"Будівники-чарівники"

Про матеріал
Дидактична гра проводиться зі старшими дошкільниками. Залучаються батьки. Проведення такої роботи в ДНЗ сприяла інтелектуальному та комунікативному розвитку, формуванню навичок соціальних стосунків, збереженню і зміцненню психофізичного здоров'я дошкільників; підвищенню психолого – педагогічної компетентності батьків
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад (ясла- садок) комбінованого типу

№ 280 «Родзинка» Запорізької міської ради Запорізької області

 

Дидактична гра

«Будівники-чарівники»

(старший дошкільний вік)

                                              Автор-укладач:

        Нестеренко Олена Миколаївна, практичний психолог

 

Мета: закріплювати та розширювати знання дітей про планету Земля, продовжити роботу з дітьми щодо усвідомлення себе як частини природи, продемонструвати зв’язок між особистим вибором і впливом цього вибору на оточуючий світ; формувати екологічну культуру; розвивати зв'язне мовлення, мислення, позитивне емоційне ставлення до оточуючого; виховувати у дітей активну життєву позицію, бажання робити добрі справи.

 

Обладнання: зображення забрудненої та чистої планети Земля на ватмані, список цінностей і добрих справ, роздавальні картки із зображенням різних явищ, подій на планеті Земля, стікери для створення мосту.

Попередня робота: запропонувати дітям разом з батьками дібрати малюнки, фотографії із зображенням різних явищ та подій на планеті Земля.

 

Хід гри.

     Вихователь. Вітаю вас, діти! Пропоную вам стати будівниками та спорудити особливий, чарівний міст.

      Ви знаєте, що на планеті Земля нас оточує багато хорошого, красивого, доброго. Але водночас існують і не дуже хороші речі. Знайдіть серед карток зображення таких явищ та подій, що знищують рослини, шкідливі для тварин, небезпечні для людей, через які наша Земля стає брудною, неяскравою.

     Діти знаходять відповідні картки та наклеюють їх навколо планети, яка має забруднений вигляд.

Вихователь. Знайдіть серед карток зображення тих явищ та подій, які допомагають нашій планеті бути красивою, чистою, мирною, а людей добрими, щасливими. Назвіть, що це. (Відповіді дітей).

     Діти знаходять відповідні картки та наклеюють їх навколо планети, яка має різнокольоровий вигляд.

     Вихователь. На щастя, ми можемо зробити світ, який нас оточує, таким, яким бажаємо за допомогою добрих справ та побудувати міст між двома світами. Назвіть ці справи.

     Діти називають справи та наклеюють стікери на дощечки моста. 

     Підсумок гри. Який вигляд планети Земля вам подобається більше? Чому? (Відповіді дітей) Що ще вам би хотілося зробити для нашої планети? (Відповіді дітей).

     Плакат залишається на видному місці в групі. Щоразу, коли діти зроблять щось із списку добрих справ - наклеюють стікер на відповідну дощечку моста, укріплюючи його, роблячи більш міцним.

 

Література.

1. Базовий компонент дошкільної освіти.

2. Програма “Дитина в дошкільні роки”

3. В.М. Ніколаєнко “Екологічне виховання в ДНЗ”, Харків, Видавнича група “Ранок”, 2010.

4.

doc
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку