Буклет "Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування."

Про матеріал
Буклет на допомогу учням під час вивчення теми "Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування." Мета: навчальна: сформувати уявлення про графічні можливості середовища програмування Lazarus, принципи формування зображень на формі; сформувати вміння використовувати графічні методи для створення зображень; розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність; виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
zip
Додав(-ла)
Смолякова Рита
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
17 січня
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку