Буклет. "Слово до батьків майбутнього першокласника".

Про матеріал

Вступ до школи і для самої дитини, і для її батьків пов'язаний з певними тривогами і водночас з великими надіями. Тому і запровадила у своїй практиці буклети для батьків, де можна отримати певну інформацію:

- Режим дня першокласника;

- «Фізіологічна буря» першокласника;

- ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ, СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ;

-ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ.

Перегляд файлу

 

Режим дня першокласника

 

 

7.30 пробудження, ранкові

            гігієнічні процедури

7.50 – сніданок

8.30 – прихід до школи

9.0013.40 – заняття в школі

13.00 – обід

14.30 – 15.30 – денний відпочинок

16.00 – 17.00 – вправи для загального 

                           розвитку

17.30 – 19.00 – заняття за інтересами

21.00 – сон 

 

 

 

 

 

 

«Фізіологічна буря» першокласника

 

Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання?

  • Нестійка працездатність.
  • Дуже високий рівень напруження.
  • Низькі показники координації різних систем організму між собою.
  • Зміни функціонального стану центральної нервової системи.
  • Різке зниження навчальної активності.
  • До кінця першого семестру маса тіла зменшується у 60 % дітей.
  • Скарги на втому, головний біль, погіршення апетиту, поганий сон.
  • Розгальмованість або в’ялість.
  • Розлади шлунково-кишкового  тракту.

Завдання батьків – бути готовими до труднощів і підтримати свою дитину!

 

 

Краснолуцька філія Лановецької ЗОШ І-ІІІ ст.№2

 

 

Слово

до батьків майбутнього першокласника

 

 

1кла.jpg

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

 Сидорук Л.В.

 

 

 

 

 

В основному, на жаль,  найбільшу увагу при підготовці дитини до школи звертають на рівень її знань. Дехто вважає, що якщо дитина вміє читати і писати - фактично  знає програму  за перший клас. Не береться до уваги те, що такому учневі просто не буде цікаво вчитись.                                                        Виділяють три  основні види готовності  дитини  до школи: 

1.ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ - під нею розуміють мотиваційну та емоційну сфери - бажання вчитись, відвідувати школу та позитивне ставлення до навчального закладу. В перше чергу, слід говорити позитивні речі: «У школі ти дізнаєшся багато нового», «Ти знайдеш відповіді на багато запитань,  які тебе цікавлять, і навіть більше», «Ти познайомишся з новими  друзями».   Якщо дитина буде зауважувати позитивні моменти, її перебування в школі буде комфортнішим.

2.ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ - та, на яку найбільше звертають  увагу, однак не завжди правильно розуміють. Вона передбачає, скоріше, не суму знань, а здатність до отримування нових, достатній розвиток мислення, памяті та інших пізнавальних процесів, здатність відокремлювати основне від другорядного. 

3.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ – це здатність працювати в групі. Зазвичай,  у дітей, які мали можливість гратися з однолітками чи відвідувати садочок

проблем немає. Гірше, якщо дитина практично ні з ким не контактувала. Дитина

має вміти і не боятись спілкуватися з ровесниками.                                                                                                        

 

 

 

 

           Повертаючись до емоційного ставлення  до школи, можна сказати, що якщо воно буде негативним то, як правило, часто виникатимуть конфлікти з вчителями, нейтральне відношення передбачає байдужість, незацікавленість. Таке ставлення також передбачає погану відвідуваність школи.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАТЬКІВ, ЇХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ І ВІДНОШЕННЯ ДО ШКОЛИ.

 

НАСПРАВДІ ДО ШКОЛИ ПОВИННА БУТИ ГОТОВА НЕ ЛИШЕ ДИТИНА,

АЛЕ Й  ЇЇ БАТЬКИ!

 

 

 

 

 

 

 ПАМ’ЯТКА  ДЛЯ  БАТЬКІВ

 

1.Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі. Радійте успіхам малюка, допомагайте йому. Але пам'ятайте, що допомога і контроль не повинні бути муштрою. Головне - підтримуйте інтерес до навчання                                                                                                                                                         2. Навчайте учня охайності, дбайливого ставлення до власного та шкільного майна, навчальних посібників. Спілкуйтесь з дитиною,розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини. Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділитися своїми враженнями - природня  потреба дитини.

3. Допоможіть дитині відчути себе рівноправним членом сімї. Вирішуйте всі справи разом з нею. Нехай вона має свої обовязки.                                                                                                           4. Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навики до праці.                                            5. Піклуйтесь про здоров'я Вашої дитини. У вільний від занять час надавайте перевагу прогулянкам на свіжому повітрі. Не допускайте  конфліктних ситуацій в присутності дітей. Не знижуйте Ваш авторитет в очах дитини.                                                                                                                                           6.Привчайте дитину до зібраності, організованості, відповідальності. Шкільний колектив - це друга сім'я для Вашої дитини. Сприяйте тому, щоб дитина була рівноправним членом цієї сім'ї - брала активну участь у житті класу, заходах, які проводитимуться. Завжди відвідуйте батьківські збори і заняття для батьків.                                                                                                                                                  7. Пам'ятайте, щоб добитися бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише спільно з учителем.

 

Учитель - Ваш перший порадник і друг.                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
2234
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку