Матеріали можуть бути використані регіональними тренінгами. Буклет містить навчальний план триденного тренінгу, основні перелік компетентностей Державного стандарту,про значення створення лепбуку,
10 кроків щоб навчати та навчитись самостійності Крок 1. Визнач, чого потрібно навчити. Крок 2. Постав ціль та створи атмосферу терміновості. Крок 3. Записуй бажані моделі поведінки на Я-схему . Крок 4. Змоделюй найбільш бажану поведінку . Крок 5. Змоделюй найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану . Крок 6. Розмісти учнів по класу Крок 7. Тренуй та формуй витривалість (Таблиця витривалості) . Крок 8. Не заважай (початковий етап – спостереження) . Крок 9. Використовуй тихий сигнал, щоб скликати учнів до початкового місця збору . Крок 10. Проведи групове опитування; запитай «Як все пройшло?»
|
Впровадження Нової української школи є надзвичайно важливим етапом та, водночас, проривом у навчанні.
НУШ – це змінити усе кардинально, перевернути догори ногами так, як це цікаво дітям. Адже класний колектив живе своїм життям, своїм настроєм своїми бажаннями.
Тренінг
«Мистецтво в освітньому просторі Нової Української Школи»
18.06. – 20.06. 2018 р.
Регіональний тренер:
учитель музичного мистецтва Новоолександрівської
ЗШ І-ІІІ ступенів,
Запорізький район,
Чайковська Ольга
Володимирівна
Ел. адреса : olgaharmoni@gmail.com
БЛОГ ВЧИТЕЛЯ
http://harmoniolga.blogspot.com/
Навчальний план
Модуль І
Модуль 2
Модуль 3.
Державний стандарт
визначає ключові компетентності.
1.Вільне володіння державною мовою.
2.Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами.
3.Математична компетентність.
4.Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, Інноваційність.
5.Екологічна компетентність.
6.Інформаційно-комунікаційна компетентність.
7. Навчання впродовж життя.
8. Громадянські та соціальні компетентності .
10. Підприємливість та фінансова грамотність.
Лепбук