Буклет "Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування."

Про матеріал
Буклет на допомогу учням під час вивчення теми "Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування." Мета: навчальна: сформувати уявлення про графічні можливості середовища програмування Lazarus, принципи формування зображень на формі; сформувати вміння використовувати графічні методи для створення зображень; розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність; виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
zip
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку