Вступ до школи і для самої дитини, і для її батьків пов'язаний з певними тривогами і водночас з великими надіями. Тому і запровадила у своїй практиці буклети для батьків, де можна отримати певну інформацію:
- Режим дня першокласника;
- «Фізіологічна буря» першокласника;
- ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ, СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ;
-ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ.
Режим дня першокласника
7.30 – пробудження, ранкові
гігієнічні процедури
7.50 – сніданок
8.30 – прихід до школи
9.00 – 13.40 – заняття в школі
13.00 – обід
14.30 – 15.30 – денний відпочинок
16.00 – 17.00 – вправи для загального
розвитку
17.30 – 19.00 – заняття за інтересами
21.00 – сон
«Фізіологічна буря» першокласника
Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання?
Завдання батьків – бути готовими до труднощів і підтримати свою дитину!
Краснолуцька філія Лановецької ЗОШ І-ІІІ ст.№2
Слово до батьків майбутнього першокласника
Вчитель початкових класів Сидорук Л.В.
|
В основному, на жаль, найбільшу увагу при підготовці дитини до школи звертають на рівень її знань. Дехто вважає, що якщо дитина вміє читати і писати - фактично знає програму за перший клас. Не береться до уваги те, що такому учневі просто не буде цікаво вчитись. Виділяють три основні види готовності дитини до школи:
1.ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ - під нею розуміють мотиваційну та емоційну сфери - бажання вчитись, відвідувати школу та позитивне ставлення до навчального закладу. В перше чергу, слід говорити позитивні речі: «У школі ти дізнаєшся багато нового», «Ти знайдеш відповіді на багато запитань, які тебе цікавлять, і навіть більше», «Ти познайомишся з новими друзями». Якщо дитина буде зауважувати позитивні моменти, її перебування в школі буде комфортнішим.
2.ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ - та, на яку найбільше звертають увагу, однак не завжди правильно розуміють. Вона передбачає, скоріше, не суму знань, а здатність до отримування нових, достатній розвиток мислення, пам’яті та інших пізнавальних процесів, здатність відокремлювати основне від другорядного.
3.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ – це здатність працювати в групі. Зазвичай, у дітей, які мали можливість гратися з однолітками чи відвідувати садочок
проблем немає. Гірше, якщо дитина практично ні з ким не контактувала. Дитина
має вміти і не боятись спілкуватися з ровесниками.
Повертаючись до емоційного ставлення до школи, можна сказати, що якщо воно буде негативним то, як правило, часто виникатимуть конфлікти з вчителями, нейтральне відношення передбачає байдужість, незацікавленість. Таке ставлення також передбачає погану відвідуваність школи.
ПАМ'ЯТАЙТЕ!
БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАТЬКІВ, ЇХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ І ВІДНОШЕННЯ ДО ШКОЛИ.
НАСПРАВДІ ДО ШКОЛИ ПОВИННА БУТИ ГОТОВА НЕ ЛИШЕ ДИТИНА,
АЛЕ Й ЇЇ БАТЬКИ!
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
1.Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі. Радійте успіхам малюка, допомагайте йому. Але пам'ятайте, що допомога і контроль не повинні бути муштрою. Головне - підтримуйте інтерес до навчання 2. Навчайте учня охайності, дбайливого ставлення до власного та шкільного майна, навчальних посібників. Спілкуйтесь з дитиною,розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини. Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділитися своїми враженнями - природня потреба дитини.
3. Допоможіть дитині відчути себе рівноправним членом сім’ї. Вирішуйте всі справи разом з нею. Нехай вона має свої обов’язки. 4. Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навики до праці. 5. Піклуйтесь про здоров'я Вашої дитини. У вільний від занять час надавайте перевагу прогулянкам на свіжому повітрі. Не допускайте конфліктних ситуацій в присутності дітей. Не знижуйте Ваш авторитет в очах дитини. 6.Привчайте дитину до зібраності, організованості, відповідальності. Шкільний колектив - це друга сім'я для Вашої дитини. Сприяйте тому, щоб дитина була рівноправним членом цієї сім'ї - брала активну участь у житті класу, заходах, які проводитимуться. Завжди відвідуйте батьківські збори і заняття для батьків. 7. Пам'ятайте, щоб добитися бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише спільно з учителем.
Учитель - Ваш перший порадник і друг.