Буклет. "Слово до батьків майбутнього першокласника".

Про матеріал

Вступ до школи і для самої дитини, і для її батьків пов'язаний з певними тривогами і водночас з великими надіями. Тому і запровадила у своїй практиці буклети для батьків, де можна отримати певну інформацію:

- Режим дня першокласника;

- «Фізіологічна буря» першокласника;

- ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ, СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ;

-ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ.

Перегляд файлу

 

Режим дня першокласника

 

 

7.30 пробудження, ранкові

            гігієнічні процедури

7.50 – сніданок

8.30 – прихід до школи

9.0013.40 – заняття в школі

13.00 – обід

14.30 – 15.30 – денний відпочинок

16.00 – 17.00 – вправи для загального 

                           розвитку

17.30 – 19.00 – заняття за інтересами

21.00 – сон 

 

 

 

 

 

 

«Фізіологічна буря» першокласника

 

Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання?

  • Нестійка працездатність.
  • Дуже високий рівень напруження.
  • Низькі показники координації різних систем організму між собою.
  • Зміни функціонального стану центральної нервової системи.
  • Різке зниження навчальної активності.
  • До кінця першого семестру маса тіла зменшується у 60 % дітей.
  • Скарги на втому, головний біль, погіршення апетиту, поганий сон.
  • Розгальмованість або в’ялість.
  • Розлади шлунково-кишкового  тракту.

Завдання батьків – бути готовими до труднощів і підтримати свою дитину!

 

 

Краснолуцька філія Лановецької ЗОШ І-ІІІ ст.№2

 

 

Слово

до батьків майбутнього першокласника

 

 

1кла.jpg

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

 Сидорук Л.В.

 

 

 

 

 

В основному, на жаль,  найбільшу увагу при підготовці дитини до школи звертають на рівень її знань. Дехто вважає, що якщо дитина вміє читати і писати - фактично  знає програму  за перший клас. Не береться до уваги те, що такому учневі просто не буде цікаво вчитись.                                                        Виділяють три  основні види готовності  дитини  до школи: 

1.ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ - під нею розуміють мотиваційну та емоційну сфери - бажання вчитись, відвідувати школу та позитивне ставлення до навчального закладу. В перше чергу, слід говорити позитивні речі: «У школі ти дізнаєшся багато нового», «Ти знайдеш відповіді на багато запитань,  які тебе цікавлять, і навіть більше», «Ти познайомишся з новими  друзями».   Якщо дитина буде зауважувати позитивні моменти, її перебування в школі буде комфортнішим.

2.ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ - та, на яку найбільше звертають  увагу, однак не завжди правильно розуміють. Вона передбачає, скоріше, не суму знань, а здатність до отримування нових, достатній розвиток мислення, памяті та інших пізнавальних процесів, здатність відокремлювати основне від другорядного. 

3.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ – це здатність працювати в групі. Зазвичай,  у дітей, які мали можливість гратися з однолітками чи відвідувати садочок

проблем немає. Гірше, якщо дитина практично ні з ким не контактувала. Дитина

має вміти і не боятись спілкуватися з ровесниками.                                                                                                        

 

 

 

 

           Повертаючись до емоційного ставлення  до школи, можна сказати, що якщо воно буде негативним то, як правило, часто виникатимуть конфлікти з вчителями, нейтральне відношення передбачає байдужість, незацікавленість. Таке ставлення також передбачає погану відвідуваність школи.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАТЬКІВ, ЇХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ І ВІДНОШЕННЯ ДО ШКОЛИ.

 

НАСПРАВДІ ДО ШКОЛИ ПОВИННА БУТИ ГОТОВА НЕ ЛИШЕ ДИТИНА,

АЛЕ Й  ЇЇ БАТЬКИ!

 

 

 

 

 

 

 ПАМ’ЯТКА  ДЛЯ  БАТЬКІВ

 

1.Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі. Радійте успіхам малюка, допомагайте йому. Але пам'ятайте, що допомога і контроль не повинні бути муштрою. Головне - підтримуйте інтерес до навчання                                                                                                                                                         2. Навчайте учня охайності, дбайливого ставлення до власного та шкільного майна, навчальних посібників. Спілкуйтесь з дитиною,розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини. Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділитися своїми враженнями - природня  потреба дитини.

3. Допоможіть дитині відчути себе рівноправним членом сімї. Вирішуйте всі справи разом з нею. Нехай вона має свої обовязки.                                                                                                           4. Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навики до праці.                                            5. Піклуйтесь про здоров'я Вашої дитини. У вільний від занять час надавайте перевагу прогулянкам на свіжому повітрі. Не допускайте  конфліктних ситуацій в присутності дітей. Не знижуйте Ваш авторитет в очах дитини.                                                                                                                                           6.Привчайте дитину до зібраності, організованості, відповідальності. Шкільний колектив - це друга сім'я для Вашої дитини. Сприяйте тому, щоб дитина була рівноправним членом цієї сім'ї - брала активну участь у житті класу, заходах, які проводитимуться. Завжди відвідуйте батьківські збори і заняття для батьків.                                                                                                                                                  7. Пам'ятайте, щоб добитися бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише спільно з учителем.

 

Учитель - Ваш перший порадник і друг.                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку