Словникова робота, гімнастика для язичка, вірші про професії, гра "Привітання", гра "Лото", фізкультхвилинка, динамічна гра "Я вмію...", гра "Будь уважний!", гра "Нива бажань"
Тема: «Гра-подорож «У світі професій»
Мета:
Навчальна:
Корекційна:
Виховна:
Форма проведення: гра-подорож
Обладнання: мультимедійна дошка, ложка, підручник, шарфики, м’ячик, картки з зображенням: професій, предметів, презентація.
Хід заняття
Доброго дня!
Діти, усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, людям,
І тоді обов’язково
День для вас веселим буде!
Сьогодні у нас незвичайний урок.
Сьогодні ми зробимо ще один крок.
В країну професій, в країну чудову.
Що вас чекає – ще вам невідомо.
Рукою легенько я лиш змахну
І в гру цікаву вас всіх поведу.
Оголошення теми:
Тема нашої виховної години: гра-подорож «У світі професій».
Подорожуючи, ми поглибимо свої знання про різні професії; будемо розвивати увагу, пам’ять, мовлення; виховувати повагу до людей різних професій.
Словникова робота:
Професія – це трудова діяльність, за яку отримують гроші.
Фізхвилинка для слухняного язичка
Приготуємося працювати, зробимо гімнастику для язика.
Вправа «Чашечка» ( Відкрити широко рот, висунути язик. Кінчик і бічні краї язика підняти до верхніх зубів, але не торкатись їх. Утримувати: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)
Вправа «Смачне варення» (Рот відкрити. Язиком облизати верхню губу, виконувати рух зверху вниз, ховаючи язик вглибину рота. Рахунок: 1-2).
В нашій подорожі ми повинні пройти 6 зупинок.
Тож стартуємо!
Зупинка – Привітання
У вас на парті є картки з настроєм, покажіть будь ласка який настрій у вас зараз.
Дуже добре. Всі в нас в гарному настрої, всі щасливі. Старт пройшов вдало, і ми непомітно наближаємось до наступної зупинки.
Всі мерщій сідайте, діти.
Домовляймось не шуміти,
В гру цікаву ми пограймо,
Тож гаразд,часу не гаймо.
Зупинка – Гра «Лото»
На дошці ви бачите представників різних професій. У мене на столі лежать маленькі картки, де зображені предмети, які відповідають тій чи іншій професії. Вам необхідно підійти до мене обрати будь-яку картинку, назвати до якої професії підходить, те що там зображено та прикріпити на дошку.
Поїхали!
Чудово! Зараз я пропоную вам зробити фізкультхвилинку.
Фізкультхвилинка
Вправа «Хомка,хомка, хом’ячок»
Відпочили, а тепер можемо рушати далі. Наступна зупинка – Динамічна гра «Я вмію…»
Зупинка – Динамічна гра «Я вмію…»
Діти, підходьте до мене. Станьте в ряд. Я буду по черзі кидати кожному з вас м’яч і говорити початок речення, а ви повинні продовжити його. Наприклад, я говорю «Я вмію…», а ви повинні розповісти, що ви вмієте.
Зрозуміли? Отож починаймо! «Я вмію…», «Найкраще в мене виходить…», «Я сам навчився…»
Добре, ви нам розповіли що вмієте. Тепер можемо рухатися далі. Наступна зупинка – Гра «Вгадай що?»
Зупинка – Гра «Вгадай що?»
Нудьгувати – не для нас!
Інструменти відгадувати час.
Зараз я оберу декілька учнів. Підходьте сюди. Вам необхідно буде з зав’язаними очима вгадати, той інструмент, який лежить на столі і сказати для якої професії він потрібен. Почали!
Чудово, з цим завданням також ви впоралися, які ж молодці.
Давайте продовжимо нашу подорож. Наступна зупинка – Гра «Будь уважний!»
Зупинка – Гра «Будь уважний!
Зараз зачитаю вам слова. Якщо серед них ви почуєте слово, яке позначає професію – плескайте двічі у долоні, якщо не професія – взагалі не плескати.
(Море, кухар, пекар, лялька, прогулянка, будівельник, вчитель, ковзани, хліб, лікар, перукар, зошит, пожежник, ручка, прибиральниця).
Молодці! Ви були дуже уважні. Наступна зупинка – «Нива бажань»
Зупинка – «Нива бажань»
У кожного з вас на парті є зернина. Пропоную вам розповісти ким би ви хотіли стати у майбутньому. І прикріпити до «Ниви бажань». Чудово!
Ви вкинули у грунт зернинку своїх бажань. Будемо сподіватися, що згодом проросте ваша мрія, та дасть довгоочікувані плоди і ваші бажання виконаються.
Підсумок
Ось і скінчилась наша гра.
Все, прощатись нам пора.
Будемо завтра зустрічатись,
В нові ігри будемо гратись.
Рефлексія
а) Мені сподобалось…
б) Я дізнався…
в) Найбільше запам’яталося…
г) Я хочу стати…