Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач.

Про матеріал
Повний конспект, в якому подано все доступно для дітей. Все чітко та зрозуміло.
Перегляд файлу

 Тема: Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач.

Мета:  ознайомити учнів з виразами зі змінною (з буквеними даними); вдосконалити вміння складати добутки та обчислювати їх за таблицею; вдосконалити вміння розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

 

Обладнання:  Презентація, дерево, цеглинки, роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок-гра

 

                                                    Хід уроку

 

І. Організація класу

Працюй наполегливо ,

Швидко , старанно

Щоб жодна хвилина не втратилась марно.

  • Так от , як ми працюємо сьогодні на уроці ?( наполегливо , швидко , старанно )

1. Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, сьогоднішній урок математики буде незвичайний, у ньому будуть ігри із завданнями. На дошці ви бачите деревце, але воно зовсім голеньке, без листочків та квітів. Тому давайте разом з вами виконуючи завдання розпустимо на нашому дереві бруньки, щоб воно зазеленіло й зацвіло. Отже за кожну правильну відповідь я буду розпускати одну бруньку. Ви  згодні?
  • Так!

 

2. Актуалізація опорних знань

  Перевірка домашнього завдання:

- підніміть  цеглинку червоного кольору ті , хто не виконав , або виконав , але не зовсім зрозумів домашні завдання.

- Підніміть цеглинку жовтого кольору ті , хто не зовсім зрозумів, або  не все домашнє завдання виконали.

- підніміть цеглинку зеленого кольору ті , хто зрозумів і виконав завдання.

 

3.  Усний рахунок

- Тоді давайте скоріше розпочнемо нашу пригоду і для того, щоб розпустилися декілька бруньок нам необхідно перевірити , чи вмієте ви рахувати усно. А в цьому нам допоможе , наш вірний друг- цуцик  Кузя, він буде показувати приклад та  можливі відповіді до них , які зображені на цеглинках лего. А ви повинні підняти цеглинку  того кольору , на якому зображено правильну відповідь.

 

4.  Хвилинка каліграфії.

- Як ми швидко справилися із цим завданням, тому пропоную відразу перейти до наступного завдання, яке допоможе нам розпустити ще декілька бруньок, а для цього вам потрібно в своїх зошитах написати  рядок числа «5» та «4»

5.Рухлива вправа.

- Гадаю ви втомилися ,тому пропоную зробити розминку , та допомогти нашим пальчикам трішки відпочити.

 

ІІ. Опрацювання нового матеріалу

1.  Підготовка до вивчення нового матеріалу

- Ви дуже добре справляєтеся з усіма завданнями. Наша наступна брунька відкриється лише тоді коли ви дасте правильну відповідь:

- Як називаються числа при множені?

(Множник * множник = добуток)

- Як називаються числа при ділені?

(Ділене / дільник = частка )

- Що треба зробити, щоб знайти перший множник, другий множник, ділене, дільник?

- 1) Щоб знайти перший множник потрібно добуток поділити на другий множник;

      2)  Щоб знайти другий множник потрібно добуток поділити на перший множник;

      3) Щоб знайти ділене потрібно частку помножити на дільник;

     4) Щоб знайти дільник потрібно ділене поділити на частку.

 2. Вивчення нового матеріалу.

1. Молодці ще дві бруньки відкрилися на нашому деревці! Давайте звернемося до нашого підручника  ,щоб на нашому дереві розпустилося ще декілька бруньок.

№775 Виконай вирази.

35: 5=7                                       16: 4* 5=20

24: 4 : 3=2                                   5* (72 -64) = 40

  1. -15): 5=8

 

2 .  Знайди та виконай №776 на сторінці 127

5 • 6 = 30     5 • 7 = 35     5 • 3 = 15    5 • 5 = 25

 

5 • 4 = 20     5 • 8 = 40     5 • 2 = 10    5 • 9 = 45

 

 

  1. Знайди значення виразу b∙3, якщо b=7, b=4. № 778

 

Якщо b =7 то b* 3 = 7*3= 21

Якщо b= 4 то b* 3= 4* 3=12

 

 

  1.  Розв’яжи задачу. №779

15: 5= 3(р)

Відповідь : у 3  рази біла акула  коротша  ніж  китову

- Гадаю ви втомилися. Пропоную  трішки розім*ятися

3. Фізкультхвилинка.

4. Робота з практичним зошитом

- Наше деревце поступово починає зеленішати, тож давайте продовжимо й надалі старатися, щоб наше деревце було найгарнішим

1. Заповни таблицю. Зошит №3 на стр. 63.

2. Знайди та виконай №4 на сторінці 63.

5.Рухлива вправа.

Ми писали ми трудились

Наші пальчики стомились

 

- А зараз давайте  уважно зануримося в наш чарівний підручник , який допоможе нам  розпустити останні бруньки.

6. Розв’яжи задачу.  №780 на стр. 128.

1) 9 + 7=16 (д) – посадили у перший день

2) 16: 4 = 4 (р)

Відповідь: у 4 рази  менше посадили дерев другого дня ,ніж першого

6. закріплення вивченого

Завдання 777

 

Якщо а = 10, тоді 17 + а = 17 + 10 = 27

 

Якщо а = 15, тоді 17 + а = 17 + 15 = 17 + 3 + 12 = 20 + 12 = 32

 

Якщо а = 43, тоді 17 + а = 17 + 43 = (10 + 40) + (7 + 3) = 50 + 10 = 6

 

7. Домашнє  завдання

№ 781 - Знайди значення виразу

та № 782-  розв*яжи задачу

 

Ш. Підсумок

- А зараз давайте разом заквітчаємо наше деревце, я пропоную щоб кожен по черзі підійшов до дошки і прикріпив ту квітку на якій стоїть та оцінка на яку ви заслуговуєте. Блакитна  квітка означає працював дуже добре на уроці, жовтогаряча  – добре, але можу й краще.

- Всі сьогодні молодці! Дякую вам за гарний настрій та чудові знання!

Рефлексія

  • А зараз я пропоную вам  обрати  та підняти ту цеглинку ,яка  покаже ваші враження.
  • Зелена цеглинка – на уроці мені дуже сподобалося.
  • Жовта цеглина – на уроці мені сподобалось.
  • Червона цеглина -  на уроці мені не сподобалось.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 травня 2020
Переглядів
2148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку