, a children’s room, a computer, a bed, a wardrobe, a sofa, an armchair, a TV set, a bookcase, a clock, a curtain, a chair
|
There is…/ There are… c.148 |
Впр.1, c.88 (слова) Впр.1, c.90 (слова) |
Впр.2,3; c.88 (запитання) Впр.2, c.90 (Міні-діалоги)
|
Впр.1, c.88 Впр.3, c.88(діалог) Впр.4, c.89 Впр.3; c.90 (діалог) |
РЗ Урок 1,с.65-66 |
Впр.1, c.88 Впр.1,с.90 (вивчити) Впр.5,с.89 (описати свою вітальню) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
46 |
|
Моя квартира. |
|
Downstairs, upstairs |
Прийменники місця |
Впр.3, c.93 (діалог) |
Впр.2, c.92(відповідно) |
Впр.1, c.92 (Опис квартири) Впр.4, c.93 (опис будинку) |
РЗ Урок 2,с.67 |
РЗ Урок3,с. 69-70 Впр.5, c.93 (Проект Мій дім)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
47 |
|
Моя кімната. |
|
A bookcase, a drawer |
Прийменники місця |
Впр.1, c.94 (слова) |
Впр.1, c.96 (описати кімнату на мал.) Впр.3, c.97 (діалог)
|
Впр.2, c.94 (діалог) Впр.4, c.95 (опис кімнати) |
РЗ Урок 4,с.71
|
Впр.4, c.95 (Читати) Впр.5, c.95 (описати свою кімнату) Впр.5,с.97 (написати лист Тому)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
48 |
|
Домашні справи. |
|
To feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table |
Present Simple, c.151 |
Впр.1, c.98 (слова) |
Впр.2, c.98 (вибрати правильне слово) Впр.5, c.99 (відповісти) |
Впр.4, c.99 (діалог) |
Впр.3, c.99 (Продовжити речення) |
РЗ Урок 6,с.74-75 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
49 |
|
Мій дім
|
|
|
Займенники |
|
Впр.5, c.101(відповісти) Впр.3,4; c.101 (діалог) |
Впр.1, c.100 (Дім Браунів) Впр.2, c.101 |
РЗ Урок 7 впр.1-2,с. 77 |
Впр.1, c.100 (читати) РЗ Урок 7,впр.3-4, с.78 |
Тематичні малюнки, |
||
50 |
|
День за днем. |
|
To get up, to make one’s bed, to wash face and ears, to clean teeth, to brush hair, to be sleepy, to have (eat) breakfast, to drink tea, |
Present Simple, c.151 |
Впр.1, c.102(вірш) |
Впр.4, c.103 (діалог) |
Впр.2, c.102 (Ранкові справи) Впр.3, c.103 (діалог) |
Впр.5, c.103 (письмово) |
Впр.1,2; c.102 (читати) РЗ Урок 1, 79-80 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
51 |
|
Розпорядок дня. Годинник. |
|
What’s the time? O’clock, a quarter, half past, past/to. To eat lunch, to come to school, to do one’s homework, lessons start, |
Present Simple, c.151 |
Впр.1,2; c.104 (діалоги) |
Впр.1,2; c.104 (діалоги) Впр.3,4; c.105 (відповісти) |
Впр.1,2; c.104 (діалоги) |
Впр.5, c.105 (речення) |
Впр.1,2; c.104 (читати) Урок 2,с.81-82 |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал Тематичні малюнки, |
||
52 |
|
Мій день. |
|
|
Present Simple |
Впр.1, c.106 (Розпорядок дня Анни) |
Впр.3,4, 5; c.107 (відповісти) |
Впр.1,2; c.106(Розпорядок дня Анни) |
РЗ Урок 3,с.82 |
Впр.1, c.106 (читати) Впр.6, c.107 (твір)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
53 |
|
Що я робив вчора. |
|
Today, yesterday |
Past Simple of “to be”: was/were. c.153 |
Впр.1, c.108 Впр.3, c.109 (речення) |
Впр.1,2; c.108 Впр.5, c.109 (Розповідь про минулий понеділок) |
Впр.3,4; c.109(речення) |
РЗ Урок 4,с. 83-84 |
Впр.1, c.108 (вивчити) Впр.6,с. 109 (написати 5 речень) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
54 |
|
День за днем. |
|
|
was/wasn’t were/weren’t |
|
Впр.1,2; c.110 (відповісти) Впр.3,4; c.111 (діалог) |
Впр.1,2; c.110 (Ранок Алекса) |
Впр.5, c.111 (вставити слова) |
РЗ Урок 5,с.85-86
|
Роздатковий матеріал |
||
55 |
|
Як ти провів вчорашній день? |
|
A playground, a pond, a wet dog |
Past Simple of “to be”: was/were. c.153 |
|
Впр.1, c.112 (слова) Впр.3,4, 5; c.113 (Опис вчорашнього дня) |
Впр.2, c.112(Опис вчорашнього дня) |
РЗ Урок 6,с. 87 |
Впр.2, c.112 (читати) Описати свій вчорашній день* |
Роздатковий матеріал |
||
56 |
|
Що ти робив вчора? |
|
|
Got up, made, went, came, had, did/ washed, started, watched, played, helped, walked |
|
Впр.2,4; c.115 (відповісти) Впр.3, 5; c.115 (Закінчити речення) |
Впр.1, c.114 (Що ти робиш щодня, Що ти робив вчора) Впр.1,2; c.116 |
Впр.1,3,с. 118 (вставити слова) |
Впр.1, c.116 (читати) РЗ Урок 7,с. 87-88 Впр.5,с. 119 ( Проект Мої останні вихідні)* |
Роздатковий матеріал |
||
57 |
|
Контрольна робота з письма.
|
Впр.4, 5 c.118 (читати) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
|
Розділ 8. Дозвілля. (7 год.) |
|
|||||||||||
58 |
|
Моє дозвілля. |
|
To skip, to collect stickers/stamps, to ride a bike, to watch TV |
|
Впр.1,2; c.120 (діалог) |
Впр.3, c.120Речення за мал.) Впр.4, c.121 (міні-діалоги) |
Впр.2, c.120 (діалог) |
РЗ Урок 1, с.90=-91 |
Впр.2, c.120 (читати) Впр.5, c.121(підготувати доповідь)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
59 |
|
Давайте гратися. |
|
A playground, hopscotch, hide-and-seek, to play badminton, tomorrow
|
The Future Simple Tense, c.153 |
Впр.1, c.122 (слова) |
Впр.2, c.122 Впр.4b, c.123 |
Впр.3, c.122 (речення) Впр.4a, c.123 (твердження) |
РЗ Урок 2, с.91-92
|
Впр.2,3; c.122 (читати) Впр.5, c.123(закінчити речення) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
60 |
|
Наші уподобання. |
|
To roller blade, to go skateboarding, to go swimming |
The Future Simple Tense, c.153 |
Впр.1, c.124 (слова) |
Впр.3,4; c.125 (міні-діалоги) |
Впр.2, c.124 (Уподобання дітей) |
РЗ Урок 3 впр.1-2, с.93 |
Впр.1,2; c.124 (читати) РЗ Урок 3 впр.3-4, с.94 (письмово) Впр.5, c.125(написати листа)* |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
61 |
|
Гостюємо у бабусі та дідуся. |
|
|
The Future Simple Tense, c.153 |
Впр.1, c.126 (Гостюємо у бабусі та дідуся.) |
Впр.3, c.127 (запитання) |
Впр.1, c.126 Гостюємо у бабусі та дідуся. Впр.2, c.127 (діалог) |
РЗ Урок 4, с.95
|
Впр.1, c.126 (читати) Впр.4, c.127( написати про день у селі) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
62 |
|
Плани на літо. |
|
To fly a kite, a summer camp, to visit grandparents |
The Future Simple Tense, c.153 |
Впр.1,2; c.128 (діалог) |
Впр.4, c.129(скласти запитання та відповісти) |
Впр.2, c.128 (діалог) Впр.3, c.129 |
РЗ Урок 5, с.96 |
Впр.1,2; c.128 (читати) Впр.5, c.129 (відповісти на запитання письмово) Впр.5,с.133 (Проект Мої плани на літо) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
63 |
|
Подорожуємо світом. |
|
England, the USA, Canada, Ukraine, to visit museums, to take photos, to travel, to go to the seaside |
The Future Simple Tense, c.153 |
Впр.1, c.130 (слова) |
Впр.3, c.130 Впр.4, c.131 (діалоги) |
Впр.2, c.130 (Подорожі дітей) |
Впр.5, c.131 (Закінчити речення) |
РЗ Урок 7, с.99 (письмово) Впр.2, c.130 (читати) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
64 |
|
Контрольна робота з читання..
|
Впр.3, c.133 (Читати) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
65 |
|
Семестрова контрольна робота з письма.
|
Впр.1, c.134 (усно) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
66 |
|
Семестрова контрольна робота з читання |
The Timbertoes, c.136-137 (читати) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
67 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
Впр. 2, с.134 (усно) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
68 |
|
Семестрова контрольна робота з говоріння |
Впр.3, 4, с. 135 (читати) |
Роздатковий матеріал |
|||||||||
69 |
|
Скоро канікули!. |
|
|
The Future Simple Tense, c.153 |
Впр.1, с. 132 (слова) |
Впр.2, 4. С. 132-133 (відповісти) |
Впр. 3, с. 133 (Плани на канікули) |
РЗ Урок 8, с.100-101 |
Впр.3, с. 133 (читати) Впр.5, с.135 (Твір Мої плани на канікули) |
Магнітофонний запис, роздатковий матеріал
|
||
70 |
|
На морі |
|
|
Present Simple |
Текст 7, с.146 (На морі) |
Впр.2, 3, с. 146-147 (відповісти) Впр.4, с.147 (Описати малюнок) |
Текст 7, с.146 (На морі) |
РЗ Урок 6, с.97-98 |
Написати про подорож на море |
|
||