Методична розробка уроку для 3 класу на тему "Seasons"

Про матеріал

Методична розробка 2 уроків по темі "Seasons".

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

                                         Методична розробка уроку(3 клас)

Тема уроку: Seasons. Пори року.

Мета уроку: 1. Активізувати вивчений лексичний матеріал;

                      2. Відпрацювати тематичну лексику при виконанні вправ;

                      3. Розвивати вміння читання та розуміння тексту;

                      4. Розвивати творчу уяву учнів, навички читання, говоріння та аудіювання;

                      5. Розвивати логічне мислення учнів, здатність на здогадки;

                      6. Формувати доброзичливість, розвивати мовні здібності учнів, память, виховувати культуру спілкування, підтримувати інтерес до предмета.

 

Обладнання: підручник, ноутбук, проектор, магнітна дошка, презентація “Seasons”, набір смайликів, набір магнітів, малюнки тварин.

 

Дії вчителя

Дії учнів

Очікувані результати

Організаційний   момент.

Good morning, children. Glad to see you. How are you?

 

We are fine, thank you.

О.: організаційні вміння – формування навичок самоорганізації, дисципліни.

 

Фонетична зарядка:

Today at the lesson we have a guest . It is a monkey. Our monkey has got a lot of  friends. Let’s go for a walk with them and play ( Let’s go [ei] – [ei]). Let’s make like a bee – [z] – [z] and like a lion [r] – [r], or like a snake [ch] – [ch].

Учні повторюють звуки (хором)

[ei] – [ei]

[z] – [z]

[r] – [r]

[ch] – [ch].

 

П.: формування вмінь вимови звуків;

Знайомство з темою. Постановка  мети і завдань.

 Let’s learn the subject of our lesson. To learn it we have to fill in these boxes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Look at the pictures and translate the words :

  1. S – Snake
  2. E – elephant
  3. A – ant
  4. S – squirrel
  5. O – owl
  6. N – nut
  7. S – sheep

Учні дивляться на малюнки і називають тварин або предмети.

  1. S – Snake
  2. E – elephant
  3. A – ant
  4. S – squirrel
  5. O – owl
  6. N – nut

          7. S – sheep

      Перша літера кожного слова записується і складається назва теми уроку.

 

П.: повторення вивченого лексичного матеріалу для визначення теми уроку;

М.: розвиток мислення, знання природи;

З.: прийняття навчальної цілі;

Read the topic of our lesson – Seasons.

S

E

A

S

O

N

S

Учні читають хором.

О.: розвиток вмінь працювати хором;

Повторення вивчених ЛО (лексичних одиниць).

What seasons do you know? Look at the screen and say.

 

П.: знання вивчених ЛО;

М.: виконання інструкцій, знання природи;

You are right. There are four seasons – winter, spring, summer and autumn. Repeat and read.

Great.

Учні спочатку повторюють за вчителем, потім читають ланцюжком.

О.: вміння працювати  разом, виконувати інструкції вчителя;

П.: розвиток вмінь читання, правильної вимови звуків при читанні;

Відпрацювання вживання ЛО в усному мовленні.

Let’s match seasons and colours. Look at the screen.

 

 

spring

summer

autumn

winter

 

 

 

pink

yellow

white

green

brown

bright

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М.: вміння порівнювати, асоціювати;

П.: вміння правильно читати, вимовляти звуки; знання ЛО;

What is it? It is a poem. Read.

 

Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

Winter is white.

 

П.: розвиток вміння читання; знання ЛО;

М.: розвиток вмінь виразно читати; звязок з уроками літератури та природи;

 

Children, do you have your favoutite season?

What is your favourite season?

 

 

 

Yes, we have.

 

P1: My favourite season is summer.

P2: My favourite season is spring.

P3: My favourite season is autumn.

П.: знання ЛО, формування вміння будувати речення;

О.: швидкість думки;

Children, you know every season has months. Let’s remember them. Look. Read.

 

 

Excellent.

 

П.: знання ЛО, вміння правильно читати і вимовляти звуки;

М.: вміння розподіляти місяці за порами року;

О.: швидкість думки, формування навичок самоорганізації;

So, what season is it now?

What month is it now?

 

It is autumn now.

It is October now.

П.: знання ЛО та вміння їх використовувати в різних мовленнєвих ситуаціях; вміння правильно будувати речення;

З.: розвиток вміння швидко мислити;

What weather do you like? Look at the screen.

 

 I like sunny weather.

 I like snowy weather.

 I like rainy weather.

 

 

 

П.: знання ЛО на вміння їх використовувати в мовленні;

М.: знання природних  явищ;

З.: розвиток вміння швидко мислити;

Фізкультхвилинка (учні виконують Head, shoulders, knees and toes під музику).

Lets have a rest. Stand up.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sit down.

Описание: https://i.ytimg.com/vi/gxphoOOwTbo/mqdefault.jpg

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,
And eyes, and ears, and mouth, and nose,
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.

 

П.: Знання ЛО:

О.: вміння виконувати інструкції;

З.: розвиток уваги, позитивних емоцій;

Аудіювання.

Listen to me and clap your hands if  it is true.

  1. There are 10 months in a year.
  2. It is frosty in winter.
  3. The spring months are March, April and May.
  4. It is sunny in autumn.
  5. It is cold in summer.
  6. The autumn months are June, July and August.
  7. It is hot in summer.
  8. The sky is blue in autumn.
  9. September comes after August.

     10. There are five seasons.

 

Very good.

 

 

 

  1. False
  2. True
  3. True
  4. False
  5. False
  6. False
  7. True
  8. False
  9. True
  10. False

П.: знання ЛО та вміння розуміти їх на слух;

З.: розвиток уваги; вміння слухати вчителя;

Повторення ЛО.

So, look at the screen and repeat words. Read them all together.

 

Winter, spring, summer, autumn, hot, cold, sunny, rainy, frosty, snowy, warm, windy, foggy, cloudy

П.: вміння читання вивчених ЛО;

О.: вміння працювати хором;

З.: розвиток смислового читання;

Практика в читанні.

And now open your books. Page 10. Exercises 2. Read the text. Translate it. (Учні читають по реченню і перекладають).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Very good.

Summer, autumn, winter and spring are the seasons of the year. – Літо, осінь, зима та весна – це пори року.

In summer the trees are green. – Влітку дерева зелені.

The sun shines brightly. – Сонце світить яскраво.

In autumn the trees are yellow and red. – Восени дерева жовті та червоні.

There is much snow in winter. – Взимку багато снігу.

It is white. – Він білий.

There are many flowers in the parks in spring and summer. – Навесні та влітку в парках багато квітів.

 

П.: Знання ЛО по темі;

З.: розвиток смислового читання та вміння перекладати на рідну мову;

О.: вміння слухати однокласників;

Робота з текстом.

Answer my questions (find answers in the text and read them):

  • What are the seasons of the year?
  • What is there in winter?

 

  • What are the trees in autumn?

 

  • What can you see in the parks in summer and spring?
  • What are the trees in autumn?

 

Great.

 

 

 

1. Summer, autumn, winter and spring are the seasons of the year.

2. There is much snow in winter.

3. In autumn the trees are yellow and red.

4. There are many flowers in the parks in spring and summer.

5. In autumn the trees are yellow and red.

П.: знання ЛО для спілкування;

М.: вміння відповідати на запитання; вміння запамятовувати прочитаний текст

З.: вміння робити узагальнення; розвиток навичок спілкування;

О.: наполегливість, активність, швидкість думки;

Підготовка до виконання домашнього завдання.

Look at page 10, exercise 1. What can you see?  Seasons and weather. Your homework is to complete the sentences about seasons and weather.

For example: It is cold and rainy in … .

 

 

 

 

 

 It is cold and rainy in autumn.

 

О.: організація виконання ДЗ.; виконання інструкцій;

Підведення підсумків уроку. Оцінювання.

Our lesson comes to the end.

Close your eyes. Remember the pleasant moments of our lesson. Open your eyes. Look at the blackboard. What letter do you see?

Описание: http://previews.123rf.com/images/tigatelu/tigatelu1211/tigatelu121100021/16515884-Emoticon-smiley-with-thumb-up-Stock-Photo.jpgОписание: http://www.raskraska.ru/azbuka/lat/img/s_latin_letter.gifS - SMILE

О.: вміння виконувати інструкції;

 

Smile to each other. Look.  Choose a smiley for yourself.

Thank you for your work. You are very active today.

 

Описание: http://st.depositphotos.com/1378260/5109/v/950/depositphotos_51095601-Collection-of-vector-smilies-with-different-emotions.jpg

З.: розвиток уваги, позитивних емоцій;

What did you learn at the lesson?

You worked hard. Your marks are…   .

Seasons, months, weather.

З.: вміння узагальнювати та робити висновки;

О.: оцінювання особистісних досягнень;

 

 

Методична розробка уроку(3 клас)

Тема уроку: Seasons. Weather.

Мета уроку: 1. Активізувати вивчений лексичний матеріал;

                        2. Відпрацювати тематичну лексику при виконанні вправ;

                        3. Розвивати вміння читання;

                        4. Розвивати творчу уяву учнів, навички письма, говоріння та аудіювання;

                        5. Розвивати вміння описувати малюнки;

                        6. Розвивати логічне мислення учнів, здатність на здогадки;

                        7. Формувати доброзичливість, розвивати мовні здібності учнів, память, виховувати культуру спілкування, підтримувати інтерес до предмета.

 

Обладнання: підручник, ноутбук, проектор, магнітна дошка, презентація “Seasons and Weather”, набір смайликів, набір магнітів, малюнки тварин.

 

 

 

Дії вчителя

Дії учнів

Очікувані результати

Організаційний  момент.

Good morning, children. Glad to see you. How are you?

Постановка мети та завдань.

Today we are going to speak about Seasons and weather. We'll learn to describe different seasons of the year. We'll speak about the weather in different seasons.

 

 

We are fine, thank you.

 

О.: організаційні вміння – формування навичок самоорганізації, дисципліни.

 

З.: планування та організація діяльності;

Фонетична зарядка:

[e] – yellow, September, December

[ei] – rainy, April, May

[ɔ:] – autumn, August, warm

[əʊ] – cold, snowy, October

[dʒ] – January, June, July

[s] – snow, sunny, spring, season, summer

[w] – weather, windy, warm, winter, white

[i] – sunny, rainy, cloudy, windy, snowy

 

 

Учні читають хором за вчителем, потім самостійно по черзі.

П.: формування вмінь вимови звуків;

О.: розвиток вмінь працювати хором;

 

Now remember the poem about seasons.

 

Описание: http://www.metod-kopilka.ru/images/doc/59/59994/img6.jpg

П.: розвиток вміння читання; знання ЛО;

М.: розвиток вмінь виразно читати;

Відпрацювання вживання ЛО в усному мовленні.

Look at the screen. Fill in the gaps.

 

П.: знання ЛО, вміння правильно читати і вимовляти звуки;

О.: швидкість думки, формування навичок самоорганізації;

 

Read and translate these words.

 

Sunny - сонячний, rainy - дощовий, snowy - сніжний, cloudy - хмарний, windy - вітряний, stormy - штормовий, foggy - туманний, frosty – морозний.

П.: вміння читання вивчених ЛО;

О.: вміння працювати хором;

З.: розвиток смислового читання;

Look at the screen and match the words to the symbols.

 

 

 

 

 

Very good.

П.: розвиток вмінь вживання вивчених ЛО;

З.: вміння засвоювати інформацію за допомогою ІКТ;

О.: швидкість думки, формування навичок самоорганізації;

 

And now find the odd word.

 

П.: розвиток вмінь вживання вивчених ЛО;

З.: вміння розмірковувати та виділяти головне;

О.: швидкість думки, формування навичок самоорганізації;

М.: розвиток вмінь приймати рішення в ситуації вибору;

Перевірка домашнього завдання.

Let’s check your homework. Open your books, page 10. Complete the sentences.

 

1. It is cold and rainy in autumn.

2. It is frosty and snowy in winter.

3. It is warm and windy in spring.

4. It is not hot and sunny in autumn (winter).

5. It is not frosty and snowy in summer (spring).

 

П.: розвиток вмінь вживання вивчених ЛО; вміння правильно читати і вимовляти  звуки;

О.: швидкість думки, формування навичок самоорганізації;

О.: вміння слухати однокласників;

Фізкультхвилинка (учні виконують Head, shoulders, knees and toes під музику).

You are tired. Let's have a rest and do our exercises. Who wants to be a trainer? Please, come here and start.

 

Описание: https://i.ytimg.com/vi/gxphoOOwTbo/mqdefault.jpg

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,
And eyes, and ears, and mouth, and nose,
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.

 

П.: Знання ЛО:

О.: вміння виконувати інструкції;

З.: розвиток уваги, позитивних емоцій;

Діалогічне мовлення. Teacher  Pupil 1, Pupil 2, Pupil 3

Answer my questions:

1. What seasons do you know?

 

2. What summer months do you know?

3. What winter months do you know?

4. What autumn months do you know?

5. What spring months do you know?

6.  What season is it now?

 

7. Who likes winter?

 

8. Is it cold or warm in winter?

 

9. What is your favourite season?

10.  What is the weather like today?

 

Look at the picture and say: What season is it? Why?

I think it is … because…

(вчитель показує різні малюнки, учні відповідають)

 

 

 

Excellent.

 

 

 

P1. - Summer, spring, autumn, winter.

P2. – June, July, August.

P3. – December, January, February.

P4. – September, October, November.

P5. – March, April, May.

P6. – It is autumn now.

P7. – I like winter.

P8. – It is cold in winter.

P9. – My favourite season is summer.

P10. – It is cool today. The sky is grey. It is windy today.

 

I think it is autumn because the leaves in the trees are red.

I think it is winter because there is much snow in the picture.

I think it is summer because the leaves are green. There are many flowers in the picture.

П.: знання ЛО та вміння їх використовувати в різних мовленнєвих ситуаціях; вміння правильно будувати речення;

З.: розвиток вміння вести діалог;

О.: швидкість думки, формування навичок самоорганізації;

М.: розвиток вмінь робити узагальнення;

Робота в групах. Опис малюнків. Тренування вживання ЛО в писемному мовленні.

Work in groups. Complete the sentences about seasons.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Great.

 

Group 1.

1. It is ____.

2. The winter months are _____.

3. It is ___ in winter.

4. It is ____ in winter.

5. The ____ is on the ground and on the trees.

Описание: 09094d30e14e.jpg

 

 

 

 

 

Group 2.

1. It is _____.

2. The autumn months are ____.

3. It is ____ in autumn.

4. The sky is _____.

5. The trees and the grass are _____.

 

 

Описание: 49921212_49825812_14525.jpg

 

 

 

 

 Group 3.

1. It is _____.

2. The summer months are _____ .

3. It is _____ in summer.

4. The days are____, the nights are ____.

5. The sky is ____ , the trees are ____.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: f24bf3fae3dafd509c670ef671a27469.jpeg

Group 4.

1. It is ____.

2. The spring months are ____.

3. It is ___ in spring.

4. Spring is a wonderful_____.

5. The sky is ____, the grass   is ____.

Описание: 101240_99991.jpg

 

 

П.: знання ЛО та вміння їх використовувати в писемному мовленні;

О.: наполегливість, активність, швидкість думки, вміння працювати к команді;

М.: звязок вивченої теми з уроками природи;

З.: вміння систематизувати та узагальнювати вивчений лексичний матеріал;

Підготовка до виконання домашнього завдання.

I see you are ready for your homework. Open your books at page 13, exercise 5. Complete the sentences about seasons and read. For example:

 

There are three months in every season. The winter months are: December, January and February.

О.: організація виконання ДЗ.; виконання інструкцій;

П.: знання ЛО та вміння вживати їх при виконанні вправ;

Підведення підсумків уроку. Оцінювання.

Our lesson comes to the end. What can you do after this lesson?

Thank you for your work. You are very active today.

You can choose a smiley for yourself.

You marks are…   .

 

 

I can read, translate.

I know seasons and months.

Описание: http://st.depositphotos.com/1378260/5109/v/950/depositphotos_51095601-Collection-of-vector-smilies-with-different-emotions.jpgI can describe seasons.

 

 

З.: розвиток уваги, позитивних емоцій;

З.: вміння узагальнювати та робити висновки;

О.: оцінювання особистісних досягнень;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

doc
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку