Буклет "«Лідерство в дії. Лідер майбутнього. Досягнення мети»

Про матеріал
Буклет "«Лідерство в дії. Лідер майбутнього. Досягнення мети» - це програма практичного семінару для лідерів учнівського самоврядування, основною метою якого є формування в учнів бачення власних можливостей та конкретних дій для успішної самореалізації, навичок прогнозування та планування майбутнього.
Перегляд файлу

Тема.  Лідерство в дії.

Лідер майбутнього. Досягнення мети.

 

Мета: сформувати  в учнів бачення власних можливостей та конкретних дій для успішної самореалізації, навички прогнозування та планування майбутнього.

 

Завдання:

  • формувати ключові життєві компетентності, розкривати та розвивати лідерські здібності учнів;

 

  • розвивати творче мислення, формувати власну точки зору та критичне ставлення до інформації;

 

  • вчити опануванню навичками самоаналізу та самоусвідомлення, оцінки почуттів і мотивів поведінки оточуючих, уміння робити вибір і брати на себе відповідальність;

 

  • формувати гуманістичний світогляд;

 

  • допомагати адаптації особистості в суспільстві;

 

  • формувати  в учнів  бачення власних можливостей та конкретних дій для успішної самореалізації;

 

  • готувати учнів до свідомої активної участі в суспільному житті школи, міста, української держави

 

 

 

 

  До записної книжки лідера

 

  Лідер – це

  •                               особистість, за якою члени групи визнають право брати на себе найбільш відповідальні рішення, що зачіпають їхні інтереси
  •                               особа, на яку офіційно покладені функції управління колективом і організації його діяльності
  •                               особа, признана групою авторитетною
  •                               керівник неофіційної групи
  •                               член групи, здійснюючий керівництво

 

Лідерство – це вміння ефективно спілкуватися й організовувати людей.

 

Життєві цінності - це правила, внутрішньо обов'язкові для людини.

 

Самореалізація — прагнення людини до якомога повнішого виявлення і розвитку своїх особистісних можливостей. 

 

Шлях до лідерства – це не стежина, яку людина має пройти на самоті, а дорога, яку можна здолати тільки разом з іншими.

                                                 Китайська приказка

 

 

Наша адреса:

 

 

 

 

 

БАРВІНКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

 

ПРОГРАМА

практичного семінару для лідерів

учнівського самоврядування

 

 

«Лідерство в дії.

Лідер майбутнього.

Досягнення мети»

 

 

 

Лідерами не народжуються й не стають — лідери роблять себе самі.

                                                    Стівен Кові

 

 

 

 

 

 

 

План проведення семінару

І. Організаційний блок

8.30-9.00 – Реєстрація учасників семінару.

9.00-9.05 – Привітання, ознайомлення з планом проведення семінару.

9.05-9.10 – Гра-розминка «Промені сонця».

9.10-9.15 – Повторення правил роботи в групах.

9.15-9.30 – Вправа «Репортер».

Тренінг «Що ти чекаєш від сьогоднішньої зустрічі?».

ІІ. Теоретичний блок 9.30- 9.50

Інформаційні повідомлення:

1. Лідер – це ти! Що таке реальне лідерство?

                          Пономаренко М.І., методист РМК

2. Інформаційне повідомлення «Типи лідерства».

                              Пономаренко М.І., методист РМК

3. Лідерами не народжуються, лідерами стають.

                                 Педенко Л.М., методист БТДЮ

ІІІ. Практичний блок  9.50-11.00

1. Вправа «Складові щасливого життя».

2. Мозковий штурм «Дерево наших здібностей та інтересів».                             

3. Вправа «Дерево мого життя»

4. Вправа «Зламаний автомобіль».

5. Бесіда-обговорення «Шляхи знаходження рішення».

6.  Вправа «Проблеми коло нас».                            

7. Вправа «Будинок моєї мети».

                                Пономаренко М.І.,  методист РМК 

                               Педенко Л.М., методист БТДЮ

ІV. Майстер-клас «Скарбничка корисних порад» 11.00-12.00

1. Презентація діяльності учнівського самоврядування:

1. Барвінківська районна рада старшокласників.

2. Дитячо-юнацьке об’єднання «Веселка»               І-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ст.

3. Містечко «Дивосвіт» Мечебилівської ЗОШ І-ІІІ ст.

4. Дитяча громадська організація «Юніор-компанія» Гусарівської ЗОШ І-ІІІ ст.

2. Екскурсія до районного центру зайнятості.

1. Вибір майбутньої професії.

2. Складання резюме як  джерела самореклами.

3. Діагностичне тестування.

V. Підсумково-узагальнюючий блок

12.00-12.30

Рефлексія. Зворотний зв’язок.

Вправа «Піраміда почуттів».

Вправи «Куля мрій».

 

Риси, які забезпечують

ефективне лідерство:

цілеспрямованість;

самостійність;

захопленість;

наполегливість;

самоствердження;

громадянська активність;

уміння спілкуватися;

взаємодія з однолітками.

 

 

 

Лідерство - це якість, що є не в кожної людини, але яку можна в собі виховати.

 

 

 

 

Життєві цінності

 

 

Для досягнення будь-якої мети, важливо:

 

Сформулювати мету (відповісти на питання «Чого я хочу?»)

Уявити шляхи реалізації своєї мети, можливі перешкоди та власні можливості щодо їх подолання.

Діяти!

 

 

Шляхи знаходження рішення:

 

Визначте і з’ясуйте проблему.

Проаналізуйте альтернативні рішення.

Проаналізуйте проблему, збираючи факти й інформацію.

Оберіть найкраще рішення.

Складіть план дій.

Упроваджуйте рішення.

Оцінка.

 

Покликання лідера – сприяти розвитку людей.

                                    Дж. Максвел

 

  Лідерство починається з особистих рис лідера.

                                              Ф. Хесселбайн

 

 

 

doc
Додано
1 березня 2020
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку