Буклет для учасників тренінгу «Мистецтво в освітньому просторі Нової Української Школи»

Про матеріал

Матеріали можуть бути використані регіональними тренінгами. Буклет містить навчальний план триденного тренінгу, основні перелік компетентностей Державного стандарту,про значення створення лепбуку,

Перегляд файлу

 

10 кроків щоб навчати та навчитись самостійності

Крок 1. Визнач, чого потрібно навчити.

 Крок 2. Постав ціль та створи атмосферу терміновості.

Крок 3. Записуй бажані моделі поведінки на Я-схему .

Крок 4. Змоделюй найбільш бажану поведінку .

Крок 5. Змоделюй найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану .

Крок 6. Розмісти учнів по класу

 Крок 7. Тренуй та формуй витривалість (Таблиця витривалості) .

Крок 8. Не заважай (початковий етап – спостереження) .

Крок 9. Використовуй тихий сигнал, щоб скликати учнів до початкового місця збору .

Крок 10. Проведи групове опитування; запитай «Як все пройшло?»

 

 

 

 

 

 

 

Впровадження Нової української школи є надзвичайно важливим етапом та, водночас, проривом у навчанні.

НУШ – це змінити усе кардинально, перевернути догори ногами так, як це цікаво дітям. Адже класний колектив живе своїм життям, своїм настроєм своїми бажаннями.


 

 

 

Тренінг

«Мистецтво в освітньому просторі Нової Української Школи»
18.06. – 20.06. 2018 р.

  

Регіональний тренер:

 учитель музичного мистецтва Новоолександрівської

ЗШ І-ІІІ ступенів,

Запорізький район,

Чайковська Ольга

Володимирівна 

 

Ел. адреса  :    olgaharmoni@gmail.com

БЛОГ ВЧИТЕЛЯ

http://harmoniolga.blogspot.com/

 

 

 

 

 

 

 

 Навчальний план

Модуль І

 

  • Знайомство учасників тренінгу, розвиток емпатії, рефлексії,довіри (Пр)
  • Діагностика та аналіз ціннісних орієнтації учасників тренінгу (Пр)
  • Концептуальні засади формування змісту загальної мистецької освіти НУШ: початкова ланка
  • Самостійна робота

Модуль 2

 

  •  Сучасні підходи до формування середовища художньо-естетичної освіти початкової школи (Пр)
  • Нормативно-правова база загальної мистецької освіти (Л)
  • Структура та зміст художньо-естетичного виховання учнів початкової школи (Пр)

Модуль 3.

 

  •  Способи формування мистецько-культурних компетентностей особистості в початковій школі (Пр)
  • Захист-презентація проекту заняття мистецько-просвітницького, художньо-естетичного спрямування, ціннісних орієнтацій особистості (Пр)
  • Інструктивно-настановче заняття. Діагностика первинного рівня знань з теми, очікувань учасників тренінгу (Пр)

Державний стандарт

визначає  ключові компетентності.

1.Вільне володіння державною мовою.

2.Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами. 

3.Математична компетентність. 

4.Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,  Інноваційність.

5.Екологічна компетентність.

6.Інформаційно-комунікаційна компетентність. 

7. Навчання впродовж життя.

8. Громадянські та соціальні компетентності .

  • 9.Культурна компетентність.

10. Підприємливість та фінансова грамотність.

Лепбук

  • засіб художньо – естетичного розвитку дитини, залучає його до мистецтва.
  • Забезпечує ігрову, пізнавальну, дослідницьку та творчу активність всіх вихованців.
  • Процес створення лепкубу дозволяє дитині бути учасником всього процесу, на будь якому з його етапів.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демків Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 червня 2018
Переглядів
2083
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку